Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eipäilikö joku Jukan kitaristintaitoja? Voi hyvänen aika sentään. Hän on erittäin taitava kitaristi ja osaa myös laulaa. Vanhoja covervidoita löytyy YouTubesta + hänellähän oli keväällä se Patreon-juttu, jossa mm opetti soittamaan joitain K-biisejä ym.
Kiitti! En siis epäile, jäin vaan miettimään pääseekö hänen kitarataitonsa esiin K:n tyyppisissä show:ssa. 🙂
 
vierailija
nyt on kyllä kummaa. Voi toki olla että on blokannut mutta ei näy edes tolla mun toisella tilillä jolla en ole seurannut missään vaiheessa
Kun estät toisen käyttäjän Instagram-sovelluksessa, estät kyseisen käyttäjän tilin, muut kyseisen käyttäjän tilit sekä kaikki hänen mahdollisesti luomansa uudet tilit.

Näin kertoo ohje- ja tukikeskus.
 
vierailija
Mun mielestä esim. tuosta Kapakanmäen ccc:stä kuulee selvästi, että Jukka kyllä soittaa, eikä vain teeskentele.
Joo, niin kuulee. Tietty on taustanauha lisäksi, mutta aivan samoin kuulee myös selkeästi että K laulaa/räppää mikkiin eikä anna vain taustanauhan tehdä työtä. Hieman erilaiset soundit tulee Jukan kitarasta kuin studioversiossa.
 
vierailija
Kylläpä saa jotenkin inhottavia vastauksia tämä, joka kysyi soittaako Jukka oikeesti lavalla kitaraa, tai millaisesta kitaristista on kysymys. Epäilyjä en ole nähnyt missään, mutta joidenkin tarve tulkita heti negatiiviseksi on kyllä aika ikävä. Varsinkin, kun vastaus on sit se mukainen.
Ja ei, en ollut se joka kysyi. Mä tiedän kyllä, tilasin Patreonit ja kaikki 😂
 
vierailija
Onko ne tilit jotenkin yhteydessä toisiinsa tai tehty samalla emaililla? Silloin blokkaus muistaakseni koskee molempia tai kaikkia tilejä.
on ihan eri sähköpostit, mutta voi toki olla että jotenkin tunnistaa laitteen samaksi tms. Noh, ei voi mitään vaikka en ole kyllä häntä mitenkään koskaan lähestynyt, ehkä on siivoillut tollaisia fanitilejä pois muutenkin ☹
 
vierailija
Kylläpä saa jotenkin inhottavia vastauksia tämä, joka kysyi soittaako Jukka oikeesti lavalla kitaraa, tai millaisesta kitaristista on kysymys. Epäilyjä en ole nähnyt missään, mutta joidenkin tarve tulkita heti negatiiviseksi on kyllä aika ikävä. Varsinkin, kun vastaus on sit se mukainen.
Ja ei, en ollut se joka kysyi. Mä tiedän kyllä, tilasin Patreonit ja kaikki 😂
Ehkä tässä menee viestien sävytulkintaa ristiin vähän suuntaan jos toiseen. Osaaottamattomana en tulkinnut alkuperäisen kysyjän epäilevän Jukan kitarataitoja kysymyksellään, mutta en myöskään lukenut vastauksia siihen jossa analysoitiin ja todettiin Jukan soittavan livenä levan mitenkään ilkeitä tai inhottavia, vaan ihan normaalia.
Ehkä keskiyö vaikuttaa siihen miten tulkitsemme viestit eri tavoin. Minustakin oli kiinnostavaa tässä nyt miettiä ja kuunnella soittaako se livenä, kun eihän sen välttämättä tarvitsisi, mutta kiva kun soittaa.
 
vierailija
Kylläpä saa jotenkin inhottavia vastauksia tämä, joka kysyi soittaako Jukka oikeesti lavalla kitaraa, tai millaisesta kitaristista on kysymys. Epäilyjä en ole nähnyt missään, mutta joidenkin tarve tulkita heti negatiiviseksi on kyllä aika ikävä. Varsinkin, kun vastaus on sit se mukainen.
Ja ei, en ollut se joka kysyi. Mä tiedän kyllä, tilasin Patreonit ja kaikki
Olen varmaan allergisoitunut kaikille erilaisille "epäilyille" , joita on vilissyt näillä palstoilla. Pahoittelen, jos vastaukseni vaikutti töykeältä. Toisaalta itse viestin kirjoittaja vastasi jo tuossa aiemmin, eikä tuntunut pahoittavan mieltään.
 
vierailija
Uskomatonta somettamista keikkapaikalta 🤩 taisi olla hekin tyytyväisiä meininkiin
Joo, yleensä keikkapaikat kuvaa yleisöä noin paljon ja tarkkaan silloin kun ollaan tyytyväisiä väkeen ja menoon. Ja toisin päin jos meno on poikkeuksellisen laimeaa ja väljää, niin silloin yritetään yleensä hienovaraisesti rajata yleisö pois kuvaruudusta mahdollisimman paljon, korkeintaan etummaisia rivejä päästetään mukaan.
 
vierailija
vierailija

Mua naurattaa tämä ensimmäinen komentti tässä. Käväisi kieltämättä Itselläkin mielessä.
Joo, ehkä käyty Bojken vaatekaapilla 😉
 

Yhteistyössä