Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lisäksi kaikki ei tule vain Vantaalta, että olisivat voineet aamulla tai jo jopa edellispäivänä käydä rannelkeen vaihtamassa, kuten festivaalijärjestäjä tuossa artikkelissa viisastelee. Ikävää siirtää vastuu asiakkaille kun omat järjestelyt kusee.
Niinpä! Kantsis sitten ainakin tiedottaa asiasta, eikä olettaa, että ihmiset käyttäytyvät täysin järjenvastaisesti itsekseen. ( = Käydä jo edellisenä päivänä paikalla, että pääsee ajoissa sisään 😒 )
 
vierailija
Jälkiviisaana Tiksin olisi yksinkertaisesti kuulunut laittaa Kärtsä toiseksi päälavan esiintyjäksi eikä ekaksi, eli vaihtaa paikkaa Sannin kanssa, niin väki ois saapunut normaaliin tapaan pikkuhiljaa parin ekan tunnin aikana. Muinakin festarin päivinä avaajat ei ole niitä suurimpia nimiä.

Mutta todennäköisesti järjestäjät oletti että torstaille on viikonloppuun verrattuna sen verran vaikeampi saada ihmisiä ajoissa paikalle että edes Kärtsä ei saisi suurinta osaa imisistä kiirehtimään sinne heti töistä päästyään . Eli yksinkertaisesti aliarvioitiin miten vahvasti Kärtsä vetäisi porukkaa. Mikä on ymmärretävää kun K on niin erikoinen artisti että sen suosiota on vaikea arvioida.
 
vierailija
Luukutin tätä kasettisoittimesta herran vuonna 1988 niin että melkein kului puhki!
Mäkin rakastin tätä biisiä kun se julkaistiin, ostin herran cd:nkin. Olin siis, mitä, n. 15v. silloin? Musta tää oli jotenkin tosi kiinnostava ja mystinen biisi. En hoksannut homonäkökulmaa siitä silloin ollenkaan. Siitä kai jotkut yrittivät tehdä paheksuttavaa sönköttämällä alaikäisiin sekaantumisesta, mutta itse ajattelin vain, että siinä leikitellään jollain domina-asetelmalla, eikä se naksauttanut mun maailmaani mitenkään väärällä tavalla. En oikein tiedä mitä ajattelin biisin sanoman olevan, tajusin vain, että kielletty rakkaus. Se osui itseeni, koska minulla oli sellainen koti, jossa annettiin ymmärtää, että kaikki seksi on pahasta ja väärin ja kamalaa.
 
vierailija
Niinpä! Kantsis sitten ainakin tiedottaa asiasta, eikä olettaa, että ihmiset käyttäytyvät täysin järjenvastaisesti itsekseen. ( = Käydä jo edellisenä päivänä paikalla, että pääsee ajoissa sisään )
Oli tiedottu ja kehitettu vaihtamaan liput rannekkeeksi jo aiemmin plus tulemaan ajoissa. Itse olen aina mennyt tunteja aiemmin kärpyn keikalle kun tiedän mikä härdelli siellä on. Ja ei, en ole työtön.
 
vierailija
Toi Father Figuren videokin on komea. Tai no, ton naisen heivaisin suurimmaksi osaksi aikaa siitä pois, mutta siis toi hitaus. Ja videon kuvamaailman mustavalkoisuus...
Se miten ainoastaan sätkän hehkuva pää on väreissä, George mustavalkoisessa valossa... Tai ajamassa tota taksia... nghsddfgh
Ja toi lauluääni... mä voin niin kuvitella paria muuta päähenkilöä tän biisin äärelle 🥵
 
vierailija
Oli tiedottu ja kehitettu vaihtamaan liput rannekkeeksi jo aiemmin plus tulemaan ajoissa. Itse olen aina mennyt tunteja aiemmin kärpyn keikalle kun tiedän mikä härdelli siellä on. Ja ei, en ole työtön.
Jos mulla on työpäivä klo 8-16 niin siinä ei auta kehotukset tulla ajoissa koska työt loppuu klo 16 ja sillä siisti, ehkä vartilla voi joustaa. Se että rannekkeenvaihtojuttu aukeaa kello 10 ei auta yhtään koska ruokatauolla ei ehdi sekä syödä että ajaa Vantaalle ja takaisin. Se että sinä pystyt tulemaan tunteja aiemmin paikalle keikoille ei auta valtaosaa ihmisistä joilla ei ole joustavat työajat.
 
