Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja lisään vielä omaan kommenttini, että se "loppuun asti käyminen" juuri tämän viikon kontekstissa saattaisi olla esim. liittyen siihen, että onko Jere havainnoinut millainen on fiiliksiltään eri ihmisten seurassa. Enempää en tätä viitsi avata.

-energiamamma
Niinpä. Kohta saadaan taas niitä storyja, missä K on äkäisen ja ärtyneen oloinen kun ei oo b-vitamiinia tarjolla😕 m-vitamiinia ei kukaan tartte.
 
vierailija
Samaa mieltä pohdinnoissa!
Olisikohan tarot luenta mahdollinen tästä nordic tourista?
Olisi kiva päättää tämä siihen.

Ja ihan nyt vain shippimielessä, minusta on ikävää riidellä asiasta. Kaikilla kuitenkin tourilla näytti olevan hyvä meno
Eli edelleen teille tehdään jonnekin yksityiseen kerhoon noita tarot-luentoja? Siitähän se joku kiittikon täällä taannoin ihan randomisti yks kaks, ja rupesi sitten kovasti selittämään, miten oli ”monta sivua auki”. Millaiseen tarottulkintaan ylipäätään laitetaan kiitokset jollekin nettisivulle???
Tarotar se täällä teille eilenkin esiintyi Ihkussa olleena anonyyminä. Samoin, kuin ette pidä gf:n ilmestymisestä kuviin, niin mitä pidätte ajatuksesta, että ette todellisuudessa tiedä mitään K&B:n eilisestä illanvietosta???
 
vierailija
Oli kyllä ihana saada tietää, että istuivat kahdestaan ja juttelivat ja nauroivat vapautuneesti ja että B pörrötti K:n hiuksia. Ja että he pystyvät sekä kommunikoimaan että olemaan toistensa seurassa hiljaa. Että heillä on hyvä olla toistensa kanssa myös ilman kameroita.
Näinpä! ❤ ihmisissä on hienoa se, että osaavat iloita toisten onnea ja huomaan sitä paljon tässä tapauksessa.
 
vierailija
Onko sillä loppujen lopuksi mitään väliä onko teksti oikea? Joka tapauksessa Turussa kaksikko oli jossakin kohtaa kahdestaan baarin ulkopuolella. Fanit menivät pyytämään yhteiskuvaa ja saivat sellaiset. Ilmeisesti Jere ja Bojan ottivat aina kuvan, kun ulkopuolista ei ollut jossa oltaisi saatu kaikki neljä samaan kuvaan.
On mulle sikäli, että ei ole tieto-tietoa, miten he viettivät kyseiset tunnit. Kenen seurassa? Jutteliko siinä heille kuitenkin koko aika joku muu? Vai saivatko oikeasti kahden keskistä aikaa? Ja kuinka paljon? Ja jos, niin mitä siinä juteltiin tai tapahtui. Gf oli nostamassa maljaa. Missä HÄN muka sen Ihkun ajan oli?
Jne. Nämä mm. kiinnostaa.
 
vierailija
Ainoa varma taitaa olla vain Markin päivällä laittama story yöltä, jossa Bojan ja Kris laulavat karaokea Ihkussa. Siitä ei käy ilmi keitä muita on paikalla. Paljon faneja kylläkin joraamassa heidän tahtiin.
 
vierailija
On mulle sikäli, että ei ole tieto-tietoa, miten he viettivät kyseiset tunnit. Kenen seurassa? Jutteliko siinä heille kuitenkin koko aika joku muu? Vai saivatko oikeasti kahden keskistä aikaa? Ja kuinka paljon? Ja jos, niin mitä siinä juteltiin tai tapahtui. Gf oli nostamassa maljaa. Missä HÄN muka sen Ihkun ajan oli?
Jne. Nämä mm. kiinnostaa.
Se tosiaan kiinnostaa, oliko gf mukana. Aika oleellinen tieto.
 
vierailija
Ainoa varma taitaa olla vain Markin päivällä laittama story yöltä, jossa Bojan ja Kris laulavat karaokea Ihkussa. Siitä ei käy ilmi keitä muita on paikalla. Paljon faneja kylläkin joraamassa heidän tahtiin.
Mark on julkaissut juuri Nordic Tour -matskua (sinne alas, ei storyyn). Siellä on Häärijäkin karaokessa, toki ei siitäkään tiedetä kellonaikaa.
Outoa vain, että eilinen raportoijahan sanoi, että hänen piti lähteä baarista jo 24 maissa… Jos siitä asti olikin siellä, ois toi Häärijäkin pitänyt nähdä.
Eikö teistä siis ollut yhtään outoa, ettei hän kertonut, oliko jo ollut baarissa kun nämä tulivat (no, antoi niin kyllä tuolla kellonaikaviittauksella ymmärtää) vai tuliko itse paikalle ja huomasi, että nämähän on täällä!
Toi on kuitenkin aika semmoinen perus, minkä varmasti jokainen kertoisi, jos puhuisi totta.
 
