Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksiköhän B tuskin koskaan enää tykkää K:n postauksista? S:n ja monen muun uuden ystävän postauksista kyllä tykkää heti. Erikoista. Eikö halua tukea broskin biisinjulkaisua ja uraa. Muut Joksut onneksi tukee.
Ei siinä ole mistään tukemisesta kyse. Miten se tykkäily tukee toisen uraa, avaatko? Ei varmaan vain nappaa, ei muakaan. Voisin silti pitää Jerestä ihmisenä ja ystävänä tai olla ollut ihastunut.
 
vierailija
Niin no, totta. Mietin kuitenkin, että sieltä voi periaatteessa tulla koska tahansa jotain Bojaniin liittyvää, vaikkei olisi aikoihin tullut. Hän on kuitenkin toinen shipin päähenkilöistä.
Ehkä shippipalstat eivät ole sinua varten jos tunnet tarvetta arvostella toista osapuolta oman fanittamisen sijaan. B:ta voit seurata pelkästään ilman shippiä monessa paikassa. Tuollaista negatiivista asennetta ei shippipalstoilla jaksaisi kumpaankaan suuntaan.
 
vierailija
Mä toivon vähän itserakkaasti, että Ruissin keikka antoi Bojanille just ne tarvittavat voimat, kokemuksen ja rohkeuden, joilla olla mahdollisimman hyvinvoiva tuolla Novi sadissa.
Ruissin keikalla Bojan näytti niin onnelliselta ja koko bändi. Nyt ei tarvinnut jännittää enää uuden biisin sanoja tai vastaanottoa, kuten Kultsalla, ja oli jo keikkarupeamaa vähän takana, kesä ja ulkokeikka (vaikkakin teltassa).
Kultsalla saatiin ihana tarinoiva Bojan, mutta kyllä kesken biisin sivuun broskia (and maybe something morea) halaamaan menevä Bojan on yhtä hyvä 😊
Jotenkin nämä kaksi keikkaa tuntuvat ihan sydänalassa, ja miksei se Ptujkin siinä kolmantena, vaikka siinä välissä olikin se Makedonia 🫶🫶🫶
Joksut 🩷🩷
 
vierailija
Oiskohan pojilla ollut puhelu..? 🥹😍🙂🌈☀✨🩷
Kärppy laittoi minuutti sitten viestiä, Jokerit 2 ja 4 minuuttia sitten… Sitä ennen kumpikin tili hiljaa ~ pari tuntia 💚💚💙💙
Ja kellonaika melkoinen. Että sattumaltako siellä yhtä aikaa postaillaan 🌷🌸🌹?
 
vierailija
Oiskohan pojilla ollut puhelu..? 🥹🩷
Kärppy laittoi minuutti sitten viestiä, Jokerit 2 ja 4 minuuttia sitten… Sitä ennen kumpikin tili hiljaa ~ pari tuntia
Ja kellonaika melkoinen. Että sattumaltako siellä yhtä aikaa postaillaan ?
Tai no, joku laittaa stooreja Joksujen tilille samaan aikaan kuin K päivittää omaansa, voihan se valvoja tietty olla Jančikin 🥰
 
vierailija
Siinä n. 1:42 kohdassa oli jotain tekstiä ja näkyi 20 25 sen miehen pään ympärillä. Hmm. Ensi vuonna jotain. Viisut ne ei oikein voi olla, kun eivät voi edustaa kahta maasa samaan aikaan
Ei tarvitse. Voivat edustaa mitä tahansa maata kunhan tekijöissä on edustettava maan kansalaisia.

