Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onkohan K yhtään ajatellut, että Bojan vedetään tähän sen "projektiin" näin vahvasti mukaan? Tiktok aika lailla täynnä Bojan kommentteja.
Kyllä minullakin kävi mielessä vähän moitteena K suuntaan, että kyllähän tämän tiesit mitä seuraa ja taas Bojan saa seuraukset niskaansa. Ymmärrän kyllä järjelläni, että K ei ole vastuussa, eikä voi tekemisiään kahlita sillä perusteella, että edelleen B vedetään mukaan kun K tekemisiä arvioidaan.
 
vierailija
Minulle tuli kyllä lippuvideo heti mieleen...
Samalla tavalla tulee pyhäinhäväistys mieleen kuin silloin, kun K alkoi käyttää Are you- kommenttia väärässä paikassa, kun se olisi kuulunut vain Bojanille🙂kaikenlaista omituista sitä voi ihmisen mieleen tulla, kun välittää jonkun ihmisen tunteista, siis Bojanin tässä tapauksessa, vähän liikaakin. Toivottavasti B itse ei piittaa, ehkä hänelle eivät nämä viisukuplan asiat edes ole enää merkityksellisiä. Kummasti vaan joistakin K teoista tulee mieleen ikäänkuin hän haluaisi loukata, näin ei varmaankaan todellisuudessa ole asian laita.
 
vierailija
Olipa raskasta lukea noita Tiktokin B kommentteja. Toivottavasti opin kerrasta enkä mene uudestaan. Tunnen itseni melko lapselliseksi kun sanon tämän, mutta juuri nyt ärsyttää että ihmiset pilaavat hauskan jutun typerillä kommenteilla. Ja miksi se sama asia pitää kommentoida sinne satoja kertoja?
 
vierailija
Olipa raskasta lukea noita Tiktokin B kommentteja. Toivottavasti opin kerrasta enkä mene uudestaan. Tunnen itseni melko lapselliseksi kun sanon tämän, mutta juuri nyt ärsyttää että ihmiset pilaavat hauskan jutun typerillä kommenteilla. Ja miksi se sama asia pitää kommentoida sinne satoja kertoja?
Sama. Kommentteja on jo kohta varmaan tuhat ja vain harvassa jotain muuta kuin B 😟
 
vierailija
Miksi K haluaisi loukata ystäväänsä? Anteeksi että saatan kuulostaa tökeröltä, mutta en kyllä ymmärrä näitä pohdintoja, jotenkin tällaiset pohdinnat tuntuu loukkaavalta K:ta kohtaan. Enkä myöskään ymmärrä edelleenkään, eikä mielestäni ole normaalia, mennä niin paljon B:n pään sisään että oikeasti loukkaannutaan hänen puolestaan. Vauvalla oli hyvä kommentti nyt aamulla tähän liittyen jos se on vielä tallella.
 
vierailija
Miksi K haluaisi loukata ystäväänsä? Anteeksi että saatan kuulostaa tökeröltä, mutta en kyllä ymmärrä näitä pohdintoja, jotenkin tällaiset pohdinnat tuntuu loukkaavalta K:ta kohtaan. Enkä myöskään ymmärrä edelleenkään, eikä mielestäni ole normaalia, mennä niin paljon B:n pään sisään että oikeasti loukkaannutaan hänen puolestaan. Vauvalla oli hyvä kommentti nyt aamulla tähän liittyen jos se on vielä tallella.
Mä ymmärrän kyllä, että mietityttää se miltä tää B:stä tuntuu. Onhan tuo vyörytys aikamoista tuolla tiktok kommenteissa. Mutta en usko, että olis mitenkään loukkaantunut. Ehkä voi olla enemminkin turhautunut siitä, että taas tää some homma lähti käsistä. Ei ehkä ihan sen imagon kannalta paras asia, että yhdistetään tällaiseen materiaaliin.
 
vierailija
Mä ymmärrän kyllä, että mietityttää se miltä tää B:stä tuntuu. Onhan tuo vyörytys aikamoista tuolla tiktok kommenteissa. Mutta en usko, että olis mitenkään loukkaantunut. Ehkä voi olla enemminkin turhautunut siitä, että taas tää some homma lähti käsistä. Ei ehkä ihan sen imagon kannalta paras asia, että yhdistetään tällaiseen materiaaliin.

