vierailija
No Italia on monessa asiassa muutenkin poliittisesti epämiellyttävä maa, mm. Putlerin tukijoita riittää.Italian äänistä 39% siis meni Israelille
No Italia on monessa asiassa muutenkin poliittisesti epämiellyttävä maa, mm. Putlerin tukijoita riittää.Italian äänistä 39% siis meni Israelille
Mahtavaa, kiitti sulleKävin nyt hakemassa Jerpan Malmöstä. Vähän se ihmetteli kun kerroin, että peruin huomisen viisuvillage keikan ja että nyt lähetään vauhdilla Vantaalle.
Aikaa sitten jo poistuiNyt ainakin poistettu se video Golanin tililtä.
Hengaaminen? Koita nyt edes pysyä totuudessa, mutta ei kun on niin kiire päästä pätemään ja tylyttämään Käärijää. Kyse ei tosiaankaan ollut mistään hengaamisesta, lyhyt kohtaaminen, josta vastapuoli sitten ilman lupaa julkaisee videon.Hengaaminen on tässä tilanteessa ikävä kyllä sama asia kuin tuen anto.
Italiahan on lännen r y s s ä mielisin maa Euroopassa. Tai sit siellä on paljon juutalaisia.Italiasta vuotanut kuulemma tieto tän päivän äänestystuloksesta ja sen mukaan 39 % yleisöäänistä meni Israelille, vain viitisen prossaa Nemolle ja Joostille ja muille vain 1-2 prossaa. Voihan kilin kivekset ja pässin pallit jos tuo pitää paikkaansa.
Jenkit on Israelin puolella.Lollista Bn feministi vegaani woke tyttis ei varmasti tykkää Kn tempauksista. Noilta ei nähdä enää mitään yhteistä ikinä
Eikä ole vaan semifinaalia katsoneita, koska määrä nousi heti K:n esiintymisen jälkeen. Ennen sitä oli 485t, johon nousi sen jälkeen kun oli ollut esillä Joostin instassa eilen.NNe on valitettavasti Israelilaisia
Mielummin BL kuitenkin kun IsraelSillä veikkauksella ei ole merkitystä, en usko, että BL voittaa
Musta tuntuu, ettei K vaan ole yhtään poliittisesti valveutunut tai edes niistä asioista pahemmin kiinnostunut eikä aina jaksa/osaa toimia niinkuin olisi poliittisesti korrektia. Anteeksipyytelyt joutuu varmaan tekemään jo ihan levy-yhtiön painostuksesta eikä varmaan itsekään halua tarkoituksella loukata ketään.Mietin onko Jere jotenkin liian kiltti miksi sit aina ajautuu näihin mahdottomiin tilanteisiin vai onko se vaan jotenkin häslä?
Sitten jälkikäteen Jere aina rupeaa pahoittelemaan toimintaa jota ei cälttis tarvisi edes pahoitella.
Esim Puolan Blankan kanssa poseerasi. Sitten poisti kuvan kun ihmiset hermostui. Entäs se Ukrainan lippu keissi. Taas myrsky vesilasissa ja somelynkkaus. Entäpä sofi oksaskeissi jossa Jere taas lynkattiin tyyliin venäjämyönreisyyden takia.
Seuraavaksi sanot jollekin edenille että sori en ala tanssiin sun kaa. Pääsis paljon helpommalla. Loukkaisi yhden tunteita mutta säästäisi monen mielipahalta kun ei tule koko taas myrskyä vesilasissa. Sitten kun alkaa anteeksipyytelemään on jo köntsä niinsanotusti housuissa koska silloin automaattisesti jo loukkaa jotain. Tarviiko kaikkea anteeksipyydellä? Itse ainakin ottaisin semmoisen asenteen että prkl minähän tanssin ja united by music ja peace and love. Ja no war.
Toi lausunto oli vähän kuppanen paikkausyritys.
Eivät ole. K:n ollessa kyseessä selitellään vaikka millä ja että jonkun muun vastuulla (levy-yhtiön). Muiden kohdalla nämä olivat ilkeitä ja tekivät kaiken pahuuttaan.Öö, eiköhän nämä nyt ole kaksi eri asiaa.
