vierailija
Kyllä mä uskon noita twitteristejä nyt ennemmin, he kuitenkin omalla tilillään asiasta twiittaa, kuin taas jotain sun "ystävää", joka aina sattumalta puhuu kaiken shippiin sopivammalla tavalla...
Kyllä mä uskon noita twitteristejä nyt ennemmin, he kuitenkin omalla tilillään asiasta twiittaa, kuin taas jotain sun "ystävää", joka aina sattumalta puhuu kaiken shippiin sopivammalla tavalla...
Mikä argumentti toi viimeinen nyt on? Mistä B pitäs tietää, että BL tyttöystävä on myös kroaatti? Eihän se tuntenut ennestään?Kyllä minä uskon ennemmin kahta Kroatialaista twitteristiä jotka omalla tilillään tuon kääntävät kuin nimetöntä shipparia vauva palstalta.
Ja miksi olisi kysynyt Lasagnalta mistä sun tyttöystävä on kotoisin? Elizabeta Ruzic on ihan kroaatti niinkuin Lasagnakin.
Ihan sama, kun onhan sen jo kieltä osaavat sanoneet että Bn tyttöystävästä siellä puhutaan.Mikä argumentti toi viimeinen nyt on? Mistä B pitäs tietää, että BL tyttöystävä on myös kroaatti? Eihän se tuntenut ennestään?
No minä en kyllä usko ilman lisätodisteitaKyllä minä uskon ennemmin kahta Kroatialaista twitteristiä jotka omalla tilillään tuon kääntävät kuin nimetöntä shipparia vauva palstalta.
Ja miksi olisi kysynyt Lasagnalta mistä sun tyttöystävä on kotoisin? Elizabeta Ruzic on ihan kroaatti niinkuin Lasagnakin.
Se kyllä tiedetään. Eihän täällä mitään uskota jos ei sovi "omaan headcanoniin", vaikka ihan omin silmin olis nähtävissä.No minä en kyllä usko ilman lisätodisteita
Ehkä B:llä ei ole tarvetta salata sitä että on gf (jos siis on). Ei siis välttämättä kerro kenen kanssa seurustelee tms. Mutta eihän se missään ole sanonut, ettei kommentoi suhdestatustaan. On haastatteluissakin ihan vastannut niihin sinkku vai parisuhteessa kysymyksiin.En usko.mihinkään mitä tulee BL suusta. Tuskin B avautuisi jollekin randomille tällasesta asiasta! Haloo,nyt valot päälle!
2 vauva palstalaisten kaveria, mutta twitterissä ei ole kumonnut kukaan ja aika moni kieltä osaava siellä levittää juttua että puhutaan Sadiesta.Useampi kääntänyt on jo tämän BL:n tarinan kumonnut käännösvirhe ja siinä on puhuttu vain BL:n tyttöystävästä
Mitäpä luulet, että jos kyseessä on muutaman viikon kestänyt suhde hollywood-tähteen, olisiko kauheesti järkeä lähteä kenellekään vieraalle kommentoimaan edes sitä suhdestatusta? Musta tässä kaikkein epäilyttävintä on se, että B tuossa reippaasti käyttäisi sanaa tyttöystävä, vaikka suhde (jos sellainen on) ei tuossa vaiheessa ole tosiaankaan kestänyt kuin korkeintaan sen muutaman viikon.Ehkä B:llä ei ole tarvetta salata sitä että on gf (jos siis on). Ei siis välttämättä kerro kenen kanssa seurustelee tms. Mutta eihän se missään ole sanonut, ettei kommentoi suhdestatustaan. On haastatteluissakin ihan vastannut niihin sinkku vai parisuhteessa kysymyksiin.
Tää on nyt ihan palstan omaa keksintöä, että muka tiedetään "B:n tyyli" ja ettei se tollasta voisi sanoa.
Usko sä ihan mitä huvittaa. Mä taas en usko hetkeäkään, että B edes juttelis tuollaita jollekin randomille uudelle tuttavuudelle, joka sitten pääsisi möläyttelemään eteenpäin.Kyllä minä uskon ennemmin kahta Kroatialaista twitteristiä jotka omalla tilillään tuon kääntävät kuin nimetöntä shipparia vauva palstalta.
