V
vierailija
Vieras
Kädet ja selkä ei täsmää Bojaniin.
tarinat tais just hävitä bittiavaruuteen…
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kädet ja selkä ei täsmää Bojaniin.
Onko mitään tuoreita Bojere ficcisuosituksia?
Mutta eikö tämä ole se uusi komposti? Tänne juuri pyydettiin kaikkia järkeviä tulemaan.Mene kompostiin, Maire Höpöhöpö ehkä osaa auttaa sua.
PR temppu? Siis Muuri ottaa K:n?
Mutta eikö tämä ole se uusi komposti? Tänne juuri pyydettiin kaikkia järkeviä tulemaan.
No minä ainakin kirjoittelen missä haluan, että.Kaikkia paitsi tossareita ja shippaajia, he saa nyt pitää kompostin omanaan kun eivät sieltä suostu poistumaan
K <3 Muuri
K <3 J-hot
K <3 Må
K <3 Tommy
K <3 Härtsä
B <3 Dz
Kuin myös.No minä ainakin kirjoittelen missä haluan, että.
Tää on hyvä, kunnon Spice Girls. Niin hienoa, että nää on löytänyt toisensatodellakin
Joost olis ehkä se nerdy weird, bibinos sporty weird, Kärtsä crazy weird ja tommy weird weird
Tää on hyvä, kunnon Spice Girls. Niin hienoa, että nää on löytänyt toisensaNyt vaan sitä kaikkien yhteisbiisiä kiitos!
Jeee!! Kyllä! Ensinnäkin: JERE. ❤ Ei sanonut Käärijä, vaikka haastattelija sanoi Käärijä.Täälläkö jatketaan Tomppa❤Jerppa keskustelua?
No aivan!Ihana tuo Tommy Cashin haastattelu, ovat selvästi Jeren kanssa läheisiä![]()
Hehe, no onhan hän pienikokoisin, khihi! Et varmaan sitä tarkoittanut, mutta tuli ekana itelleni mieleen.jännä muuten että K on periaatteessa näistä kaikkein pienin artisti mutta koska ehti viisuihin ekana niin on sitten kuitenkin tässä porukassa ns. kokenein
Tàydellistä!!todellakin
Joost olis ehkä se nerdy weird, bibinos sporty weird, Kärtsä crazy weird ja tommy weird weird
Viewerillä näkyi vielä.tarinat tais just hävitä bittiavaruuteen…
Ja tuo hymy ja into millä puhuuJeee!! Kyllä! Ensinnäkin: JERE. Ei sanonut Käärijä, vaikka haastattelija sanoi Käärijä.
Mutta eikö tämä ole se uusi komposti? Tänne juuri pyydettiin kaikkia järkeviä tulemaan.
Höpö höpöBojere shippaajat jäi kompostiin. Se on nyt teidän ikioma valtakunta.
Just näin, täällä sujuu Tsiila-juoruilut ja Kärtsä-kuumistelut rinta rinnanKaikkia paitsi tossareita ja shippaajia, he saa nyt pitää kompostin omanaan kun eivät sieltä suostu poistumaan
Höpö höpö
Mä haluan Weird bändiltä OF:ia.