vierailija
Minusta raakempaa mitä uudempaa esitystä tuossa katsoin ja Demonissa selkeästi jo haettu uutta otetta. Minusta hakevat yleisesti vähän uutta suuntaa.Hmm, miten siis näkyy äänen käytössä? Kiinnostaa!
Minusta raakempaa mitä uudempaa esitystä tuossa katsoin ja Demonissa selkeästi jo haettu uutta otetta. Minusta hakevat yleisesti vähän uutta suuntaa.Hmm, miten siis näkyy äänen käytössä? Kiinnostaa!
No mutta eihän Erikan ja Kärtsän tyylit sovi yhtään yhteen! Miten ne saattoi tehdä yhteisbiisin?Joo... Suomen kuumimmat artistit esiintyvät yhdesti samassa paikassa. Niin siinä usein käy.. ja K:lla on yhteisbiison erikan kanssa olemassa
Yeah well he/she/they is very recognizable in Finnish too.Using Google translate, I usually can't tell who is who in these conversations based on writing style. Except you.
Makuja on monia, itse tykkäsin kovastiSe JO/K CCC oli kamala verrattuna alkuperäiseen. En kaipaa lisää
Mä en taas ole ikinä ajatellut, että biisin syntyminen ja äänittäminen tarkoittaisi, että se julkaistaan heti. Et ole vissiin ikinä fanittanut mitään bändiä?Tää on kyllä totta. Olin hämmästynyt, että HHH oli ilmeisesti tehty jo keväällä ja näin kauan sitä pidettiin vakan alla odotellen oikeaa hetkeä. Ilmeisesti on niin, että HHH on jopa vanhempi kuin ICIP, mutta julkaisujärjestystä vaan osattiin järkevästi säätää. Eli siinä mielessä en yllättyisi, vaikka vuoden kuluttua sieltä pukkaisikin jokin yllättävä yhteisbiisi K:lta, jota on vaan pidetty piilossa.
Tarkoitin, että näilläkin on ihan eri musiikkityyli ja kuuntelijat. Yhteistä taitaa olla vaan Euroviisuyhteys. Ei kaikki kuuntelijat ole niin genresidonnaisia. Itsekin kuuntelen ihan mitä sattuu. HC fanit on sitten varmaan erikseen.Joo... Suomen kuumimmat artistit esiintyvät yhdesti samassa paikassa. Niin siinä usein käy.. ja K:lla on yhteisbiison erikan kanssa olemassa
HHH taitaa olla vanhempi kuin keväällä tehty kun pohtii miten siitä Sonny puhui. Epäilen tyylistä miten K on puhunut ihan hänen levy yhtiönsä, että musiikkia on passissa reilusti. Valmiina ja puolivalmiina.Tää on kyllä totta. Olin hämmästynyt, että HHH oli ilmeisesti tehty jo keväällä ja näin kauan sitä pidettiin vakan alla odotellen oikeaa hetkeä. Ilmeisesti on niin, että HHH on jopa vanhempi kuin ICIP, mutta julkaisujärjestystä vaan osattiin järkevästi säätää. Eli siinä mielessä en yllättyisi, vaikka vuoden kuluttua sieltä pukkaisikin jokin yllättävä yhteisbiisi K:lta, jota on vaan pidetty piilossa.
On vihjaillut jo yhteistyöstä "maailman kuulun" artistin kanssa. Lisäksi sanoi suoraan Tukholmassa, että on jutellut Basshunterin kanssa, ja ehkä menevät naimisiin, ehkä tekevät biisin. Virossa kesällä K jo sanoi, että hänellä on heille yllätys syksyllä. Kyllähän K näitä yhteistöitä aina vihjailee. Ei kyllä nämä vihjeet viittaa JO:hon. Minä odotan innolla Basshunter x K yhteisbiisiäIhan samalla tavalla omat ajatuksesi ovat vain omia toiveitasi kun et pidä yhteistyöajatusta hyvänä.
Itse koin siitä ja muutamasta muusta hetkestä, että asiaa on kyllä pohdittu mutta asia on kesken tms. Ehkä tulee. Ehkä ei. Mutta ei K julkista keskeneräisiä tai edes valmiita kappaleita kuin vasta julkaisun hetkellä. Onhan se nähty. Yhteistyöstäkään ei puhuta etukäteen.
Ja jos tuo tulisi joskus tuskin on ensimmäisenä jonossa.
Mitä tarkoitat? Kysyin vaan, onko K kitaristi. En minä ole tuollaista väittänyt. Minusta heidän yhteinen ccc oli ihan yllättävän hyvä.Äläpäs siirtele maalitolppia, kun kyseessä oli väitteesi siitä ettei K sovellu livemusiikin kanssa. Hyvin sopii kitaristi taustalle, ja Ahvenanmaan keikalla taustalla soitti kokonainen orkesteri ja hyvältä kuulosti. Myös CCC vedettiin Nordic Tourilla livenä Jokereiden säestämänä ja hyvin sopivat yhteen.
Sama. Ikävä kyllä ei tästä ole tulossa parempaa äänitystä (Kris NT jälkeisessä haastattelussa näin ainakin sanoi), niin täytynee tyytyä kuuntelemaan yleisön kuvaamia versiota JO/CCC:sta.Makuja on monia, itse tykkäsin kovasti
Menin sinne ja lopputulema oli että en mene uudelleenNT:lla JO:n keikat vei kyllä ihan mukanaan, sillä hetkellä ei edes muistanut, että K oli suunnitteilla lavalle. On hyvä livebändi ja valovoimaisia esiintyjiä. Jos jotkut ihmiset menikin katsomaan JO&K yhdistelmää, niin lopputulemana oli varmasti vain JO faneja. Aion ehdottomasti mennä katsomaan, kun tänne seuraavaksi tulevat.
