Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Apua, en ole kyllä yhtään tän silmämeikin fani, B on kaikista kaunein ilman mitään meikkejä
Mun mies on vähän Kärtsän näköinen ja jostain syystä sillekin sopii meikki ihan käsittämättömän hyvin.

Joskus viikonloppuna meikannu sen ja ma saattanu olla vielä vähän levinnyttä kajaalia. Ei muuta kun se on 49v DI ja asiakaspalavereja 🤣😂
 
vierailija
No niin, vihdoin paketissa ja AO3:ssa asti Nočem-ficin kakkosluku Fluent in Serbian, jossa ollaan Ruississa (ja myöhemmin hotellissa). https://archiveofourown.org/works/54540739/chapters/138868090 Tässä ficissä on vähän kuin löyhät teemat, että ykkösluvussa sloveeni, kakkosluvussa serbia ja kolmosluvussa suomi (paitsi vähän erikoisesti). :) Ja meikit tosiaan liittyvät myös.

Minulla on työn alla se lyhyt kostopitsi/lumppushakkikuumisteluficci, jonka saanen valmiiksi lähipäivinä ennen tuon kolmoslukua. Ja kolmosluvun valmistuttua varmaan tulossa joku lyhyt mega-angstipläjäys myös, edistyy vaan aika hitaasti mikään tämänhetkistä tahtia. Toivottavasti kohta taas nopeammin.

- Joymuffin
Jee, ihanaa! Kiitos🥰
 
vierailija
No niin, vihdoin paketissa ja AO3:ssa asti Nočem-ficin kakkosluku Fluent in Serbian, jossa ollaan Ruississa (ja myöhemmin hotellissa). https://archiveofourown.org/works/54540739/chapters/138868090 Tässä ficissä on vähän kuin löyhät teemat, että ykkösluvussa sloveeni, kakkosluvussa serbia ja kolmosluvussa suomi (paitsi vähän erikoisesti). Ja meikit tosiaan liittyvät myös.

Minulla on työn alla se lyhyt kostopitsi/lumppushakkikuumisteluficci, jonka saanen valmiiksi lähipäivinä ennen tuon kolmoslukua. Ja kolmosluvun valmistuttua varmaan tulossa joku lyhyt mega-angstipläjäys myös, edistyy vaan aika hitaasti mikään tämänhetkistä tahtia. Toivottavasti kohta taas nopeammin.

- Joymuffin
Hei Joymuffin,

Sulle on postia!!!
 
vierailija
No niin, vihdoin paketissa ja AO3:ssa asti Nočem-ficin kakkosluku Fluent in Serbian, jossa ollaan Ruississa (ja myöhemmin hotellissa). https://archiveofourown.org/works/54540739/chapters/138868090 Tässä ficissä on vähän kuin löyhät teemat, että ykkösluvussa sloveeni, kakkosluvussa serbia ja kolmosluvussa suomi (paitsi vähän erikoisesti). Ja meikit tosiaan liittyvät myös.

Minulla on työn alla se lyhyt kostopitsi/lumppushakkikuumisteluficci, jonka saanen valmiiksi lähipäivinä ennen tuon kolmoslukua. Ja kolmosluvun valmistuttua varmaan tulossa joku lyhyt mega-angstipläjäys myös, edistyy vaan aika hitaasti mikään tämänhetkistä tahtia. Toivottavasti kohta taas nopeammin.

- Joymuffin
💚❤

Muistanko oikein sinun joskus maininneen, että ficeissäsi on aina onnellinen loppu? Sitten varmaan uskallan lukea myös tuon tulevan angstailun 😅
 
vierailija
Mä olen nyt tipahtanut johonkin syvään kaninkoloon, vaikka luulin olevani hyvinkin järkevä ja etäisesti fiilistelevä muiden shipatessa. Olen koko illan tutkinut Janin jalkoja Münchenin keikalla. Enkä ole edes Jan girlie.

Miksikö? Janilla on vihreät sukat jalassa ja oli pakko selvittää, ovatko ne Käärijä-sukat. Tuijottelin siis kaikki Munchenin pätkät Safurseyn tiktokista ja suurentelin jalkoihin. Arvatkaapa, missä vaiheessa sitten sain selville totuuden? Joo, Novi valissa ja siinäkin tasan siinä kohtaa, kun Jan poistuu lavalta. On sitten hyötykäytetty tämäkin torstai-ilta.

Spoileri tulossa niille, jotka innokkaana haluavat ihan itse tehdä saman ja tuijotella keikkamateriaalia läpi suurentamalla poikien jalkoihin:

Eivät ole Käärijä-sukat.
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä