Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minua ainakin kiinnostaa tämä, vaikka K/B shippari olenkin. Tuotiinhan NM esiin myös tarot luennoissa aikoinaan. Shippiin nää ei vaikuta, mut kiinnostavat kyllä.
Mua myös, joskin mietin, että itselläni ei välttämättä virtaisi mitään energioita tässä kontekstissa kyseisestä henkilöstä, kun ei minusta kuulu tähän juttuun.
Mutta en koe häntä minkäänlsisena uhkana, ja jos joku häntä osaisi kosmisesti lukea, niin mielelläni luen sen ”ovat vain ystäviä” tuloksen. Vaikka että millaisia 😃
 
vierailija
Aito ei enää shippaa, eiköhän se ollut se joka täällä reuhasi niihin aikoihin.
En ollut, mä ainoastaan kysyin, nostaako Tarotar kortit sekoitetusta pakasta ”sokkona”. Mä en ole ikinä koittanut sensuroida faktoja ja reaalimaailman henkilöitä tästä. No, Tommysta en niin pitänyt koska hän tuli väärässä kohdassa joidenkin kuvitelmissa mukaan.
 
vierailija
Energiamamma, kiitos tuosta yhteenvedosta, mutta menneitä asioita enemmän kiinnostaisi nyt se, miten Bojan koki tämänkertaisen Suomen-vierailun, siis suhteessa Jereen, sekä mikä juuri tällä hetkellä on heidän kahden väliset tunteet. Missä mennään nyt? Oletko muuten nostanut kortteja liittyen S-henkilöön, josta tässä ketjussa ei haluta puhua, eli mikä hänen roolinsa on Bojanille?
Tilanne on monimutkainen ja etenkin Jeren kohdalla tuntuu heittelevän todella laidasta laitaan sen suhteen, mitä hän keneltäkin haluaisi. Bojan on viime aikoina kokenut yleisesti ottaen jumituksen tunnetta elämässään, mutta hän tietää mitä haluaisi Jereltä. Olen nyt viime aikoina nostellut paljon enemmän Tarot-kortteja, joiden kanssa olen vasta-aloittelija ja siksi ei tee hirveästi mieli postailla julkisesti niistä tehtyjä tulkontoja, koska niiden tulkitseminen on huomattavasti monimutkaisempaa kuin oraakkelikortit. Mm. siksi tällainen ylimalkainen lausunto.

Olen nostanut kortteja kielletyille henkilöille myös ja esiin ei ole noussut mitään ns. huolestuttavaa. Tämän enempää en aio asiasta sanoa, koska aihe on niin tulenarka ja mielipahaa aiheuttava, joten älkää pliis kysykö siitä lisäkysymyksiä tai kommentoiko.

P.S. Loppukevennyksenä, muutamia päiviä sitten nostin Bojanille erään kuningatarkortin, joka voi symbolisempien konnotatioiden ohessa edustaa mm. viisasta neuvonantajaa ja nauratti, kun tämän jämptin tädin olkapäällä istuu minun pakkani kuvituksessa (toisin kuin yleensä) papukaija. Raivenko se siinä. :D

-energiamamma
 
vierailija
Tilanne on monimutkainen ja etenkin Jeren kohdalla tuntuu heittelevän todella laidasta laitaan sen suhteen, mitä hän keneltäkin haluaisi. Bojan on viime aikoina kokenut yleisesti ottaen jumituksen tunnetta elämässään, mutta hän tietää mitä haluaisi Jereltä. Olen nyt viime aikoina nostellut paljon enemmän Tarot-kortteja, joiden kanssa olen vasta-aloittelija ja siksi ei tee hirveästi mieli postailla julkisesti niistä tehtyjä tulkontoja, koska niiden tulkitseminen on huomattavasti monimutkaisempaa kuin oraakkelikortit. Mm. siksi tällainen ylimalkainen lausunto.

