V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samoin minä, kahjoa väkeä ovat.En. Mä aion seurata teitä niin saa takuuvarmat naurut.
Mä zoomailin ja ei se kyllä oo. Peukalonmalli kapeampi ja pidempi kun Bllä, eikä mun mielestä niska ja niskahiuksetkaan ole. Ja asentokaan ei kyl mun mielestä täsmää.Voisko joku laittaa sen kuvan aijaahan tms, meni multa ohi?
Voisko joku laittaa sen kuvan aijaahan tms, meni multa ohi?
Naura sitten tykönäsi, ei tarvi tänne oksennella.En. Mä aion seurata teitä niin saa takuuvarmat naurut.
Ihana tuo Tommy Cashin haastattelu, ovat selvästi Jeren kanssa läheisiä
Joo täällä. Kivasti kyllä Jerpusta puhui, maybe we areTäälläkö jatketaan TomppaJerppa keskustelua?
Mikä on naukkusporukka?Täälläkö naukkusporukka nykyään kokoontuu?
Kyllähän Bllä ja Dllä on paljon ystäviä, jotka eivät ole julkisuudessa.Hiukset ei täsmää minusta tarpeeksi. Eikä ne muut rantakivillä seisoskelijat muistuta ketään tiedossa olevaa mielestäni, että kylläpä sitten on reissuun sattunut paljon ennennäkemättömiä tyyppejä mukaan.
Joo täällä. Kivasti kyllä Jerpusta puhui, maybe we are
Hiukset ei täsmää minusta tarpeeksi. Eikä ne muut rantakivillä seisoskelijat muistuta ketään tiedossa olevaa mielestäni, että kylläpä sitten on reissuun sattunut paljon ennennäkemättömiä tyyppejä mukaan.
näillä kolmella (tai neljällä kun otetaan bbno$ mukaan myös) on kyllä niin paljon enemmän yhteistä kuin Klla sen balkanbändin laulajan kanssa. toivottavasti tulee lisää yhteisiä biisejä Joostin ja Tommyn kanssa ja mielellään myös bibinoksen
Jep ja muutenkin ovat niitä tuttavuuksia, joista on myös vastavuoroisesti mahdollisuus hyötyä, eikä vain vetää perässään.
Jep ja muutenkin ovat niitä tuttavuuksia, joista on myös vastavuoroisesti mahdollisuus hyötyä, eikä vain vetää perässään.
Ihana, kun Tommy haluaa olla se weird onenäillä kolmella (tai neljällä kun otetaan bbno$ mukaan myös) on kyllä niin paljon enemmän yhteistä kuin Klla sen balkanbändin laulajan kanssa. toivottavasti tulee lisää yhteisiä biisejä Joostin ja Tommyn kanssa ja mielellään myös bibinoksen
Ai toi, no ei ole B. Bussitatska puuttuu ja muutenkin ihan erilaiset jalat, torso ja hiukset.näkyy edelleen dinon instassa
Ihana, kun Tommy haluaa olla se weird one Tulis hyvä poikabändi kyllä.
No ei kyllä ole.jännä muuten että K on periaatteessa näistä kaikkein pienin artisti mutta koska ehti viisuihin ekana niin on sitten kuitenkin tässä porukassa ns. kokenein
jännä muuten että K on periaatteessa näistä kaikkein pienin artisti mutta koska ehti viisuihin ekana niin on sitten kuitenkin tässä porukassa ns. kokenein
Ai toi, no ei ole B. Bussitatska puuttuu ja muutenkin ihan erilaiset jalat, torso ja hiukset.
Vaikeeta päättää, kun kaikki vois olla kaikkeatommy ja bibinos voi taistella siitä weird one tittelistä
mites muut roolit menee?
Joo joo trolli. Se bussi on pohkeen ulkosyrjässä.ei se bussitatska edes näkyisi tosta kulmasta, ihan hyvin voi olla B
Vaikeeta päättää, kun kaikki vois olla kaikkea
Kädet ja selkä ei täsmää Bojaniin.ei se bussitatska edes näkyisi tosta kulmasta, ihan hyvin voi olla B