Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en nyt ymmärrä tätä juttua yhtään miks tosiaan B ois kertonut omia henkilökohtaisia asioitaan puolitutulle kun ei kerro edes faneilleen (en väitä että hänen pakko on) joku täs nyt mättää joko Kroatialainen fani on ite ymmärtänyt väärin tai sit BL puhuu omiaan en tiiä mut jotenkin sekava ja outo juttu
 
vierailija
Mä en nyt ymmärrä tätä juttua yhtään miks tosiaan B ois kertonut omia henkilökohtaisia asioitaan puolitutulle kun ei kerro edes faneilleen (en väitä että hänen pakko on) joku täs nyt mättää joko Kroatialainen fani on ite ymmärtänyt väärin tai sit BL puhuu omiaan en tiiä mut jotenkin sekava ja outo juttu
Siis ennemminhän hän kertoisi asioitaan toiselle julkisuuden henkilölle kuin faneille haloo. :D
 
vierailija
Mä en nyt ymmärrä tätä juttua yhtään miks tosiaan B ois kertonut omia henkilökohtaisia asioitaan puolitutulle kun ei kerro edes faneilleen (en väitä että hänen pakko on) joku täs nyt mättää joko Kroatialainen fani on ite ymmärtänyt väärin tai sit BL puhuu omiaan en tiiä mut jotenkin sekava ja outo juttu
Vertaatko sä tosiaan artistikollegaa ja faneja?
 
vierailija
Ei vaan kääntäjä vielä tarkentaa kyseessä olleen Boitsun tyttis:

BL said that Bojan told him that he was visiting his girlfriend after Madrid, then BL said that he talked about Elizabeta (his gf) to Bojan as well it's kind of confusing so I don't blame you

Tuo ei ollut kääntäjä vaan joku muu joka selitti asiaa sen mukaan miten oli käännöksen ymmärtänyt
 
vierailija
Olenko ainoa, jota ei aidosti (anteeksi) kiinnosta B tai K tai Krisin tai Nacen tai kenen tahansa tähän saagaan kuuluvan suhdestatus? Mä vaan haluan shipata rauhassa silloin kun huvittaa ja fiilistellä loppuajan musiikkia. 😅
 
vierailija
Olenko ainoa, jota ei aidosti (anteeksi) kiinnosta B tai K tai Krisin tai Nacen tai kenen tahansa tähän saagaan kuuluvan suhdestatus? Mä vaan haluan shipata rauhassa silloin kun huvittaa ja fiilistellä loppuajan musiikkia.
Ei muakaan kiinnosta, mutta ikävä kyllä on tiedossa, että tästä tullaan kaivamaan kaikki mahdollinen esiin eikä sen näkemiseltä voi millään välttyä, vaikka haluaisi.
 

Yhteistyössä