vierailija
ListisEn mä mihinkään lähde. Postaan listat ja poistakoon ne jos haluavat. Eniten mua huvittaa tuolla tuo yksi kommentti h omon esittämisestä. En edes viitsi vastata.
LG
ListisEn mä mihinkään lähde. Postaan listat ja poistakoon ne jos haluavat. Eniten mua huvittaa tuolla tuo yksi kommentti h omon esittämisestä. En edes viitsi vastata.
LG
Tarttis taas peukkuja"Hyvää yötä kulta. Jään hetkeksi katsomaan tätä, tuota, pentuliveä. Ovat niin suloisia. Tulee sitten paremmin uni."
Nämä asuu mullakin jokaisessa rakkauslaulussa nykyään Ja ilman teitä olisi varmaan mennyt tuo uusi Beatleskin ohi, kaunis kappale.The Beatlesilta tuli tänään uusi kappale, nimeltään Now and Then, 45 vuoden jälkeen. Ja niin kuin kaikkien rakkauslaulujen kanssa itselläni nykyään käy, kuuntelen niitä K/B-shippi mielessäni. Tänään olin ilmeisesti herkillä ja kappale osui johonkin rosoon itsessäni, ja itkuhan siinä tuli.
Now and then
I miss you
Oh, now and then
I want you to be there for me
Always to return to me
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Kusinen pentuliveTarttis taas peukkuja
Pane vaan LG ihan vaikka kaikkialle.Hälyttivät eilen vapailta töihin korona jyllää, heräilen tässä ja laittelen listaa. Pannaanko molempiin tänne ja Vauvalle?
LG
Samaa mieltä!!! Vaatteet...eikunsiis...OKSAT pois! (sorrynotsorry)Yhdyn kyllä tähän, että Nacesta tulee päivä päivältä hotimpi. Olihan se aina söpö, mutta uusi kampaus (otsatukka pois) ja ajoittaiset silmälasit (ennenhän sillä tosi harvoin oli ne päässä kuvissa/klipeissä) tekevät siitä niin aikuisen miehekkäästi komean, että oksat pois!
Ccc tyttö oli ihan poikki jo muutama tunti sitten. Rankkaa tuo koko päivän jonotus töitä tehden. Sanoi ettei ole varma jaksaako pitää liveä.Terhituulikki, ccctyttö, hannahrcampb ja sampitar
Hei. Pahvipää kyltti tyyppi täällä hei. 2 henkilöä on tänään keikalla Bojan ja Kärtsä paidassa.
Kyllä ja on saanut lisää itsevarmuutta. Toivottavasti nousisi vielä enemmän esiin. Se areenakeikan instapäivitys oli myös jotenkin liikuttava, kun kertoi, ettei ole tuntenut kuuluvansa ennen mihinkään <3Yhdyn kyllä tähän, että Nacesta tulee päivä päivältä hotimpi. Olihan se aina söpö, mutta uusi kampaus (otsatukka pois) ja ajoittaiset silmälasit (ennenhän sillä tosi harvoin oli ne päässä kuvissa/klipeissä) tekevät siitä niin aikuisen miehekkäästi komean, että oksat pois!
Onko vauvalla siis taas uusi ketju? En näe enää sitä Ms Loverpool-ketjua, sanoo, että sivua ei löydy?Mikä ihme se insta hetero-ho mo juttu on? Jollekin on jäänyt pahasti levy päälle, jaksaa vänkätä asiasta vauvalla.
Se oli ihana postausKyllä ja on saanut lisää itsevarmuutta. Toivottavasti nousisi vielä enemmän esiin. Se areenakeikan instapäivitys oli myös jotenkin liikuttava, kun kertoi, ettei ole tuntenut kuuluvansa ennen mihinkään <3
Se jota ei löydy enää on se upotettu keskimmäinen. Se poni-invaasion kestänyt samanniminen ketju on edelleen tallessa.Onko vauvalla siis taas uusi ketju? En näe enää sitä Ms Loverpool-ketjua, sanoo, että sivua ei löydy?
Miten joku voi olla näin huumoria ymmärtämätön?Mikä ihmeen napanuora noilla pitäis olla ? Kaikki tekee omaa uraansa.
Mä tein JO Nt-keikalle paidan Tavastia 1.0:n kuvillaAjattelivat että tuo nyt ei ainakaan voi suututtaa ketään ja kun ovat kummankin bändin faneja.
Ihmettelinkin, että mitä ihmettä se Kris tätä yks kaks promoaa.The Beatlesilta tuli tänään uusi kappale, nimeltään Now and Then, 45 vuoden jälkeen. Ja niin kuin kaikkien rakkauslaulujen kanssa itselläni nykyään käy, kuuntelen niitä K/B-shippi mielessäni. Tänään olin ilmeisesti herkillä ja kappale osui johonkin rosoon itsessäni, ja itkuhan siinä tuli.
Now and then
I miss you
Oh, now and then
I want you to be there for me
Always to return to me
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Mä voisin tehdä Luluxan fanarteista jonkun paidan.Mä tein JO Nt-keikalle paidan Tavastia 1.0:n kuvilla
Sieltä vaan tilaamaanMä voisin tehdä Luluxan fanarteista jonkun paidan.