Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Samaa ihmettelen. EI tämä eroa ollenkaan twitterin touhusta, kohde vaan on eri.
Minä ihmettelen myös tätä kaksinaismoralismia. Hienoa että ollaan K:n tukena vaikka tämä hölmöili, mutta samalla teette itse täysin samaa cancelointia BL kohtaan. Ihan samaa hölmöilyä hän teki aiemmin, tosin siihen hölmöilyyn ei liittynyt kansanmurhaa.
 
vierailija
Oletan ja jopa toivon, että Kärtsä laittaa instaansa jonkun pidemmän kommentin, jossa hyvin selvästi muun lisäksi myös tuomitsee sodan ja Israelin toiminnan. Se voisi saada tilannetta vähän rauhoittumaan.
Tavallaan samaa mieltä, mutta toisaalta mua niin paljon myös ärsyttää miten K nyt pakotetaan ottamaan kantaa asiaan, mistä on halunnut pysyä erossa. Eikö se äskeisen esityksen lopuksi huudettu NO WAR ollut jo aika yksiselitteinen kannanotto? Ja rohkea myös, kyseessä kuitenkin ns. epäpoliittiset viisut missä ei kait moisia pitäisi huudella.
 
vierailija
Hengaaminen on tässä tilanteessa ikävä kyllä sama asia kuin tuen anto.
Mitä katoin menoa bäkkärillä niin meno oli aika samanlaista kuin muualla eli K:n luokse lähes jonotettiin. En usko, että muutamaa minuuttia pidempään hengasivat. Tietty olisi kannattanut olla tyly ja kieltäytyä edes tuosta. Jos siis edes Edenin tunnisti muiden ”hengaajien” joukosta.
 
vierailija
Jos Joksut ei osoita tukeaan tässäkään Klle niin saavat painua hevon vttuun. Mun fanitus kyllä loppuu. No saavat tulla omillaan Suomessakin toimeen, kun eivät uskalla Kta enää hypettää.
Tuskinpa olet fanittanut tähän astikaan. K mokaa ja täällä sekin saadaan taas käännettyä Joksujen haukkumiseksi. Mikä ihmeen velvollisuus heille tai kellään muullakaan asian ulkopuolisella olisi tähän soppaan sotkeutua?
 
vierailija
Mitä katoin menoa bäkkärillä niin meno oli aika samanlaista kuin muualla eli K:n luokse lähes jonotettiin. En usko, että muutamaa minuuttia pidempään hengasivat. Tietty olisi kannattanut olla tyly ja kieltäytyä edes tuosta. Jos siis edes Edenin tunnisti muiden ”hengaajien” joukosta.
Näyttää ihan tyhjältä se alue missä K sen kanssa on.
 

Yhteistyössä