Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Ihanaa, että Kärtsä voi siellä lillua paljussa ja katsoa lätkää broidin ja lapsuuden ystävien kanssa. Vaikuttaa todella läheisiltä ja tärkeiltä Kärtsälle nuo pitkään elämässä olleen ystävät vaikka viimeisen vuoden aikana kaikkia julkkiksia ja ties mitä tyyppejä olisi varmaan halunnut sen elämään päästä.
 
vierailija
Laitan tännekin jos joku on lähtenyt evakkoon vauvalta:


T. Kökkis jolla ei ilmeisesti ole parempaa tekemistä tänään
Ihana 😍!
 
vierailija
Ihanaa, että Kärtsä voi siellä lillua paljussa ja katsoa lätkää broidin ja lapsuuden ystävien kanssa. Vaikuttaa todella läheisiltä ja tärkeiltä Kärtsälle nuo pitkään elämässä olleen ystävät vaikka viimeisen vuoden aikana kaikkia julkkiksia ja ties mitä tyyppejä olisi varmaan halunnut sen elämään päästä.
Tämä 👆 oon niin samaa mieltä!
 
vierailija
Mä muistan ainakin, että olisivat sanoneet ettei tänä vuonna tee enää euroopan kiertuetta vaan vasta sitten ens keväänä taas. En todellakaan muista sellasta, että oisivat sanoneet nimenomaan etteivät suomeen olisi enää tänä vuonan tulossa
Mun mielestä joku fani kai oli heiltä kysynyt et tulevatko vielä suomeen ruissin jälkeen tai jotain ja sit siitä ollut myös puhe Euroopan kiertueesta ja eivät ainakaan tänä vuonna sit tulis ruissiin. Mut Joksuilla suunnitelmat elää joten tässä tapauksessa olisi hyvä jos muuttuisi suunnitelmat koska haluan takas Joksujen keikalle kun ruissiin en pääse
 
vierailija
Mun mielestä joku fani kai oli heiltä kysynyt et tulevatko vielä suomeen ruissin jälkeen tai jotain ja sit siitä ollut myös puhe Euroopan kiertueesta ja eivät ainakaan tänä vuonna sit tulis ruissiin. Mut Joksuilla suunnitelmat elää joten tässä tapauksessa olisi hyvä jos muuttuisi suunnitelmat koska haluan takas Joksujen keikalle kun ruissiin en pääse
Tulis Ruissin jälkeen siis ruissiin siis ovat tulossa 😅
 
vierailija
Mä muistan ainakin, että olisivat sanoneet ettei tänä vuonna tee enää euroopan kiertuetta vaan vasta sitten ens keväänä taas. En todellakaan muista sellasta, että oisivat sanoneet nimenomaan etteivät suomeen olisi enää tänä vuonan tulossa
Jodelissa oli ainakin pari suomalaista fania kyselleet keikan jälkeen Bojanilta ja nimenomaan Suomesta olivat kyselleet siellä Glasgowssa.
 
vierailija
Jaha, illan tunnelmaan ehkä (?) sopii tämä uusi Kärtsän tarotkorttisarjaan kuuluva fanart. Huomaa vilahtava Boitsun vasen käsi, joka hamuilee Kärppyä lohdutettavaksi.
 
vierailija
Eihän tässä ensimmäistä eikä varmasti viimeistäkään kertaa olla evakossa hyökkäyksen jäljiltä. Pyllystä kuin mikä, mutta onhan näistä ennekin selvitty! Nautadom pysyy lujana, eikä meidän laivaa pienet myrskyt kallista.
Kullä!! Tämähän on suorastaan nostalgista. Koskas sitä viimeksi evakossa oltiinkaan? Kuuluu vähän niinkuin naudan elämään.
 
vierailija
Kullä!! Tämähän on suorastaan nostalgista. Koskas sitä viimeksi evakossa oltiinkaan? Kuuluu vähän niinkuin naudan elämään.
Kultsan keikkojen aikaan ehkä? Joku hermostui silloin taas jostain turhasta ja ketju pamahti lukkoon. Muistan vain että oli vähän kaksijakoista tosielämässä fiilistellä hyvällä mielellä Joksujen keikkoja ja sitten tulla palstalle, jossa oli maailmanlopun tunnelmat ja lukko päällä. Yllättäen kompostin avauduttua tätä ei olekaan tapahtunut, mutta nyt sitten joku päätti trollata sunnuntain kunniaksi vähän liikaa...
 

Yhteistyössä