Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla on kaksvitonen miespuolinen kaveri, joka puhuu täyttä nuorisosanastoa ja osaa varmaan suvereenisti kaikki TikTokissa edellisenä päivänä keksityt ilmaukset, mutta sitten hänen emojien käyttönsä sisältää mm. kaikki mahdolliset "näitä emojeita käyttävät enää boomerit!" -artikkelien emojit. Esim. hän ei naura itku- tai pääkalloemojeilla vaan samoilla nauruemojeilla kuin minä ja käyttää paljon normaaleja hymynaamoja, kukkasia sun muuta.
Nuorethan nykyään käyttää paljon 🤣 ja XD kun nauravat. Toki 💀 ja 😭 edelleen myös, riippuu kontekstista ja äänensävystä.
 
vierailija
Nuorethan nykyään käyttää paljon ja XD kun nauravat. Toki ja edelleen myös, riippuu kontekstista ja äänensävystä.
Joo, no siis tämän kaverin tyypillistä emojikäyttöä on esim. kolme vaaleasinistä sydäntä, sorsa ja sparkle peräkkäin, tai kokoelma kukkasia, mansikoita, kirsikoita yms. :D Ja ne eivät ole viittauksia mihinkään. Jos häneltä tulisi lumihiutale, niin se tuskin olisi cool tai dope tai edes flunssa, vaan talvi tai että paleltaa. Bojanilta voi tietysti olla ihan mitä vain. :)
 
vierailija
Jono venyi niin pitkäksi Tikkurila-festivaaleilla, etteivät kaikki ehtineet ajoissa katsomaan Kärtsää. Osa vaikuttaa kyllä saapuneen aika viime tingassa. https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/244dfcc4-dcfe-4607-b08a-d3bf4e746318
Tarinan opetus: älkää laittako Kärtsää ihan ekaksi esiintyjäksi jos kyseessä on isompi festari jossa kaikkia halukkaita ei pystytä saamaan portista sisään alle tunnissa. Varsinkin kun on noin aikaisin arkipäivänä kun monet on töissä eivätkä pysty tulemaan kahta tuntia ennen rannekkeenvaihtoon vaikka kuinka kehotettaisiin tulemaan ajoissa.
 
vierailija
Mä en ole ikinä oppinut käyttämään 😭,💀, XD nauramiseen, aina vaan perus 😂,🤣,😅
Olen kyllä muutenkin ihan pihalla kaikista nuorten jutuista ja erittäin yleinen googlaus on "mitä tarkoittaa asia x ?" 😅
T. 15v
 
vierailija
Iham saavat itseään syyttää idioo tit kun menevät paikalle vasta 45 minsaa ennen kärpän keikan alkua Siellä pitää olla ainakin 2h ennen! Ja varsinkin jos on rannekkeet vaihtamatta. Siinähän oppivat...
Oletko työtön? Nyt on Torstai ja klo 16 suurin osa pääsee töistä, eli siinä on festarin työ tajuta että ihmiset tulee tuohon aikaan, ja jos aloittajaksi klo 16:45 on laitettu vetonaula-artisti niin silloin pitää myös järjestää tavanomaista enemmän henkilökuntaa ja laitteita porteille saamaan ihmiset sisälle.
 
vierailija
Oletko työtön? Nyt on Torstai ja klo 16 suurin osa pääsee töistä, eli siinä on festarin työ tajuta että ihmiset tulee tuohon aikaan, ja jos aloittajaksi klo 16:45 on laitettu vetonaula-artisti niin silloin pitää myös järjestää tavanomaista enemmän henkilökuntaa ja laitteita porteille saamaan ihmiset sisälle.
Tämä. Kyllä pitäis 45 min riittää.
 
vierailija
Ennen kuin Vauva meni kiinni, siellä puhuttiin Bn maininnasta, että hienoa, kun Suomessa on ollut aina faneja kentällä vastassa. Tän piti olla ylex tiktok. En löydä 😟 Voisiko joku ystävällisesti kertoa/linkata mistä löytyy.
 
vierailija
Ennen kuin Vauva meni kiinni, siellä puhuttiin Bn maininnasta, että hienoa, kun Suomessa on ollut aina faneja kentällä vastassa. Tän piti olla ylex tiktok. En löydä Voisiko joku ystävällisesti kertoa/linkata mistä löytyy.
Ylex tiktok en ole koskaan haaste. Ei ole siis Joksujen oma video siinä on muitakin artisteja, Joksut vastaa viimeisenä
 
vierailija
Täs tosiaan käännetty versio tämän päivän haastattelusta. Kris ei edes sekuntiakaan miettinyt parasta keikkaa heti tuli ruisrock vastaukseksi
Mun on pakko palata vielä tähän haastatteluun, kun tuli nyt tumblrissa pätkä tästä vastaan. Yhteisbiisikohdasta oli siis kyse, ja tietysti tumpussa lähdettiin heti meikkipussin luokse K/JO-biisin toivossa. Paitsi yksi onneton, joka on kommentoinut, että "JO x Baby Lasagna when?" XD Saa kyllä odottaa sitä collabia vielä pidempään kuin K/JO-biisiä, kun Joksujen suhtautuminen yhteistyöhön BL:n kanssa oli aika nihkeää ja vedottiin siihen, etteivät edes tunne häntä...
 
vierailija
Mun on pakko palata vielä tähän haastatteluun, kun tuli nyt tumblrissa pätkä tästä vastaan. Yhteisbiisikohdasta oli siis kyse, ja tietysti tumpussa lähdettiin heti meikkipussin luokse K/JO-biisin toivossa. Paitsi yksi onneton, joka on kommentoinut, että "JO x Baby Lasagna when?" XD Saa kyllä odottaa sitä collabia vielä pidempään kuin K/JO-biisiä, kun Joksujen suhtautuminen yhteistyöhön BL:n kanssa oli aika nihkeää ja vedottiin siihen, etteivät edes tunne häntä...
Ne fanit kysyy yhteistyötä lähes jokaisen artistin kohdalla minkä Joksut mainitsee tai ovat tavanneet
 
vierailija

Yhteistyössä