Tässä on kyllä hyvä pointti.Mitäpä luulet, että jos kyseessä on muutaman viikon kestänyt suhde hollywood-tähteen, olisiko kauheesti järkeä lähteä kenellekään vieraalle kommentoimaan edes sitä suhdestatusta? Musta tässä kaikkein epäilyttävintä on se, että B tuossa reippaasti käyttäisi sanaa tyttöystävä, vaikka suhde (jos sellainen on) ei tuossa vaiheessa ole tosiaankaan kestänyt kuin korkeintaan sen muutaman viikon.
Niin koska ikinä twitterissä ei olekaan keksitty tai vääristelty asioitaKyllä mä uskon noita twitteristejä nyt ennemmin, he kuitenkin omalla tilillään asiasta twiittaa, kuin taas jotain sun "ystävää", joka aina sattumalta puhuu kaiken shippiin sopivammalla tavalla...
Mulla ei ole vaikeuksia uskoa, että ihastunut käyttäisikin sanaa tyttöystävä edes uuden tuttavuuden kanssa puhuessaan, mutta hivenen vaikeampaa on uskoa sitä, että suhde olisi mitenkään kestävällä pohjalla jos parin viikon seurustelun jälkeen ruvetaan sitä levittelemään avoimesti ja hups, nyt se on jo somessakin reviteltävänä. Yksityisyydestään tarkka Hollywoodin pyöritykseen tottunut ihminen tuskin katselee sellaista pöllöilyä kahta minuuttia kauempaa.Mitäpä luulet, että jos kyseessä on muutaman viikon kestänyt suhde hollywood-tähteen, olisiko kauheesti järkeä lähteä kenellekään vieraalle kommentoimaan edes sitä suhdestatusta? Musta tässä kaikkein epäilyttävintä on se, että B tuossa reippaasti käyttäisi sanaa tyttöystävä, vaikka suhde (jos sellainen on) ei tuossa vaiheessa ole tosiaankaan kestänyt kuin korkeintaan sen muutaman viikon.
Tuon logiikan mukaan sitten B p anee myös Damonia, kun sitäkin eräs twitteristi julisti ihan omalla nimellään Uskotko siihen myös?Kyllä mä uskon noita twitteristejä nyt ennemmin, he kuitenkin omalla tilillään asiasta twiittaa, kuin taas jotain sun "ystävää", joka aina sattumalta puhuu kaiken shippiin sopivammalla tavalla...
Ei ole kyllä vahingossa mitään paljastanut. Hyvin selkeästi on aina tiettyjä kysymyksiä vältellyt. Valitsee ihan itse, mitä "paljastaa".Bojan on tunnetusti kova puhumaan ja paljastanut muitakin juttuja.
Muistetaan G:n keissikin niin tämäkin voi olla ihan draaman hakua ja ei myönnettä sitä omaa käännösvirhettäNiin koska ikinä twitterissä ei olekaan keksitty tai vääristelty asioita
Joo mutta toi haastattelu on kaikkien julkisesti kuunneltavissa toisin kuin G-jutut. Vielä ei ole kukaan balkanilainen fani korjannut asiaa.Muistetaan G:n keissikin niin tämäkin voi olla ihan draaman hakua ja ei myönnettä sitä omaa käännösvirhettä
Kiitos !Uuden AU-ficcini "Bum Fu ck Nowhere" ensimmäinen luku "Wilder Kinds of Waterslides". https://archiveofourown.org/works/55744867/ Jere ja Bojan ovat molemmat vaihtaneet orastavat muusikonuransa OnlyFans-sisällöntuotantoon ja päätyvät kaikista maailman paikoista vierekkäisiin rantamökkeihin kesäiselle Pälkäneelle. Kaikkeen edellisessä virkkeessä on (suhteellisen) uskottavat selitykset, ja taustatarinat tulevat esiin tarinan edetessä.
- Joymuffin
Teinitwitteristin tili jo yksityinen, todennäköisesti paskaa on puhunutJoo mutta toi haastattelu on kaikkien julkisesti kuunneltavissa toisin kuin G-jutut. Vielä ei ole kukaan balkanilainen fani korjannut asiaa.
Tai sitten saanut törkyä niskaansa. Kyseessä on kuitenkin nuori, joka ei ole edes Joksufani.Teinitwitteristin tili jo yksityinen, todennäköisesti paskaa on puhunut
LadySlo vahvisti jo vauvalla, että hänen tulkinnan mukaan BL puhuu omasta tyttöystävästäänTai sitten saanut törkyä niskaansa. Kyseessä on kuitenkin nuori, joka ei ole edes Joksufani.