Tästä sanonisesta on aikaa jo aikaa reilusti se on ennen tuota JO:n Suomen reissuakin.Mä en taas ole ikinä ajatellut, että biisin syntyminen ja äänittäminen tarkoittaisi, että se julkaistaan heti. Et ole vissiin ikinä fanittanut mitään bändiä?
Toiseksi he ovat sanoneet, ettei yhteisbiisiä ole tehty, joten ei mitään voi putkahtaa esille keväältä /kesältä.
Boo, you whore.Menin sinne ja lopputulema oli että en mene uudelleen
Se on kyllä musiikkimaailman klisee, että naispopartisti laulaa kertosäkeen ja räppäri vetää omat osansa. Oletko ikinä kuullut eminemistä ja rihannasta?No mutta eihän Erikan ja Kärtsän tyylit sovi yhtään yhteen! Miten ne saattoi tehdä yhteisbiisin?
Minullekin CCC oli vain kirsikkana kakun päällä NT:lla, ja keikka olisi ollut huikea ihan ilman yhteisvetoakin. En siis seurannut somea tai palstaa ennen Tavastia 2 ja ajattelin, ettei K ole edes tulossa. Toki kiva yllätys oli, kun K saapui lavalle ja vetivät meille ihanat "fan servicet", mutta ihan tarpeeksi fiilisteltävää olisi ollut pelkästään Joksujen omassa musiikissa ja lavaesiintymisessä.NT:lla JO:n keikat vei kyllä ihan mukanaan, sillä hetkellä ei edes muistanut, että K oli suunnitteilla lavalle. On hyvä livebändi ja valovoimaisia esiintyjiä. Jos jotkut ihmiset menikin katsomaan JO&K yhdistelmää, niin lopputulemana oli varmasti vain JO faneja. Aion ehdottomasti mennä katsomaan, kun tänne seuraavaksi tulevat.
Vihjailu on eri asia. Varsinkin jossain lavalla ruotsalaisyleisön edessä. Ei hän ilmoittanut tekevänsä yhteistyötä eikä sitä tule tekemäänkään jos toimii samoin kuin tähän asti.On vihjaillut jo yhteistyöstä "maailman kuulun" artistin kanssa. Lisäksi sanoi suoraan Tukholmassa, että on jutellut Basshunterin kanssa, ja ehkä menevät naimisiin, ehkä tekevät biisin. Virossa kesällä K jo sanoi, että hänellä on heille yllätys syksyllä. Kyllähän K näitä yhteistöitä aina vihjailee. Ei kyllä nämä vihjeet viittaa JO:hon. Minä odotan innolla Basshunter x K yhteisbiisiä
Niin tämä On nyt jo ikävä sitä tunnelmaa siellä keikallaNT:lla JO:n keikat vei kyllä ihan mukanaan, sillä hetkellä ei edes muistanut, että K oli suunnitteilla lavalle. On hyvä livebändi ja valovoimaisia esiintyjiä. Jos jotkut ihmiset menikin katsomaan JO&K yhdistelmää, niin lopputulemana oli varmasti vain JO faneja. Aion ehdottomasti mennä katsomaan, kun tänne seuraavaksi tulevat.
Ja mulla on niistä yksi!Sama. Ikävä kyllä ei tästä ole tulossa parempaa äänitystä (Kris NT jälkeisessä haastattelussa näin ainakin sanoi), niin täytynee tyytyä kuuntelemaan yleisön kuvaamia versiota JO/CCC:sta.
Jos yhteisbiisi ikinä toteutuu, mä uskon kanssa tuohon ensimmäiseen vaihtoehtoon. Mutta kumpi tahansa toimisi. Saa nähdä mitä JO:n seuraavasta levystä tulee, mutta ainakaan eivät puheen perusteella ole pelänneet useampia kieliä sinne sotkea mukaan, niin miksei yhteisbiisissä voisi olla sitten vaikka suomea ja sloveenia sekaisin.Yhteisbiisi syntyisi varmaan helpoiten siten, että se on ihan JOn oma biisi, johon K fiittaa räppiosuudet. Ja sellaisista on esimerkkejä vaikka kuinka Suomessa ja maailmalla.
Toki myös niin päin on biisejä, että räppibiisissä on se melodisempi kertsi, jonka joku laulaja sitten fiittaa (esim. JVG & Pete Parkkionen ja onhan näitä). Mutta näkisin tuon ekan vaihtoehdon todennäköisempänä.
Vihjaili Virossakin ja erikan kanssa julkaisi jopa klipin studiolta. Se yhteistyö jäi Icip:n varjoon, mutta ken tietää, vaikka julkaistaisiin. että ehkä sinulla ei vain ole tietoa miten K vihjaa yhteistyöstään. Ei hän kovin mysteerinen ole ollutVihjailu on eri asia. Varsinkin jossain lavalla ruotsalaisyleisön edessä. Ei hän ilmoittanut tekevänsä yhteistyötä eikä sitä tule tekemäänkään jos toimii samoin kuin tähän asti.
Kade! Mä en perunaa muistuttavalla puhelimellani viitsinyt kuvata mitään Tavastialla, mutta ainakin pääsin keskittymään hetkeen. Ja onneksi muut ovat saaneet materiaalia talteen.Ja mulla on niistä yksi!