Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
NT:lla JO:n keikat vei kyllä ihan mukanaan, sillä hetkellä ei edes muistanut, että K oli suunnitteilla lavalle. On hyvä livebändi ja valovoimaisia esiintyjiä. Jos jotkut ihmiset menikin katsomaan JO&K yhdistelmää, niin lopputulemana oli varmasti vain JO faneja. Aion ehdottomasti mennä katsomaan, kun tänne seuraavaksi tulevat.
 
vierailija
Tää on kyllä totta. Olin hämmästynyt, että HHH oli ilmeisesti tehty jo keväällä ja näin kauan sitä pidettiin vakan alla odotellen oikeaa hetkeä. Ilmeisesti on niin, että HHH on jopa vanhempi kuin ICIP, mutta julkaisujärjestystä vaan osattiin järkevästi säätää. Eli siinä mielessä en yllättyisi, vaikka vuoden kuluttua sieltä pukkaisikin jokin yllättävä yhteisbiisi K:lta, jota on vaan pidetty piilossa.
Mä en taas ole ikinä ajatellut, että biisin syntyminen ja äänittäminen tarkoittaisi, että se julkaistaan heti. Et ole vissiin ikinä fanittanut mitään bändiä?
Toiseksi he ovat sanoneet, ettei yhteisbiisiä ole tehty, joten ei mitään voi putkahtaa esille keväältä /kesältä.
 
vierailija
Joo... Suomen kuumimmat artistit esiintyvät yhdesti samassa paikassa. Niin siinä usein käy.. ja K:lla on yhteisbiison erikan kanssa olemassa
Tarkoitin, että näilläkin on ihan eri musiikkityyli ja kuuntelijat. Yhteistä taitaa olla vaan Euroviisuyhteys. Ei kaikki kuuntelijat ole niin genresidonnaisia. Itsekin kuuntelen ihan mitä sattuu. HC fanit on sitten varmaan erikseen.
 
vierailija
Tää on kyllä totta. Olin hämmästynyt, että HHH oli ilmeisesti tehty jo keväällä ja näin kauan sitä pidettiin vakan alla odotellen oikeaa hetkeä. Ilmeisesti on niin, että HHH on jopa vanhempi kuin ICIP, mutta julkaisujärjestystä vaan osattiin järkevästi säätää. Eli siinä mielessä en yllättyisi, vaikka vuoden kuluttua sieltä pukkaisikin jokin yllättävä yhteisbiisi K:lta, jota on vaan pidetty piilossa.
HHH taitaa olla vanhempi kuin keväällä tehty kun pohtii miten siitä Sonny puhui. Epäilen tyylistä miten K on puhunut ihan hänen levy yhtiönsä, että musiikkia on passissa reilusti. Valmiina ja puolivalmiina.

Ja kun musaa tulee ei kannata liikaa verrata sen hetkiseen tilanteeseen koska se kappale saattaa olla ties miten vanha
 
vierailija
Ihan samalla tavalla omat ajatuksesi ovat vain omia toiveitasi kun et pidä yhteistyöajatusta hyvänä.

Itse koin siitä ja muutamasta muusta hetkestä, että asiaa on kyllä pohdittu mutta asia on kesken tms. Ehkä tulee. Ehkä ei. Mutta ei K julkista keskeneräisiä tai edes valmiita kappaleita kuin vasta julkaisun hetkellä. Onhan se nähty. Yhteistyöstäkään ei puhuta etukäteen.

