Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bllä on joku uusi koru kaulassa. Maaliskuun kiertueen lopulla jätti sen aurinko korun pois kaulasta ja on ollut tähän asti sillä yhdellä kultaketjulla. Nyt näkyy joku uusi koru lisänä vai onko aurinko koru tullut takaisin? Näkyy se koru Bn tägätyissä fanien kuvissa tältä päivältä, mut en näe tarpeeksi hyvin. Onko kellään tiedossa lähikuvaa?
Tässä näkyy joku koru

 
vierailija
En kestä, Kärtsän merkityissä joku äiti kiittelee klipin kera, kun K ehti pysähtyä pikkufanien luokse ja toteuttaa heidän unelma. Lapset olivat onnesta shokissa ja toinen huutoitkee ensimmäisessä kuvassa (pikkupoika).
Aivan ihana, mun sydän sulaa <3
 
vierailija
Olen aina miettinyt että sbj perustuisi Krisin tai Nacen tilanteeseen kun Lontoossa ikävöivät varmasti pitkäaikaisia kumppaneitaan. Ehkä on yhdistelmä molemmista.
SBJ ei kerro seurustelukumppanista, se on päivänselvää jos lukee lyriikat ajatuksella. Toki bändi voi haluta kuvata biisiä tavoilla, joista voi saada tuollaisen kuvan, tuskin Bojan erityisesti haluaa kertoa, kenestä se kertoo.
 
vierailija
En kestä, Kärtsän merkityissä joku äiti kiittelee klipin kera, kun K ehti pysähtyä pikkufanien luokse ja toteuttaa heidän unelma. Lapset olivat onnesta shokissa ja toinen huutoitkee ensimmäisessä kuvassa (pikkupoika).
Aivan ihana, mun sydän sulaa <3
Oi ei, ihana poika ja ihana Kärtsäri! 🥰 Mut kyllä mulle tulee sen pikkujätkän puolesta sellainen "kiitti mutsi kun jaoit tän someen"-fiilis. 😬 Onko toi sellainen klippi, jonka haluaisi nähdä vielä parin vuoden päästä pyörivän netissä... Osa vanhemmista osaa olla aika ajattelemattomia.
 
vierailija
Pelkkä kultaketju sillä on nyt ollut Puolassakin. Olisitko katsonut sitä korvanappia joka roikkuu välillä kaulassa, minäkin luulin sitä Ruississa ensin uudeksi kaulakoruksi.
Näissä kuvissa näkyy ohut ja paksu ketju. Ohuessa on joku koru
 
vierailija
Näissä kuvissa näkyy ohut ja paksu ketju. Ohuessa on joku koru
Joo mutta Puolan keikalla oli vaan yksi ketju. Toihan voi olla vaikka fanilahja, oliko se Exitin keikalla kaulassa?
 
vierailija
Näissä kuvissa näkyy ohut ja paksu ketju. Ohuessa on joku koru
Siis tuohan on aurinko. Kärppykin laittelee niitä aurinko emojeja postauksiinsa..
 
vierailija
Siis tuohan on aurinko. Kärppykin laittelee niitä aurinko emojeja postauksiinsa..
Joksujen tunnushan oli ennen Carpe Diem -aurinko ja useiden mielestä Kärtsän aurinkoemojit viittasivat Trafik!-videon lopun valoilmiöön (jonka muodossa on nähty mm. sakuran kukkia ja buddhalainen Om mani padme hum -lootuksenkukka, Vauvalla keskusteltiin aiheesta eilen). Eivät siis liity välttämättä toisiinsa mitenkään. :)
 

Yhteistyössä