vierailija
Awww, Tumpussa muisteltiin niitä Finland's son in law - nauhoja, jotka Joksuille annettiin Kultsalla 🥹💚💙

 
vierailija
Jos mulla on työpäivä klo 8-16 niin siinä ei auta kehotukset tulla ajoissa koska työt loppuu klo 16 ja sillä siisti, ehkä vartilla voi joustaa. Se että rannekkeenvaihtojuttu aukeaa kello 10 ei auta yhtään koska ruokatauolla ei ehdi sekä syödä että ajaa Vantaalle ja takaisin. Se että sinä pystyt tulemaan tunteja aiemmin paikalle keikoille ei auta valtaosaa ihmisistä joilla ei ole joustavat työajat.
No sitten varmaan olisi kantsinut mennä jollekin toiselle käärijän keikalle, jonka suhteen aikataulut natsaa paremmin. Valinnanvaraa on runsaasti ja ihmisillä on kesälomia.
 
vierailija
Jos mulla on työpäivä klo 8-16 niin siinä ei auta kehotukset tulla ajoissa koska työt loppuu klo 16 ja sillä siisti, ehkä vartilla voi joustaa. Se että rannekkeenvaihtojuttu aukeaa kello 10 ei auta yhtään koska ruokatauolla ei ehdi sekä syödä että ajaa Vantaalle ja takaisin. Se että sinä pystyt tulemaan tunteja aiemmin paikalle keikoille ei auta valtaosaa ihmisistä joilla ei ole joustavat työajat.
No kaikille nyt ei millään ikinä sovi, se vaan on karu fakta. Joka tapauksessa nyt on vielä heinäkuu, aika suuri osa ihmisistä kesälomalla, että en usko tämän olleen ongelma valtaosalle yleisöstä.
 
vierailija
Mut siis Krisin lipsautus että Sta bih ja’ssa odotetaan ja kaivataan miespuolista oli kyllä päivän paras. Puhui vielä biisin synnystä bändin kokemusten kautta, ei yleisesti biisistä kelle tahansa samaistuttavana. Ja biisissähän on ”draga”, eli rakkaan feminiinimuoto, mutta silti hän mainitsee miehet kaipauksen kohteena ensin 😁
 
vierailija
Mut siis Krisin lipsautus että Sta bih ja’ssa odotetaan ja kaivataan miespuolista oli kyllä päivän paras. Puhui vielä biisin synnystä bändin kokemusten kautta, ei yleisesti biisistä kelle tahansa samaistuttavana. Ja biisissähän on ”draga”, eli rakkaan feminiinimuoto, mutta silti hän mainitsee miehet kaipauksen kohteena ensin
[/QUOTE
Selitys tosiaan pohjautui heidän omiin tuntemuksiin, joten miten tuo nyt pitäis ajatella 😁
 
vierailija
Mut siis Krisin lipsautus että Sta bih ja’ssa odotetaan ja kaivataan miespuolista oli kyllä päivän paras. Puhui vielä biisin synnystä bändin kokemusten kautta, ei yleisesti biisistä kelle tahansa samaistuttavana. Ja biisissähän on ”draga”, eli rakkaan feminiinimuoto, mutta silti hän mainitsee miehet kaipauksen kohteena ensin
Joo, tää oli kiinnostava lipsahdus, jos nyt oli lipsahdus 😏
Ja tietenkin tarkistuslauseena MRS 😄
 
vierailija
Festarien työhön kuuluu järjestää artistien esiintymisaikataulut ja massojen ohjaamisen niin että yleisöryysiksiä ja pahoja ruuhkautumisia ei synny, näin se vaan on, ja siihen ne myös pyrkivät. Ruuhkaantuneet sisäänpääsyt ovat vain mainehaittaa festareille. Tässä nyt vaan kävi järjestäjillä virhearviointi artistin suosiosta lipunostajien keskuudessa. Sama kävi provinssissa, jossa kaikki halukkaat ei mahtuneet katsomaan K:ta koska järjestäjät eivät olleet olettaneet että Kärtsä vetäisi liki koko yleisön luokseen, eivätkä laittaneet muille lavoille tarpeeksi suosittuja muiden genrejen artisteja ohjaamaan osaa kävijöistä pois K:n luota
 

Yhteistyössä