Toivon todellakin, että ihmiset osaavat käyttäytyä ja erottaa toisistaan työn ja ihmisten välisen ystävyyden. Miksi K:n ammatillisen tekemisen pitäisi vaikuttaa hänen ja B:n suhteisiin? Heillä on ihan erilainen musiikillinen rooli, jota kumpikin haluaa kehittää omaan suuntaansa. Tyhmää nostaa B esiin Kärtsän projekteissa ja viitata joka asiassa häneen. Somekirjoittajilta on kyllä karannut mopo käsistä ihan täysin.
 
vierailija
Mä ymmärrän kyllä, että mietityttää se miltä tää B:stä tuntuu. Onhan tuo vyörytys aikamoista tuolla tiktok kommenteissa. Mutta en usko, että olis mitenkään loukkaantunut. Ehkä voi olla enemminkin turhautunut siitä, että taas tää some homma lähti käsistä. Ei ehkä ihan sen imagon kannalta paras asia, että yhdistetään tällaiseen materiaaliin.
Hyvä jos tuo miettiminen jää vaan asiallisen pohdinnan tasolle eikä mennä liikaa B:n pään sisään. Ehkä itsellä tässä on vaan ”pelko” siitä että joillain menee yli tuo B:n tunteiden liika miettiminen mitä välillä on joillain ollut ja sitä on tosi raskasta lukea ja seurata. Huom, joillain, en yleistä että kaikki B:n tunteiden pohtijat oikeasti loukkaantuvat hänen puolestaan.
 
vierailija
Toivon todellakin, että ihmiset osaavat käyttäytyä ja erottaa toisistaan työn ja ihmisten välisen ystävyyden. Miksi K:n ammatillisen tekemisen pitäisi vaikuttaa hänen ja B:n suhteisiin? Heillä on ihan erilainen musiikillinen rooli, jota kumpikin haluaa kehittää omaan suuntaansa. Tyhmää nostaa B esiin Kärtsän projekteissa ja viitata joka asiassa häneen. Somekirjoittajilta on kyllä karannut mopo käsistä ihan täysin.
Vahinko on jo tapahtunut, eikä sille enää mitään voi. Harmi erityisesti B:n kannalta, mutta en usko että K:aan tällaista vastaanottoa tuolle klipille toivoi.
 
vierailija
Hyvä jos tuo miettiminen jää vaan asiallisen pohdinnan tasolle eikä mennä liikaa B:n pään sisään. Ehkä itsellä tässä on vaan ”pelko” siitä että joillain menee yli tuo B:n tunteiden liika miettiminen mitä välillä on joillain ollut ja sitä on tosi raskasta lukea ja seurata. Huom, joillain, en yleistä että kaikki B:n tunteiden pohtijat oikeasti loukkaantuvat hänen puolestaan.
No ehkä sinulla itselläsi menee yli pelko siitä, mitä jotkut toiset saattavat ajatella B:stä ja hänen tunteistaan. Mistä kumpuaa tarve pyrkiä kontrolloimaan toisten tunteita ja ajatuksia ja käytävää keskustelua sen pohjalta mikä sinun mielestäsi on sopivaa? Samalla tavalla kuin kaikista muistakin asioista spekuloidaan tällä ja toisella palstalla, voidaan myös spekuloida sillä, mitä B mahtaisi tästä asiasta olla mieltä tai miltä se hänestä mahtaa tuntua. Ei B:tä tarvitse suojella näiltä pohdinnoilta, kuten häntä ei tarvitse suojella K:n uusilta musiikkiprojekteiltakaan.
 
