vierailija
Samaa veikkaan joo koska sama keikkapaikka kuin eilen.Taitaa olla kusisista kivistä tänäänkin akuuttinen pula.
Samaa veikkaan joo koska sama keikkapaikka kuin eilen.Taitaa olla kusisista kivistä tänäänkin akuuttinen pula.
Siellä vihjattiin, että on joku päätyyppi ja osa tekee maksua vastaan? Tarkoituksellinen maalitusMut miten on voinut useampi tyyppi seota noin? Taidan olla aika naiivi sitten.
No anteeksi nyt vaan mutta "kieli poskessa"-meininki loppui ekan poniviestin jälkeen ja viimeistään sen spämmin kolmantena päivänä. Ei kukaan spämmää vitsillä tuollaista paskaa päivä toisensa jälkeen, vaan ihan muista syistä. Pahantahtoisuuttaan tai sitten on vaan naksahtanut päässä.Ei siellä oo kukaan seonnut, lähes kaikki kirjoittaa kieli poskessa. Aito taitaa tosin olla suuttunut.
No siis itse nauroin tälle ääneen. Ymmärrän jos nuo enemmän parjatut ihmiset eivät.Nyt loppu hei. Ei edes vitsillä tällaista.
Lähipiirillä hirttänyt kiinni?Siellä vihjattiin, että on joku päätyyppi ja osa tekee maksua vastaan? Tarkoituksellinen maalitus
Juuri niin. Ei ole todellakaan tervettä kellon ympäri päivittäin maanisesti spämmiä samalla teemalla olevia viestejä.No anteeksi nyt vaan mutta "kieli poskessa"-meininki loppui ekan poniviestin jälkeen ja viimeistään sen spämmin kolmantena päivänä. Ei kukaan spämmää vitsillä tuollaista paskaa päivä toisensa jälkeen, vaan ihan muista syistä. Pahantahtoisuuttaan tai sitten on vaan naksahtanut päässä.
No siis itse nauroin tälle ääneen. Ymmärrän jos nuo enemmän parjatut ihmiset eivät.
-energiamamma
En kirjoittele siellä.Ei siellä oo kukaan seonnut, lähes kaikki kirjoittaa kieli poskessa. Aito taitaa tosin olla suuttunut.
Anteeksi nyt, mutta en tosiaan ole poni vaan ihan tavallinen lukija, joka kommentoi asiaa. Onko sinusta asiallista käytöstä tulla huutelemaan kenen tahansa kirjoittajan postauksiin syytöksiä? En tosiaankaan ole poni enkä ole vastaillut itselleni. Teen tekstien kanssa töitä, joten tämä on minusta kiinnostavaa ja pidän selviönä, että poneja on tosiaan monta kirjoittajaa. Sekin on kiinnostavaa, että ponit ovat usein kommentoineet sukupuolensa olevan they/them ja miten se näkyy tekstissä, jotka ovat My Little Ponylla aateloitua parodiaa shippihehkutuksista. Minusta tässä on kiinnostava ilmiö, joka tosin lässähti nautojen kampanjan myötä.Poni vastailee jo itselleen.
Toi kuulostaa hämäämiseltä.Siellä vihjattiin, että on joku päätyyppi ja osa tekee maksua vastaan? Tarkoituksellinen maalitus
Mä oonkin miettinyt, miten puutarhurit suhtautuvat tähän invaasioon. (Itse en ole puutarhuri, mitä nyt joskus olen käynyt lurkkaamassa.)Ei Vauvan ilkeää keskustelukulttuuria tänne! Tämä on pyhä paikka. Riidelkää siellä Vauvalla.
Voisitko katsoa tämän ketjun energioita? Onko suunta menossa parempaan vai huonompaan.No siis itse nauroin tälle ääneen. Ymmärrän jos nuo enemmän parjatut ihmiset eivät.
-energiamamma
Ruuna ei ole sukupuoli, toki tiesit sen.JA HÖPÖ HÖPÖ. Taas meni sherlockeilla pahasti pieleen. Ja poneja on monta. Ponit, jotka kirjoittavat, ovat sukupuoleltaan ruunia, joten meni sukupuolikin väärin. Palstahomoon en osaa ottaa kantaa.
Sama. Mut en mä tästä läävästäni kyllä postailis mitään stoorejakaan toisaalta.Just meinasin sanoa että meillä on ollut ton näköistä suurinpiirtein euroviisuista asti kun vuoden äiti on jäänyt jumittamaan shippipalstalle ja muita ei näytä haittaavan . Ei sitten siivota prkele.
Älkää nyt herrajjumala kaikkia hölmöjä vihjailuja ja maailmanlopunteorioita uskoko. Nyt siellä jotkut vie hölmömpiä kuin litran mitaa.Siellä vihjattiin, että on joku päätyyppi ja osa tekee maksua vastaan? Tarkoituksellinen maalitus
Vilpittömästi ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa, mikäli kiinnostuneena (vaikka sitten ammatin puolesta) olet jaksanut noita lukea.Anteeksi nyt, mutta en tosiaan ole poni vaan ihan tavallinen lukija, joka kommentoi asiaa. Onko sinusta asiallista käytöstä tulla huutelemaan kenen tahansa kirjoittajan postauksiin syytöksiä? En tosiaankaan ole poni enkä ole vastaillut itselleni. Teen tekstien kanssa töitä, joten tämä on minusta kiinnostavaa ja pidän selviönä, että poneja on tosiaan monta kirjoittajaa. Sekin on kiinnostavaa, että ponit ovat usein kommentoineet sukupuolensa olevan they/them ja miten se näkyy tekstissä, jotka ovat My Little Ponylla aateloitua parodiaa shippihehkutuksista. Minusta tässä on kiinnostava ilmiö, joka tosin lässähti nautojen kampanjan myötä.
En kyllä tällaista osaa tehdä. Itse ponikirjoittelijoiden energioita voisin periaatteessa tarkastella, mutta se tuntuu intuitiivisesti väärältä (plus suht hyödyttömältä), joten en ala sitä tehdä.Voisitko katsoa tämän ketjun energioita? Onko suunta menossa parempaan vai huonompaan.
Joo en minäkään. Mutta tosiaan noita muita perheenjäseniä ei näytä häiritsevän tippaakaan eli voisin kuvitella että joku heistä postailisi ihan muina jereinä myös .Sama. Mut en mä tästä läävästäni kyllä postailis mitään stoorejakaan toisaalta.
On tulkintakysymys. Onhan se gender, ruuna siis.Ruuna ei ole sukupuoli, toki tiesit sen.
Sohvaani on valehtelematta muodostunut istumakuoppa tässä kesä-lokakuun välillä.Sama. Mut en mä tästä läävästäni kyllä postailis mitään stoorejakaan toisaalta.
Vaikea sanoa, ylilauta?Missä nämä ponit ovat sopineet näistä asioista? Tumpun puolella, instassa?