Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Italiasta vuotanut kuulemma tieto tän päivän äänestystuloksesta ja sen mukaan 39 % yleisöäänistä meni Israelille, vain viitisen prossaa Nemolle ja Joostille ja muille vain 1-2 prossaa. Voihan kilin kivekset ja pässin pallit jos tuo pitää paikkaansa.
Italiahan on lännen r y s s ä mielisin maa Euroopassa. Tai sit siellä on paljon juutalaisia.
 
vierailija
Mietin onko Jere jotenkin liian kiltti miksi sit aina ajautuu näihin mahdottomiin tilanteisiin vai onko se vaan jotenkin häslä?

Sitten jälkikäteen Jere aina rupeaa pahoittelemaan toimintaa jota ei cälttis tarvisi edes pahoitella.

Esim Puolan Blankan kanssa poseerasi. Sitten poisti kuvan kun ihmiset hermostui. Entäs se Ukrainan lippu keissi. Taas myrsky vesilasissa ja somelynkkaus. Entäpä sofi oksaskeissi jossa Jere taas lynkattiin tyyliin venäjämyönreisyyden takia.

Seuraavaksi sanot jollekin edenille että sori en ala tanssiin sun kaa. Pääsis paljon helpommalla. Loukkaisi yhden tunteita mutta säästäisi monen mielipahalta kun ei tule koko taas myrskyä vesilasissa. Sitten kun alkaa anteeksipyytelemään on jo köntsä niinsanotusti housuissa koska silloin automaattisesti jo loukkaa jotain. Tarviiko kaikkea anteeksipyydellä? Itse ainakin ottaisin semmoisen asenteen että prkl minähän tanssin ja united by music ja peace and love. Ja no war.

Toi lausunto oli vähän kuppanen paikkausyritys.
Musta tuntuu, ettei K vaan ole yhtään poliittisesti valveutunut tai edes niistä asioista pahemmin kiinnostunut eikä aina jaksa/osaa toimia niinkuin olisi poliittisesti korrektia. Anteeksipyytelyt joutuu varmaan tekemään jo ihan levy-yhtiön painostuksesta eikä varmaan itsekään halua tarkoituksella loukata ketään.
 
vierailija
Mitä katoin menoa bäkkärillä niin meno oli aika samanlaista kuin muualla eli K:n luokse lähes jonotettiin. En usko, että muutamaa minuuttia pidempään hengasivat. Tietty olisi kannattanut olla tyly ja kieltäytyä edes tuosta. Jos siis edes Edenin tunnisti muiden ”hengaajien” joukosta.
No siis tämäpä juuri, mahtoiko edes tunnistaa kuka kyseinen henkilö oli. En minäkään olisi tunnistanut, vaikka varmasti olen viisuja enemmän seurannut kuin mitä K on ehtinyt.
 
vierailija
Minä ihmettelen myös tätä kaksinaismoralismia. Hienoa että ollaan K:n tukena vaikka tämä hölmöili, mutta samalla teette itse täysin samaa cancelointia BL kohtaan. Ihan samaa hölmöilyä hän teki aiemmin, tosin siihen hölmöilyyn ei liittynyt kansanmurhaa.
Täällä kolmas ihmettelijä. Ihanaa että tuette Kärppää tässä paskamyrskyssä, mutta BL joukkolynkkauksen osalta olisi tervettä osata katsoa sitä omaakin toimintaa kriittisesti.
 
vierailija
No siis tämäpä juuri, mahtoiko edes tunnistaa kuka kyseinen henkilö oli. En minäkään olisi tunnistanut, vaikka varmasti olen viisuja enemmän seurannut kuin mitä K on ehtinyt.
Suoraan sanoen mä olisin kyllä tarkistanut ennalta, ettei mun tarvitse nähdäkään kyseistä tyyppiä. Olkoon miten ei-syyllinen sotaan, on kuitenkin ko maan edustaja. Ei hän voi itkeä sitä, ettei jokainen puhu hänelle. Hänen sivuuttamisessaan ei olisi ollut mitään väärää. Hän olisi voinut jäädä vaikka kotiin.
 
vierailija
Mitä olen seurannut noita somekommentteja liittyen Viisuihin niin siellä on myös Israelia tukevia kommentteja monesta eri maasta. On siis äänekäs Pal tukeva joukko ja myös Israelia tukeva. Sitten on ne jotka ei somessa mesoa laisinkaan. Ns kansan syvissä riveissä tuntuu olevan aika paljon Israelia kannattavia. Eihän Viisujen boikotoimista edes pohdittu kuin Pohjoismaissa ja Irlannissa.
 
vierailija
Mä olen edelleen samassa kannassa BLn suhteen, enkä tule vaihtamaan mieltäni. Bodysheimaus ja yksityisen viestien vuotaminen ei ole ok. Mielestäni hän on käyttäytynyt melkein kiusaajan tavoin.

Tuomitsinko Kn? En. En nähnyt hänen toiminnassaan mitään väärää ja tiedän, ettei hän suunnitelmallisesti yrittänyt millään tavalla tukea Israelia. Sekin on mahdollista, ettei ole edes tiennyt Edeniä. Tai jos on, niin sitten on vaan ollut kiltti ihminen toiselle ihmiselle.

Tämän enempää en jaksa aiheesta nyt kirjoittaa ja menen nukkumaan, mutta ihan turha yrittää syyllistää.
 

Yhteistyössä