Olen nostanut kortteja kielletyille henkilöille myös ja esiin ei ole noussut mitään ns. huolestuttavaa. Tämän enempää en aio asiasta sanoa, koska aihe on niin tulenarka ja mielipahaa aiheuttava, joten älkää pliis kysykö siitä lisäkysymyksiä tai kommentoiko.

P.S. Loppukevennyksenä, muutamia päiviä sitten nostin Bojanille erään kuningatarkortin, joka voi symbolisempien konnotatioiden ohessa edustaa mm. viisasta neuvonantajaa ja nauratti, kun tämän jämptin tädin olkapäällä istuu minun pakkani kuvituksessa (toisin kuin yleensä) papukaija. Raivenko se siinä. :D

-energiamamma
🙏
 
vierailija
Odotapa kun se on lähellä neljääkymppiä, niin tuskin on vanhentunut kuin viini. Harmaa hiusraja vetäytynyt kunnolla taakse, iho veltostunut ja hurjat rypyt silmien ympärillä. Luultavasti myös runsas ylipaino vaivaa.
Se kaunis hymy ja nauravat silmät on sellaisia piirteitä mitkä ei katoa mihinkään. Nuo on sellaiset mitkä näkyy vielä ihan vanhoillakin ihmisillä.
 
vierailija
Tilanne on monimutkainen ja etenkin Jeren kohdalla tuntuu heittelevän todella laidasta laitaan sen suhteen, mitä hän keneltäkin haluaisi. Bojan on viime aikoina kokenut yleisesti ottaen jumituksen tunnetta elämässään, mutta hän tietää mitä haluaisi Jereltä. Olen nyt viime aikoina nostellut paljon enemmän Tarot-kortteja, joiden kanssa olen vasta-aloittelija ja siksi ei tee hirveästi mieli postailla julkisesti niistä tehtyjä tulkontoja, koska niiden tulkitseminen on huomattavasti monimutkaisempaa kuin oraakkelikortit. Mm. siksi tällainen ylimalkainen lausunto.

Olen nostanut kortteja kielletyille henkilöille myös ja esiin ei ole noussut mitään ns. huolestuttavaa. Tämän enempää en aio asiasta sanoa, koska aihe on niin tulenarka ja mielipahaa aiheuttava, joten älkää pliis kysykö siitä lisäkysymyksiä tai kommentoiko.

P.S. Loppukevennyksenä, muutamia päiviä sitten nostin Bojanille erään kuningatarkortin, joka voi symbolisempien konnotatioiden ohessa edustaa mm. viisasta neuvonantajaa ja nauratti, kun tämän jämptin tädin olkapäällä istuu minun pakkani kuvituksessa (toisin kuin yleensä) papukaija. Raivenko se siinä.

-energiamamma
❤
 
vierailija
Aina kun Bojanin massu ja Kärtsän otsa paljastuvat, tunnen olevani kuin viktoriaanisen ajan herrasmies nähdessään naisen nilkan. Kaunis ja jotenkin syntinen näky!
Anteeksi ankeutus, mutta tosiasiassa se viktoriaanisen ajan "herrasmies" kynti bordellin ilotyttöjä kesät talvet ja keväisin ja syksyisin vokotteli naimisissa olevia naisia voidakseen teatraalisesti hämmästellä naimattoman naisen vahingossa näkyvää nilkkaa asiaankuuluvalla hartaudella. Kaksinaismoralismin kultainen kausi!
 
vierailija
Anteeksi ankeutus, mutta tosiasiassa se viktoriaanisen ajan "herrasmies" kynti bordellin ilotyttöjä kesät talvet ja keväisin ja syksyisin vokotteli naimisissa olevia naisia voidakseen teatraalisesti hämmästellä naimattoman naisen vahingossa näkyvää nilkkaa asiaankuuluvalla hartaudella. Kaksinaismoralismin kultainen kausi!
🤣 Kiitos, tämä oli hauska.
 

Yhteistyössä