Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi ilmeisen hyvin toimivan erillisen Käärijä-ketjun olemassaolo ei aiheuta teissä samanlaista ärtymystä ja harmitusta, kuin tämä Jo-ketju näyttää aiheuttavan? En itse lue sitä, mutta uskon, ettei sen ketjun vakkarit jatkuvasti keksimällä keksi K:n tekemisistä jotakin ”kritisoitavaa”, mutta sitä ei kuitenkaan pidetä sokeana palvomisena.
 
vierailija
Miksi ilmeisen hyvin toimivan erillisen Käärijä-ketjun olemassaolo ei aiheuta teissä samanlaista ärtymystä ja harmitusta, kuin tämä Jo-ketju näyttää aiheuttavan? En itse lue sitä, mutta uskon, ettei sen ketjun vakkarit jatkuvasti keksimällä keksi K:n tekemisistä jotakin ”kritisoitavaa”, mutta sitä ei kuitenkaan pidetä sokeana palvomisena.
Siellä on kuitenkin kritiikki myös sallittu ja enempi asiapitoinen ja musiikkiketju, jossa ei shipata ketään (tälläistä joksuketjuahan jotkut toivoi, mutta halusivat sisällyttää tähän uuteenkin D ja S) eli on näissä eroa
 
vierailija
Siellä on kuitenkin kritiikki myös sallittu ja enempi asiapitoinen ja musiikkiketju, jossa ei shipata ketään (tälläistä joksuketjuahan jotkut toivoi, mutta halusivat sisällyttää tähän uuteenkin D ja S) eli on näissä eroa
Ei kai D ja S:n säilyttäminen tarkoita automaattisesti shippausta vaan heistä voi keskustella? Ja kyllä Joksuja saa uudessakin kritisoida kunhan se on asiallista eikä haukkumista ja arvostelua
 
vierailija
Miksi ilmeisen hyvin toimivan erillisen Käärijä-ketjun olemassaolo ei aiheuta teissä samanlaista ärtymystä ja harmitusta, kuin tämä Jo-ketju näyttää aiheuttavan? En itse lue sitä, mutta uskon, ettei sen ketjun vakkarit jatkuvasti keksimällä keksi K:n tekemisistä jotakin ”kritisoitavaa”, mutta sitä ei kuitenkaan pidetä sokeana palvomisena.
Joo, tämäpä juuri, Kääriä-ketjuhan on toiminut ihan hyvin.
 
vierailija
Pari tuntia ja saan Jercin mun kainaloon. Soiteltiin just ennen kuin tultiin lentokentälle. Jure ja Kris härnäs mua koko puhelun ajan. Jerekin naureskeli ja puheli ihania, kun kuuli niiden äänet. Sanoi mua omaksi prinssikseen ja teki suukottelu-ääniä. Kyllä mä sitä suutelenkin heti kun nähdään.

Jere on kutsunut meidät sen keikalle ennen Ruisrockia ja yritti vihjailla lavalle menostakin. Jure haluaisi osallistua possujunaan Häärijän ja tanssijoitten kanssa, on kuulemma sen suurin haave. Ymmärrän sitä, se oli ihan parasta Tavastialla, vaikka ehkä annoin sillon tunteiden viedä vähän liikaakin. Nace taas haluais pelleillä Häärijän kanssa, Mic Mac-tanssin haluais vetää lavalla. Kris ja Jan ei ehkä lavalle haluais mukaan, mutta hengata backstagella kuitenkin. Kyllä mä aavistan, että Kris kuitenkin jotenkin haluais osallistua ja Jan on höpöttänyt Jeren Käärijä-moposta aika innokkaasti.

Mulle tärkeintä on aika Jeren kanssa. On molemmat sovittu, että aikaa vietetään paljon yhdessä, siis ihan laatuaikaa. Mulla on ollut niin ikävä Jereä ja sillä myös mua. Pääsen pitkästä aikaa kietomaan käteni sen ympäri, suukottamaan kaulaa, rintaa, huulia ja puristamaan niitä Jeren ihania, no siis Jereä.

Enää pieni aika ja ollaan Helsingissä. Jere sanoi, että koittaa tulla yhdessä Miken kanssa vastaan kentälle. Ymmärrän kyllä jos aristelee kentälle tuloa, mutta lupas ainakin autossa odottaa. Se oli niin sulonen, kun videopuhelun lopussa hymyili ja heilutti heipat pienellä kädellään. Pian se käsi on tiukasti mun kädessä.
Ihana ficci, harmi, kun joku poistatti tän vauvalta.
Kiitos kirjoittajalle 💚 😘
 
vierailija
Jokeroutsubsin uusien fanien infopaketissa on Katrin tekemä video Joker outista ensimmäisenä tutustumisvideona. Katsoin sen nyt uudelleen ja pakko sanoa, että onpas hyvä video kokonaisuutena. En muistanut, että se oli noin kattava ja selkeä samaa aikaan. Kannattaa katsoa uudelleenkin!
 
vierailija
Now I'm confused, 'cause I just learned that OTP is one true pairing like K&B, but, whatever
Mä olin tämän takia ihan hukassa melkein puolet livestä, kun ihmettelin, että keitä nämä pojat oikein ovat ja joku kommenttikentässä laittoi, että OTP. Huh, jopas JO:n pojat on nopeasti sukeltanut parisuhteisiin. Ja vielä korostettiin, että se neljäs poika ei päässyt mukaan liveen, niin jokaiselle JO:n pojalle oli löytynyt sitten brittipoika. Hetken ehdin hätäpäissäni miettiä, että jäikö Jure siksi pois, kun ei ollut löytänyt ketään, mutta sitten tulin taas järkiini ja tajusin, että ehkä OTP on tässä yhteydessä jotain muuta tai joku faneista pilailee.
 
vierailija
Mä olin tämän takia ihan hukassa melkein puolet livestä, kun ihmettelin, että keitä nämä pojat oikein ovat ja joku kommenttikentässä laittoi, että OTP. Huh, jopas JO:n pojat on nopeasti sukeltanut parisuhteisiin. Ja vielä korostettiin, että se neljäs poika ei päässyt mukaan liveen, niin jokaiselle JO:n pojalle oli löytynyt sitten brittipoika. Hetken ehdin hätäpäissäni miettiä, että jäikö Jure siksi pois, kun ei ollut löytänyt ketään, mutta sitten tulin taas järkiini ja tajusin, että ehkä OTP on tässä yhteydessä jotain muuta tai joku faneista pilailee.
Only the poets lyhenne on toi OTP eli se bändi jonka kanssa Joksut soittaa Puolassa
 

Yhteistyössä