Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Paniikki on selkeästi sulla aitona nyt matkassa, mutta ne on ihan sun omien tekojen seurauksia. Nyt öitä muille.
Lisäksi kun olisit itse kunnon vääristelijä väittäessäsi anonyymien kirjoituksia jonkun tietyn ihmisen kirjoittamiksi vailla todisteita. Joo, tapasin B:n tänään, se on totta, mutta et sä voi väittää, että mä oon kirjoitellut täällä sellaista, mistä et tiedä, että se olin minä. JOS siis SÄ oot rehellinen, oikeudenmukainen ihminen.
 
vierailija
No nyt iski Aidolle hätä. Onneks muilla on hyvä ilta ollut!
Ei iskenyt 😊 Mulla on varmuus siitä, ettei toi hater saa Bojania kiinni ja lisäksi kehtaisiko paljastella sinne jotain anonyyminä näkemiään kirjoituksia? Mistä hän tietää kenen ne on? Eivät ole minun. Sen sijaan Boitsulla on minun hänelle lahjaksi antamani koru; sen halusin haterille kertoa 🥰 Pus ja käyhän jo nukkumaan 😊😊😊
 
vierailija
Ei iskenyt Mulla on varmuus siitä, ettei toi hater saa Bojania kiinni ja lisäksi kehtaisiko paljastella sinne jotain anonyyminä näkemiään kirjoituksia? Mistä hän tietää kenen ne on? Eivät ole minun. Sen sijaan Boitsulla on minun hänelle lahjaksi antamani koru; sen halusin haterille kertoa Pus ja käyhän jo nukkumaan
Oot kyllä jotenkin pelottava.
- eri
 
vierailija
Kieltäydyn antamasta palstanarsistille yhtään ajatusta, kun tarjolla on Bojereä. Hyvää yötä, naudat, huomenna never stop the madness ja vedetään taas.
 
vierailija
K ja kumppanit ois ihan yhtä hyvin voineet mennä Juvalta suoraan Turkuun ja hengailla tänään Ruississa. Mutta menivät Hesaan koska Bojan 😭😭 ja ensimmäisenä kuului Kn hento is Bojan here, voi rakas 💚💙 näillä tuumin hyvää yötä rakkaat nautaset.
 

Yhteistyössä