En kyllä usko Euroviisuihin. Mutta Käärihän ja Joostin kansalaisuudet eivät ole ongelma
 
vierailija
Oiskohan pojilla ollut puhelu..? 🥹🩷
Kärppy laittoi minuutti sitten viestiä, Jokerit 2 ja 4 minuuttia sitten… Sitä ennen kumpikin tili hiljaa ~ pari tuntia
Ja kellonaika melkoinen. Että sattumaltako siellä yhtä aikaa postaillaan ?
Mä deluluilen tätä vielä aamulla. Tuli tämä mieleen kun katselin nyt stoorit läpi ja tulin lopputulokseen, että B oli saman tien laittanut Kärpylle viestiä ja olivat ottaneet puhelun ja käyneet läpi sitä, kuinka oli niin erilainen fiilis keikalla Ruissiin verrattuna. :D
 
vierailija
Tykkään mä tietyissä asioissa. Älä sä kanna huolta siitä mitä mun kannattaa tehdä. Mieti mitä sun kannattaa tehdä.
Ei ketään kiinnostaisikaan sinun tekemiset mutta kun myrkytät palstaa jatkuvalla negatiivisuudella se häiritsee muita. Pidä jatkossa mölyt mahassasi. Toisaalta luulen, että haet vain tällä itsellesi huomiota, joten ei olisi kannattanut edes vastata.
 
vierailija
Ei tarvitse. Voivat edustaa mitä tahansa maata kunhan tekijöissä on edustettava maan kansalaisia.

En kyllä usko Euroviisuihin. Mutta Käärihän ja Joostin kansalaisuudet eivät ole ongelma
Musiikkivideon kommenteissa oli vitsinä että San Marino 2025 😂 Se on siis viisupiirien vitsailua kun San Marino palkkaa ulkopuolisia laulajia penenä maana. En itse usko kylläkään että kumpikaan menisi Viisuihin, mutta trollata etenkin Joost voi.
 
vierailija
Kieliä tai kielitiedettä, antropologiaa tai kansainvälisiä suhteita. Joka tapauksessa näkisin hänen opiskelevan jotain humanistisessa tai valtsikassa, ehkä opeopinnot vielä päälle.
Kiinnostavia ideoita, kiitos! Kielitiede tuntuu ehkä liian "nörtiltä" minusta, vielä kun tunnen alan opiskelijoita. :) Humanistinen tai valtsikka ehdottomasti kyllä ja mietin tuota opettajahommaa itsekin. Kaikkia noita ei välttämättä voi opiskella Ljubljanassa, tosin tietysti AU:ssa siellä voi ehkä opiskella mitä vain.
 
vierailija
Musiikkivideon kommenteissa oli vitsinä että San Marino 2025 Se on siis viisupiirien vitsailua kun San Marino palkkaa ulkopuolisia laulajia penenä maana. En itse usko kylläkään että kumpikaan menisi Viisuihin, mutta trollata etenkin Joost voi.
Tiedän tuon San Marino jutun ja se huvittaa aina.

Minun on vaikea uskoa sitäkin, että kumpikaan haluaisi edustaa mitään toista maata kuin omaansa plus Käärijä on kyllä ilmoittanut ettei osallistu enää niihin karkeloihin kilpailijana.

Mutta jotain varmaan on tulossa. Tuo näytti siltä, että yhdessä oli tosi luonnollista ja kivaa ja toisesta ollaan yhteistyökumppanina innoissaan. Joten vaikea uskoa homman loppuvan nyt tuohon yhteen biisiin.
 
vierailija
Tiedän tuon San Marino jutun ja se huvittaa aina.

Minun on vaikea uskoa sitäkin, että kumpikaan haluaisi edustaa mitään toista maata kuin omaansa plus Käärijä on kyllä ilmoittanut ettei osallistu enää niihin karkeloihin kilpailijana.

Mutta jotain varmaan on tulossa. Tuo näytti siltä, että yhdessä oli tosi luonnollista ja kivaa ja toisesta ollaan yhteistyökumppanina innoissaan. Joten vaikea uskoa homman loppuvan nyt tuohon yhteen biisiin.
Eikös K sanonut jossain vaiheessa, että voisi joskus hyvällä biisillä osallistuakin? Mutta en siis kyllä usko, varsinkin kun tuo viime vuosi oli tuollainen siellä. Kannattaa säilyttää ne omat kivat muistot siitä yhteisöllisyydestä, mikä siellä vallitsi 2023. Ei näköjään ollut mikään itsestäänselvyys.
 

Yhteistyössä