Enpä usko, kun suuttuivat videon poistumisestaNNe on valitettavasti Israelilaisia
No siis tämäpä juuri, mahtoiko edes tunnistaa kuka kyseinen henkilö oli. En minäkään olisi tunnistanut, vaikka varmasti olen viisuja enemmän seurannut kuin mitä K on ehtinyt.Mitä katoin menoa bäkkärillä niin meno oli aika samanlaista kuin muualla eli K:n luokse lähes jonotettiin. En usko, että muutamaa minuuttia pidempään hengasivat. Tietty olisi kannattanut olla tyly ja kieltäytyä edes tuosta. Jos siis edes Edenin tunnisti muiden ”hengaajien” joukosta.
Mutku Putler tukee Hamasia. Ei oo mustavalkoista tää.Italiahan on lännen r y s s ä mielisin maa Euroopassa. Tai sit siellä on paljon juutalaisia.
Täällä kolmas ihmettelijä. Ihanaa että tuette Kärppää tässä paskamyrskyssä, mutta BL joukkolynkkauksen osalta olisi tervettä osata katsoa sitä omaakin toimintaa kriittisesti.Minä ihmettelen myös tätä kaksinaismoralismia. Hienoa että ollaan K:n tukena vaikka tämä hölmöili, mutta samalla teette itse täysin samaa cancelointia BL kohtaan. Ihan samaa hölmöilyä hän teki aiemmin, tosin siihen hölmöilyyn ei liittynyt kansanmurhaa.
Joo ehdottomasti, jos noista kahdesta pitää valitaMielummin BL kuitenkin kun Israel
Jos Israel voittaisi, mihin en usko, niin viisuja ei siellä ensi vuonna järjestetä vaan ne saa kakkoseksi tullut maa. Kukaan ei Israelin viisuihin suostu lähtemään esiintymään.Mielummin BL kuitenkin kun Israel
Taitaa vaihtua jo tuulen suunta sielläkin kun uhkaavat lopettaa am musten toimittamisen. No katsotaaan pysyvätkö lupauksessaan.Jenkit on Israelin puolella.
No sitä ihan juuri tarkoitin. Vaikeaa löytää sille kohtaamiselle oikeaa sanaa.Hengaaminen? Koita nyt edes pysyä totuudessa, mutta ei kun on niin kiire päästä pätemään ja tylyttämään Käärijää. Kyse ei tosiaankaan ollut mistään hengaamisesta, lyhyt kohtaaminen, josta vastapuoli sitten ilman lupaa julkaisee videon.
Joo mut tarkoitin et otan mielummin Kroatian voittajaksi kuin IsraelinJos Israel voittaisi, mihin en usko, niin viisuja ei siellä ensi vuonna järjestetä vaan ne saa kakkoseksi tullut maa. Kukaan ei Israelin viisuihin suostu lähtemään esiintymään.
Euroviisutietäjät: onko tämmöisiä vuotoja ollut ennenkin? Itse en ole yleensä seurannut kuin viisulähetykset enkä muista kuulleeni tietoja äänestystuloksista kuin vasta finaalin jälkeen.Tässä se Italian äänestystulosten vuoto
Minkä ihmeen joukkolynkkauksen? Itse vaan en enää häntä äänestä, koska ei osaa käyttäytyä, ei oman vartalon vertailuun ois tarvinnut K:ta sotkeaTäällä kolmas ihmettelijä. Ihanaa että tuette Kärppää tässä paskamyrskyssä, mutta BL joukkolynkkauksen osalta olisi tervettä osata katsoa sitä omaakin toimintaa kriittisesti.
Eiköhän BL on kritisoitu ihan tässä omassa porukassa, ei olla lähdetty tästä tietääkseni someen isosti raivoamaan?Täällä kolmas ihmettelijä. Ihanaa että tuette Kärppää tässä paskamyrskyssä, mutta BL joukkolynkkauksen osalta olisi tervettä osata katsoa sitä omaakin toimintaa kriittisesti.
Suoraan sanoen mä olisin kyllä tarkistanut ennalta, ettei mun tarvitse nähdäkään kyseistä tyyppiä. Olkoon miten ei-syyllinen sotaan, on kuitenkin ko maan edustaja. Ei hän voi itkeä sitä, ettei jokainen puhu hänelle. Hänen sivuuttamisessaan ei olisi ollut mitään väärää. Hän olisi voinut jäädä vaikka kotiin.No siis tämäpä juuri, mahtoiko edes tunnistaa kuka kyseinen henkilö oli. En minäkään olisi tunnistanut, vaikka varmasti olen viisuja enemmän seurannut kuin mitä K on ehtinyt.