Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uppoaako kehenkään muuhun toi Joksujen fiittaama Tudi jaz? Olen nyt kuunnellut sitä tänäänkin kymmeniä kertoja ja siinä on jotain todella kiehtovaa. Kuvittelen sen olevan sitä Balkanin tyyliä tai ex-Jugo rockia (ei aavistustakaan, millaisia niiden pitäisi olla, lapsuudessani kuuntelin Jugoslavian musagenrestä lähinnä Dzulin kaltaisia biisejä). Mulle biisi on myös jotenkin tosi paljon Apokalipsan tyyliä tai sitä nuorta Bojania.
🙋🏼‍♀️Tykkään myös Tudi jazista, viimeksi tänään kuuntelin sen. Jotain nostalgia-vibaa siinä taitaa olla.
 
vierailija
Täällä on aikaisemmin linkitetty ytubesta Bojanin kappaleita missä ollut mukana, mutta nyt huomasin, että muutama on Spotifyssa myös. Varmaan kaikki muut on jo tajunnut, mut laitetaan tieto nyt tännekin.
 
vierailija
Minä taas pidän enemmän Bluzan tästä uudesta versiosta. Kun se on riisutumpi, Bojanin upea ääni ja tulkinta pääsevät minusta paremmin oikeuksiinsa. Muutenkin Bojanin ääni tuossa ❤❤❤
 
vierailija
Onko joku lukenut sbj kuvauksen yt.
Selviää, että laulu ei ole kirjoitettu ainakaan kenellekään jonka on tavannut Lontoossa vaan jollekin, jota on ikävöity kylmässä Lontoossa.
Tarkoitatko tätä:

Šta bih ja is a story about long distance love. The band moved to London for a while and the guys got their first taste of what it's like to be a stranger and somehow alone. How in the mystical London nights the demand for love and closeness comes out of every glass and waits around every corner.

Kyllähän tästä sellainen vaikutelma tulee, että itse ollaan tultu Lontooseen kauemmas hänestä, jota ikävöidään.
 
vierailija
vierailija
Tarkoitatko tätä:

Šta bih ja is a story about long distance love. The band moved to London for a while and the guys got their first taste of what it's like to be a stranger and somehow alone. How in the mystical London nights the demand for love and closeness comes out of every glass and waits around every corner.

Kyllähän tästä sellainen vaikutelma tulee, että itse ollaan tultu Lontooseen kauemmas hänestä, jota ikävöidään.
Juu juuri tämän ja bändihän tämän kuvauksen on itse sinne laittanut
 
vierailija
Tarkoitatko tätä:

Šta bih ja is a story about long distance love. The band moved to London for a while and the guys got their first taste of what it's like to be a stranger and somehow alone. How in the mystical London nights the demand for love and closeness comes out of every glass and waits around every corner.

Kyllähän tästä sellainen vaikutelma tulee, että itse ollaan tultu Lontooseen kauemmas hänestä, jota ikävöidään.
Olen aina miettinyt että sbj perustuisi Krisin tai Nacen tilanteeseen kun Lontoossa ikävöivät varmasti pitkäaikaisia kumppaneitaan. Ehkä on yhdistelmä molemmista.
 
vierailija
Bllä on joku uusi koru kaulassa. Maaliskuun kiertueen lopulla jätti sen aurinko korun pois kaulasta ja on ollut tähän asti sillä yhdellä kultaketjulla. Nyt näkyy joku uusi koru lisänä vai onko aurinko koru tullut takaisin? Näkyy se koru Bn tägätyissä fanien kuvissa tältä päivältä, mut en näe tarpeeksi hyvin. Onko kellään tiedossa lähikuvaa?
 

Yhteistyössä