Ja jos tuo tulisi joskus tuskin on ensimmäisenä jonossa.
On vihjaillut jo yhteistyöstä "maailman kuulun" artistin kanssa. Lisäksi sanoi suoraan Tukholmassa, että on jutellut Basshunterin kanssa, ja ehkä menevät naimisiin, ehkä tekevät biisin. Virossa kesällä K jo sanoi, että hänellä on heille yllätys syksyllä. Kyllähän K näitä yhteistöitä aina vihjailee. Ei kyllä nämä vihjeet viittaa JO:hon. Minä odotan innolla Basshunter x K yhteisbiisiä 🤗
 
vierailija
Äläpäs siirtele maalitolppia, kun kyseessä oli väitteesi siitä ettei K sovellu livemusiikin kanssa. Hyvin sopii kitaristi taustalle, ja Ahvenanmaan keikalla taustalla soitti kokonainen orkesteri ja hyvältä kuulosti. Myös CCC vedettiin Nordic Tourilla livenä Jokereiden säestämänä ja hyvin sopivat yhteen.
Mitä tarkoitat? Kysyin vaan, onko K kitaristi. En minä ole tuollaista väittänyt. Minusta heidän yhteinen ccc oli ihan yllättävän hyvä.
 
vierailija
NT:lla JO:n keikat vei kyllä ihan mukanaan, sillä hetkellä ei edes muistanut, että K oli suunnitteilla lavalle. On hyvä livebändi ja valovoimaisia esiintyjiä. Jos jotkut ihmiset menikin katsomaan JO&K yhdistelmää, niin lopputulemana oli varmasti vain JO faneja. Aion ehdottomasti mennä katsomaan, kun tänne seuraavaksi tulevat.
Menin sinne ja lopputulema oli että en mene uudelleen 😅
 
vierailija
Mä en taas ole ikinä ajatellut, että biisin syntyminen ja äänittäminen tarkoittaisi, että se julkaistaan heti. Et ole vissiin ikinä fanittanut mitään bändiä?
Toiseksi he ovat sanoneet, ettei yhteisbiisiä ole tehty, joten ei mitään voi putkahtaa esille keväältä /kesältä.
Tästä sanonisesta on aikaa jo aikaa reilusti se on ennen tuota JO:n Suomen reissuakin.

Itse en usko että on ehditty mitään tekemään, mutta suunnittelemaan mahdollisesti kyllä. Ainakin jollain tasolla.

K voi olla kyllä yleisesti nihkeä tekemään mitään ilman omaa porukkaansa. Tuossa kohtaa tuskin muut osallistuisivat omasta crewsta
 
vierailija
NT:lla JO:n keikat vei kyllä ihan mukanaan, sillä hetkellä ei edes muistanut, että K oli suunnitteilla lavalle. On hyvä livebändi ja valovoimaisia esiintyjiä. Jos jotkut ihmiset menikin katsomaan JO&K yhdistelmää, niin lopputulemana oli varmasti vain JO faneja. Aion ehdottomasti mennä katsomaan, kun tänne seuraavaksi tulevat.
Minullekin CCC oli vain kirsikkana kakun päällä NT:lla, ja keikka olisi ollut huikea ihan ilman yhteisvetoakin. En siis seurannut somea tai palstaa ennen Tavastia 2 ja ajattelin, ettei K ole edes tulossa. Toki kiva yllätys oli, kun K saapui lavalle ja vetivät meille ihanat "fan servicet", mutta ihan tarpeeksi fiilisteltävää olisi ollut pelkästään Joksujen omassa musiikissa ja lavaesiintymisessä.
 
vierailija
Voi huoh, kun oon seilannut taas vähän joka keskustelussa ET:n jälkeen. Pahimmat trollailut ja spämmit Vauvassa taitaa olla jo ohitse (pliis), mutta taidan silti asettua tänne Puutarhan puolelle ainakin joksikin aikaa tarkkailemaan tilannetta.

Harmittaa vähän, etten oo menossa Apollon keikalle tällä viikolla ☹ Jotenkin oon vaan fiilis, että tulossa on sellainen legendaarinen keikka, jota muistellaan vielä jälkikäteen ja siitä sitten mulla on jo nyt FOMO. Ja tää tuntuu tyhmältä angstailulta, kun oon kuitenkin menossa Logomon Pikkujouluihin, jolloin sitten saan oman Jeretoniini-tankkaukseni... No joo, jos Apollosta livestreamataan, niin voisi sitä seurailla, vaikka tuun sitten olemaan välikuoleman tarpeessa seuraavan päivän aamuvuorossa 😅

Loppuun vielä mun viimeisimmät taiteilut eli bolero-K...