vierailija
Et kai sä pitänyt sitä liveseurantaa aitona? Eikö se kirjoittaja ollut vähän oudon tyyni tilanteessa, jossa mika näkee nämä kaksi? Ja se koko seurantakin käynnistyi niin odosti, kunasn ei ollut silleen, että eiiii, arvatkaa mitä!! Oon samassa baarissa, missä Käärijä ja Bojan!!! Vaan ensin joku heitti, että ne on siellä baarissa Treella. Ja kun kukaan ei tarttunut siihen, niin oli kuin sama henkilö ois siihen vastannut: kerro mitä näet, vaikka et sanokaan paikkaa. Kukaan ei edes varmistanut ennen sitä, että joku oli siellä paikassa. Oon ihan varma, että sulle valehdeltiin siinä. Ikävää, jos olet niin hyväuskoinen, ettei sulle ole edes väliä, valehdeltiinko.
Ei mitään merkitystä oliko totta vai ei, tämä on shippausta.
 
vierailija
Ei ollut vielä silloin baarissa, kun ei nähnyt ilmeisesti Krisin ja Bojanin karaokea, Häärijän oli nähnyt aiemmin, ei tätä samaa aihetta jaksaisi enää jankata, itse uskon raporttiin, sopii myös Jodelin havaintoihin
 
vierailija
Se tosiaan kiinnostaa, oliko gf mukana. Aika oleellinen tieto.
Sekin mua mietitytti kun hän vain lakonisesti totesi Deanista ja jostain toisesta crewn jäsenestä, (Mark?)että ei voi tietää, ovatko he paikalla, koska ei tunnistaisi heitä? No, jos sä näet kahden miehen juttelevan joksujen porukassa, joita sä et tunnista, niin pystyisitkö sä kuitenkin päättelemään, että onko ne he? Lisäksi Deanilla lienee oman lärvin kuva instassa?
En tajua, miten jengi illalla oli niin hyväuskoista, ihan kuin ei totuus kiinnostaisi yhtään.
 
vierailija
Mä en nyt jaksaisi taas tätä samaa jankkausta tuon yhden toimesta, jankkausta mitä käyty muilla palstoilla KOKO päivä tuosta liveseurannan aitoudesta, pliis älä tuo sitä tännekin, mene sinne toisaalle jankkaamaan jos on pakko😡
 
vierailija
Mä en nyt jaksaisi taas tätä samaa jankkausta tuon yhden toimesta, jankkausta mitä käyty muilla palstoilla KOKO päivä tuosta liveseurannan aitoudesta, pliis älä tuo sitä tännekin, mene sinne toisaalle jankkaamaan jos on pakko
Tässä mitään jankkausta ole, tässä tuodaan esille se, mitkä on faktoja ja mitkä on (ilmeisesti sun) valheita.
En hyväksy faneille valehtelua ja sen sä eilen just teit! Tai ainakin tää joku!
 
vierailija
No mulle erittäin paljon on! Siis nuo ovat oikeita ihmisiä myös! Mä olin keikalla x2 katsomassa OIKEITA IHMISIÄ, en mitään taruolentoja. Se, että shippaa on eri asia kuin se, mitä he aktuaalisesti tekivät ja miten viettivät vikan illan yhdessä.
Ehkä sä et käynyt keikalla ollenkaan, ehkä sä olet se sairas Tarotar täällä, joka kusetat ihmisiä, jotka näkivät nämä ihan oikeat ihmiset ja kävivät näiden keikalla!
Häpeä sitä eilistä, se oli kaikkien aikojen törkein pohjanoteerauksesi! Pysy erossa näistä irl kun be käy keikoilla ja relaa sen päätteeksi. Pysy sä vain siellä mielikuvituskorttiesi fantasiamaailmassa!
mene tuonne toiselle palstalle levittämään pahaa mieltä, ei ole pakko tehdä sitä kaikkialla
 
vierailija
Tarotar ei ole ilmeisesti kiinnostunut näistä henkilöistä irl yhtään, ei siis ollut menossakaan yhdellekään keikalle, ja väittää, ettei millään asioilla pojissa ole todellisuudessa merkitystä.
Erehdyit. Ne, jotka näki pojat livenä näki oikeita ihmisiä.
Tämä asenne selittää myös sen, miksi raportoijalla oli niin flegmaattinen ja epätunteellinen ote ja asenne mielettömään mäihäänsä muka nähdä pojat. Ei nähnyt heitä, eikä todelliset henkilöt edes kiinnosta häntä.
 
vierailija
Mutta kirjoitti kuitenkin olleensa lähdössä baarista jo klo 24.
Sinä et näköjään edes lue kunnolla mitä on kirjoitettu ja sinulle vastattu ja samoista asioista reuhaat jotka sulle on jo sanottu. Se raportoija oli ollut toisessa baarissa ja sieltä oli aikonut lähtä jo kotiin mutta muuttanut mielensä ja mennytkin Ihkuun. Miksi sinä et lue mitä sinulle sanotaan ? Lopeta jo.
 

Yhteistyössä