Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suoraan sanoen en kaipaa JO instoihin niitä keikanjälkeisiä klippejä eri ihmisiltä. Mieluummin vaikka poikien bäkkärifiiliksiä, tai voivat vaikka olla ihan hiljaakin. Kaipaan aikaa jolloin bändin näki vain lavalla (en kokonaan, mutta osana vuotta tai yhtä kiertuetta).
No mä kyllä tarvitsen jotain. Mieti, jos vaikka Ruissista ovat yhtä hipihiljaa? Vieläkö sittenkin olet samaa mieltä?
 
vierailija
Nyt oli kyllä mielenkiintoinen kuvaus albumista ja sen genreistä eikä ainakaan vähentänyt omaa pientä deluluani yhteisbiisistä Kärtsän kanssa Tai ainakaan nuo genrerajat eivät sulje sitä pois, miljoona muuta asiaa kyllä...
Ja siis kaksi sinkkua tulossa, kesäkuun lopulla yksi ja toinen elokuussa. SBJ ja Bluza, ehkä?
Totta, ei nuo ainakaan sulje sitä pois. Mutta vaikka ei mitään sellaista olisikaan, niin kiinnostaa ihan mielettömästi millaisia nuo biisit mahtaa olla. 🤩 Toivottavasti Bluza on tosiaan se toinen sinkku.
 
vierailija
Totta, ei nuo ainakaan sulje sitä pois. Mutta vaikka ei mitään sellaista olisikaan, niin kiinnostaa ihan mielettömästi millaisia nuo biisit mahtaa olla. Toivottavasti Bluza on tosiaan se toinen sinkku.
Oli kiva nähdä Bojan niin hyväntuulisen oloisena tuossa haastattelussa. Ei vaikuttanut ainakaan stressaantuneelta tuosta tiukasta levytysrupeamasta. 😍
 
vierailija
No mä kyllä tarvitsen jotain. Mieti, jos vaikka Ruissista ovat yhtä hipihiljaa? Vieläkö sittenkin olet samaa mieltä?
Jos se on geneeristä keikkatuuttausta, mitä katsojat ovat heille tägäilleet niin ei, en kaipaa niitäkään.
Mua kiinnostaa heissä eniten nähdä heidät itse ja somen osalta seurata mitä tapahtuu K:n kanssa. Muu someen laitettu ei kiinnosta niinkään hirveästi heiltä. Jos eivät taaskaan laita mitään K:n kanssa olostaan niin aika epäkiinnostavaa.
 
vierailija
Nyt oli kyllä mielenkiintoinen kuvaus albumista ja sen genreistä eikä ainakaan vähentänyt omaa pientä deluluani yhteisbiisistä Kärtsän kanssa Tai ainakaan nuo genrerajat eivät sulje sitä pois, miljoona muuta asiaa kyllä...
Ja siis kaksi sinkkua tulossa, kesäkuun lopulla yksi ja toinen elokuussa. SBJ ja Bluza, ehkä?
Kesäkuun lopulla jo SBJ? Eli sehän on kuukauden päästä 🥳🥳 ja sit elokuussa toinen luultavasti Bluza kun oli siihen listaan merkattu eikä näitten välillä ole pitkä aika ja sit tuleekin jo levy ihanaa 🤩
 
vierailija
Harmi jos SBJ:tä ei julkaista Suomessa ollessa, kuten vaikutti sopivan edelliseen suunnitelmaan. Siihen olisi saanut hyvin jonkin liven taas. :) Mutta ehkä he mieluummin promoavat slovenialaisilla radioasemilla tms.
 
vierailija
Tänään on ollut hyvä päivä ficci-ideoille. Olen yrittänyt nyt kirjoittaa bondageficciä OF-AU:n ohessa, mutta se ei ole oikein edennyt, vaikka olen tiennyt varmaan kuukauden kaikki sen tapahtumat. Mutta nyt tuli prnoidea, joka lähti eräästä ei-fandom-Discordista ja erään tyypin unista ja latvian kielestä (eikä liity näihin mitenkään). :D Ja tajusin myös, mitä siinä Slovenian räppiskene-AU:ssa täytyy tapahtua. :)

- Joymuffin
 
During Ne bi smel, B stops singing and says to the guys, we are all out of tune, cmon. Then kind of jokingly yells at them, We're never taking time off again, because you forget everything!! ,🤣
They restart and then stop again because there was a fight or smth in the crowd.
Then he goes back on stage, and says to the crowd, first time we f**" up, then you f... up, now "treča sreča" which is kind of like "third time is a charm"
 
vierailija
During Ne bi smel, B stops singing and says to the guys, we are all out of tune, cmon. Then kind of jokingly yells at them, We're never taking time off again, because you forget everything!! ,
They restart and then stop again because there was a fight or smth in the crowd.
Then he goes back on stage, and says to the crowd, first time we f**" up, then you f... up, now "treča sreča" which is kind of like "third time is a charm"
Oh B 😁🥰
 

Yhteistyössä