... ja kostopitsi-B:


- Jossu
 
vierailija
Yhteisbiisi syntyisi varmaan helpoiten siten, että se on ihan JOn oma biisi, johon K fiittaa räppiosuudet. Ja sellaisista on esimerkkejä vaikka kuinka Suomessa ja maailmalla.

Toki myös niin päin on biisejä, että räppibiisissä on se melodisempi kertsi, jonka joku laulaja sitten fiittaa (esim. JVG & Pete Parkkionen ja onhan näitä). Mutta näkisin tuon ekan vaihtoehdon todennäköisempänä.
 
vierailija
On vihjaillut jo yhteistyöstä "maailman kuulun" artistin kanssa. Lisäksi sanoi suoraan Tukholmassa, että on jutellut Basshunterin kanssa, ja ehkä menevät naimisiin, ehkä tekevät biisin. Virossa kesällä K jo sanoi, että hänellä on heille yllätys syksyllä. Kyllähän K näitä yhteistöitä aina vihjailee. Ei kyllä nämä vihjeet viittaa JO:hon. Minä odotan innolla Basshunter x K yhteisbiisiä
Vihjailu on eri asia. Varsinkin jossain lavalla ruotsalaisyleisön edessä. 🤭 Ei hän ilmoittanut tekevänsä yhteistyötä eikä sitä tule tekemäänkään jos toimii samoin kuin tähän asti.
 
vierailija
Basshunterin IG:stä löytyy K:n tykkäystä ja liekkiemojia... 👀 kyllä sieltä varmaan biisi tulee.. ja se olisi K:lle hyödyllistä, sillä basshunter voisi auttaa löytämään lisää pohjoismaisia faneja... Pohjoismaissa myös K:ta kuunnellaan suht. Ahkerasti
 
vierailija
NT:lla JO:n keikat vei kyllä ihan mukanaan, sillä hetkellä ei edes muistanut, että K oli suunnitteilla lavalle. On hyvä livebändi ja valovoimaisia esiintyjiä. Jos jotkut ihmiset menikin katsomaan JO&K yhdistelmää, niin lopputulemana oli varmasti vain JO faneja. Aion ehdottomasti mennä katsomaan, kun tänne seuraavaksi tulevat.
Niin tämä 🤗 On nyt jo ikävä sitä tunnelmaa siellä keikalla 😩🤭
 
vierailija
Yhteisbiisi syntyisi varmaan helpoiten siten, että se on ihan JOn oma biisi, johon K fiittaa räppiosuudet. Ja sellaisista on esimerkkejä vaikka kuinka Suomessa ja maailmalla.

Toki myös niin päin on biisejä, että räppibiisissä on se melodisempi kertsi, jonka joku laulaja sitten fiittaa (esim. JVG & Pete Parkkionen ja onhan näitä). Mutta näkisin tuon ekan vaihtoehdon todennäköisempänä.
Jos yhteisbiisi ikinä toteutuu, mä uskon kanssa tuohon ensimmäiseen vaihtoehtoon. Mutta kumpi tahansa toimisi. Saa nähdä mitä JO:n seuraavasta levystä tulee, mutta ainakaan eivät puheen perusteella ole pelänneet useampia kieliä sinne sotkea mukaan, niin miksei yhteisbiisissä voisi olla sitten vaikka suomea ja sloveenia sekaisin.
 
vierailija
Vihjailu on eri asia. Varsinkin jossain lavalla ruotsalaisyleisön edessä. Ei hän ilmoittanut tekevänsä yhteistyötä eikä sitä tule tekemäänkään jos toimii samoin kuin tähän asti.
Vihjaili Virossakin 😉 ja erikan kanssa julkaisi jopa klipin studiolta. Se yhteistyö jäi Icip:n varjoon, mutta ken tietää, vaikka julkaistaisiin. 😉 että ehkä sinulla ei vain ole tietoa miten K vihjaa yhteistyöstään. Ei hän kovin mysteerinen ole ollut
 

Yhteistyössä