Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ajavat kaikki muutkin pois. En mäkään oo shippaaja vaan JO:n ihailija mut en mä kestä tuolla edes käydä enää.
Tätä on ihan hirveetä katsella. Tarkoitushan tuolla oli tulla toimeen kaikkien kanssa, ja sinne pitäisi ketjun sääntöjen mukaan mahtua kaikki. Miksi ihmeessä jollain on nyt mennyt noin kuppi nurin ja kuvitellaan, ettei siellä muka voisi kaikki olla? Koska tällä hetkellä sinne ei tee mieli kenenkään täysjärkisen mennä, ei-shippaajien tai shippaajien.
 
vierailija
Sex cam worker Jere -ficin uusi luku oli minusta tosi kiva (varsinkin lopetus, yllättävä), vaikka siinä vähän häiritsi se,

MILD SPOILERS

että he korostivat miten hirveän paljon pitävät toisistaan, vaikka heillä ei kai ollut juuri mitään vuorovaikutusta keskenään paitsi seksiä.

- Joymuffin
Mä tykkäsin myös tosi paljon. Tää on kiehtova kokonaisuus, pienistä epäloogisuuksista huolimatta.
 
vierailija
Palstahomo täällä! Kuten palstallakin olen nyt moneen otteeseen sanonut, minulla ei ole mitään tekemistä Ponin kanssa. Kirjoitan siksi koska tuon harhaisen naudan lokaamiskampanja jossa kaunis nimeni Palstahomo yhdistetään johonkin Ponin harrastamaan lapsip**noon ja eläimiinsekaantumiseen menee liian pitkälle, se alkoi eilen ja on jatkunut nähtävästi tähän iltaan asti.

Minua saa inhota, siitä ei ole kyse, mutta inhotkaa minua koska olen kusipää, ei siksi mitä joku ponina esiintyvä troglodyytti harrastaa vapaa-ajallaan :mad:
 
vierailija
B tupakoi
Aiheesta on ollut ristiriitaisia mielipiteitä, mutta tässä, tuoreena uunista video
 
vierailija
Eivät ole. Tuntevat palstan troopit pitemmältä ajalta. Siis ne oikeat ponit (alkuperäiset)- myöhemmistä kiusaajaponeista en ole kiinnostunut. Nyt näyttäisi olevan liikkeellä vain kiusaajaponeja, joista lähes kaikki nautoja. Seuraan, jaksaako poniliike nostaa vielä profiiliaan.
Et tiedä yhtään sen enempää ketä ovat, nautateoriaan en usko
 
vierailija
Tuota ketjua on tosiaan seurattu Jodelissa monta kuukautta niin varmaankin sieltä porukkaa myös mukana, vaikka eivät välttämättä alunperin olisi aloittaneet koko trollausta.
Minusta ketju lähentelee jo tahvo tavallista AV:n (aihe vapaa) ketjua. Eli jostain syystä ilmeisesti palstalla muutenkin ikävää ilmapiiriä luovat kirjoittelijat, joista osa varmasti roikkuu myös kirjoittelemassa muualla, ovat joukolla ryhtyneet nyt kirjoittamaan sinne peetä. Ts. peesaavat näitä aloittajia.
 
vierailija
Onko muuten kuinka moni lukenut sitä Ugly Beautiful -ficciä? Pidin siitä todella kovasti. Sen kirjoittaja vissiin keskittyy nyt Kinktoberiin, mutta toivottavasti jatkaa sitten tuon aiemman kirjoittamista! Se on nimittäin todella hyvin kirjoitettu. Minulla tökkää ficin lukeminen herkästi siihen, jos on vähän kehnonlaisesti kirjoitettu. Ja seksikohtaukset ovat taitavasti kirjoitettuja tässä kyseisessä, se on tietenkin iso plussa! Välillä tykkään lukea ihan pelkkää yhden kappaleen täyttä toimintaa, mutta toisaalta pidän sitten myös näistä pitkistä, taidolla kirjoitetuista tarinoista.
Ihan parhaasta päästä ficcejä 😍 Odotan kans jatkoa.
 
vierailija
Mua ainoastaan ällistyttää tässä se, että perheenisät ja äidit jaksavat leikkiä monta päivää poneja. Aikuisia ja perheellisiä ihmisiä kuitenkin.
Noh, jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin onhan tässä aikuiset ja todennäköisesti suurimmaksi osaksi perheelliset ihmiset jaksaneet leikkiä puoli vuotta nautoja ja parittaneet kahta artistimiestä toisilleen. 😀
 
vierailija
B tupakoi
Aiheesta on ollut ristiriitaisia mielipiteitä, mutta tässä, tuoreena uunista video
Bojanistina mä aion nyt sulkea silmäni tältä ja teeskennellä, etten nähnyt tätä. Tupakointi on mulle ehdoton ei ja vähentää kaikki kuumuuspisteet nollaan. Nope. En nähnyt tätä. :'D
 
vierailija
B tupakoi
Aiheesta on ollut ristiriitaisia mielipiteitä, mutta tässä, tuoreena uunista video
Onko toi joku pikkusikari? Jos ottaa harvoin yhden. Mutta tympeää joo.
 

Yhteistyössä