Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tyhmä kysyy, onko äänestysnumero kaikille sama? Siis puhelinnumero, ei itse se numero jota äänestetään. Löysin numeron Raivenille, mutta en Nemolle. Ja siis pitää vaan saada se numero tiedettyä, en itse äänestä vaan välitän numeron toiselle joka äänestää puolestani.
 
vierailija
Tyhmä kysyy, onko äänestysnumero kaikille sama? Siis puhelinnumero, ei itse se numero jota äänestetään. Löysin numeron Raivenille, mutta en Nemolle. Ja siis pitää vaan saada se numero tiedettyä, en itse äänestä vaan välitän numeron toiselle joka äänestää puolestani.
Itse äänestän sovelluksen kautta, sieltä tulee viestiin ehdokkaan numero, jonka valitsee automaattisesti
 
vierailija
Mä tykkään tosi monesta biisistä:

Ruotsi (vähän)
Ukraina
Espanja
Viro
Sveitsi
Slovenia
Italia
Armenia
Kreikka

Mutta Nemolle pistän äänet menemään ja pari Raivenille. Toki EBU sais pitää tunkkinsa, mutta kai sitä kuitenkin on pakko äänestää…
 
vierailija
Seuraan viisuja Ruotsin selostuksella, ja mainitsivat just että sekä Kärtsäst että Loreenista on tänä vuonna paljon vaikutteita ottaneita esiintyjiä, ja että Suomi ja Ruotsi olivat "true trendsetters". Ja sitten ennen No Rulesia maininta vielä siitä että Käärijä tanssi tiensä heidän (ruotsalaisten) sydämiin viime vuonna. :) Pikku Kärtsä-murusia.
 

Yhteistyössä