vierailija
No ehkä sinulla itselläsi menee yli pelko siitä, mitä jotkut toiset saattavat ajatella B:stä ja hänen tunteistaan. Mistä kumpuaa tarve pyrkiä kontrolloimaan toisten tunteita ja ajatuksia ja käytävää keskustelua sen pohjalta mikä sinun mielestäsi on sopivaa? Samalla tavalla kuin kaikista muistakin asioista spekuloidaan tällä ja toisella palstalla, voidaan myös spekuloida sillä, mitä B mahtaisi tästä asiasta olla mieltä tai miltä se hänestä mahtaa tuntua. Ei B:tä tarvitse suojella näiltä pohdinnoilta, kuten häntä ei tarvitse suojella K:n uusilta musiikkiprojekteiltakaan.
Hyvää ja asiallista pohdintaa, kiitos tästä! Ei tullut mieleen, että yrittäisin kontrolloida ketään mutta ymmärrän mitä tarkoitat että ilmaisustani tulee sellainen fiilis. Edelleenkään en ole asiallisia pohdintoja vastaan, että miltä B:stä tuntuu. Varmaan tässä tuli vaan itselleni se ärsytys siitä jos jotkut menee liiallisuuksiin ja aivan liikaa B:n pään sisään, kuten esimerkiksi ne kesäiset keskisormi-ja rautalampijankkaajat koska mielestäni ne jutut meni jo liiallisuuksiin (tätä mielipidettä en muuta, tämä on minun mielipide vaan ja joku voi olla eri mieltä). Toivon toki että he olivat vaan trolleja.
 
vierailija
Uskon että Bojan voi olla autuaan tietämätön kommenteista tuossa K:n tiktokissa. Jos joku Jokereista tai B onkin niitä nähnyt, tuskin on antanut niille niin suurta painoarvoa kuin fanit itse. Heillä on muutakin ajateltavaa; tulevan levyn biisit, keikat, kiertue, oma elämä.
 
vierailija
Uskon että Bojan voi olla autuaan tietämätön kommenteista tuossa K:n tiktokissa. Jos joku Jokereista tai B onkin niitä nähnyt, tuskin on antanut niille niin suurta painoarvoa kuin fanit itse. Heillä on muutakin ajateltavaa; tulevan levyn biisit, keikat, kiertue, oma elämä.
JokerOut oli tägätty sinne niin monta kertaa, että eiköhän mennyt perille.
 
vierailija
Jengi oli samalla tavalla kauhuissaan ennen K kesäkuun Tavastian keikkoja siitä että yleisö ei osaa käyttäytyä ja huutaa vain bojanbojanbojan juttuja, mutta mites sitten kävikään!! 😁 Haluan luottaa, että ei huolta JO keikkojenkaan suhteen.
 
vierailija
Jengi oli samalla tavalla kauhuissaan ennen K kesäkuun Tavastian keikkoja siitä että yleisö ei osaa käyttäytyä ja huutaa vain bojanbojanbojan juttuja, mutta mites sitten kävikään!! Haluan luottaa, että ei huolta JO keikkojenkaan suhteen.
Heh, tää on muuten totta. Muutenkin mitä olen itse keikoilla käynyt, niin kyllä ihmiset osaa käyttäytyä täällä keikoilla, ja epäasiallista huutelua on mielestäni tosi vähän. Pääsääntöisesti tullaan katsomaan keikkaa ja kunnioitetaan esiintyjiä.

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Heh, tää on muuten totta. Muutenkin mitä olen itse keikoilla käynyt, niin kyllä ihmiset osaa käyttäytyä täällä keikoilla, ja epäasiallista huutelua on mielestäni tosi vähän. Pääsääntöisesti tullaan katsomaan keikkaa ja kunnioitetaan esiintyjiä.
Näin just ja oon kyllä meistä siinä mielessä tosi ylpeä! ☺❤
 
vierailija
Kannattaa muuten lukea se cam worker Jere -ficci jos tykkää eksplisiittisemmästä kamasta, se on myös aika söpö ja uusin luku loppuu kivasti.
Ai joo, tällekin oli tullut jatkoa, en olekaan ehtinyt vielä lukemaan. Se aiempi osa ei herättänyt itsessäni mitään hirveän erityistä, mutta onhan tuo teema ihan mielenkiintoinen. Nyt oli näköjään tullut myös kuuroficciin jotain lisäosaa, sekä juhannusficcien kirjoittajalta uutta materiaalia.

Ja voi mitä kaikkea tuolta rekisteröityneiden puolelta löytyykään, itselläni nyt muutaman päivän ollut tunnukset voimassa :D

Stella
 

Yhteistyössä