Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiva kun komppaat täällä itseäsi 😂.

On se kumma kun aina pitää tulla trollaamaan shippipalstalle kun jotain uutta ja mielenkiintoista ilmenee poikien väleistä.

Ja juu en ajatellut ottaa shippilaseja pois vielä, jos koskaan. Ja jos otan niin sitten siirryn kompostin puolelle. Ehkä sunkin kannattaisi tarjota ajatuksiasi sinne?
 
vierailija
Minulla ei ole mitään shippaamista vastaan, mutta onhan se nyt aika hassua jos joku oikeasti kuvittelee Bn kirjoittaneen ei yhden, vaan peräti kolme biisiä pyylevästä suomalaisesta räppäristä 😂
Tästä kommentista tulee mieleen, kuinka valitettavan yleistä on body shaming, eli tuttavallisemmin suomen kielelle käännettynä vartaloon ja ulkomuotoon kohdistuva arvostelu ja nimittely.
 
vierailija
Kiitos linkeistä! Sekoan. Siis ei helvetti. Sieltähän tuli 100% vahvistus meidän kaikista deluluimmille teorioille. Ei pelkästään se, että kaivataan miestä, vaan myös se, että kaivattu henkilö ei ole kotona (= Sloveniassa), vaan jossain muualla kaukana Lontoosta (You have someone at home or far away who's waiting for you). Ei kai tuohon muuten olisi tarvinnut lisätä tuota yksityiskohtaa.
Toivottavasti oli etukäteen sovittu juttu koska Boitsulta saattaa tulla vähintään noottia Krisille muuten

Alkaa pikkuhiljaa selkiintyä myös ne Ruissin halin or something moren sivusta seuraajien tuuletusten syyt.
Mun mielestä ’You have someone at home’ voi kyllä viitata Sloveniaan, sehän on heidän kotinsa, eli kaivattu henkilö on joko kotimaassa tai jossain muualla, mutta ei siellä missä laulaja itse on. Internetin kautta pidetään yhteyttä. Mielenkiintoista kyllä kuulla näitä vastauksia, ja kiva että heiltä kysytään biisin sanoituksesta.
 
vierailija
Mun mielestä ’You have someone at home’ voi kyllä viitata Sloveniaan, sehän on heidän kotinsa, eli kaivattu henkilö on joko kotimaassa tai jossain muualla, mutta ei siellä missä laulaja itse on. Internetin kautta pidetään yhteyttä. Mielenkiintoista kyllä kuulla näitä vastauksia, ja kiva että heiltä kysytään biisin sanoituksesta.
Siis nimenomaan mainitsi erikseen että kaivattu tyyppi on kotona TAI jossain kaukana eli 1+1=Vantaa.
 
  • Tykkää
Reactions: aksu:3
vierailija
Mun mielestä ’You have someone at home’ voi kyllä viitata Sloveniaan, sehän on heidän kotinsa, eli kaivattu henkilö on joko kotimaassa tai jossain muualla, mutta ei siellä missä laulaja itse on. Internetin kautta pidetään yhteyttä. Mielenkiintoista kyllä kuulla näitä vastauksia, ja kiva että heiltä kysytään biisin sanoituksesta.
Niin mutta tässä tapauksessa ei olisi kai tarvinnut lisätä tota or far away tuohon?
 
vierailija
Kiitos linkeistä! Sekoan. Siis ei helvetti. Sieltähän tuli 100% vahvistus meidän kaikista deluluimmille teorioille. Ei pelkästään se, että kaivataan miestä, vaan myös se, että kaivattu henkilö ei ole kotona (= Sloveniassa), vaan jossain muualla kaukana Lontoosta (You have someone at home or far away who's waiting for you). Ei kai tuohon muuten olisi tarvinnut lisätä tuota yksityiskohtaa.
Toivottavasti oli etukäteen sovittu juttu koska Boitsulta saattaa tulla vähintään noottia Krisille muuten

Alkaa pikkuhiljaa selkiintyä myös ne Ruissin halin or something moren sivusta seuraajien tuuletusten syyt.
🙄
 
vierailija
Mua vähän naurattaa, kun täällä on analysoitu kilometrikaupalla JO somettamuutta. Ja nyt kun he on "töissä" taas, niin materiaalia tulee tuutin täydeltä. No, onhan tää analysointi toisaalta hauskaa. 😅
 

Yhteistyössä