vierailija
Sama tuli mieleen. Ihana Boitsu.Että piti lähteä vessaan keskustelu kaiken, kun meni pasmat sekaisin Jeren kanssa. Okei.
Sama tuli mieleen. Ihana Boitsu.Että piti lähteä vessaan keskustelu kaiken, kun meni pasmat sekaisin Jeren kanssa. Okei.
Ihan tavallisen näköinen nuori mies. Söpö on mutta ei sen kummempaa.
Juu, maailmaan mahtuu paljon kauniimpiakin miehiä, mutta jotain käsittämätöntä vetovoimaa hänessä kuitenkin on. En osaa selittää, ja voin vakuuttaa, että olen jo tähän ikään mennessä nähnyt koko joukon monensorttista miestä.
Sama tuli mieleen. Ihana Boitsu.
Sitä jännitti edessä oleva Kyproksen matka. Vain pari päivää ja sitten pitkään, pitkään suunnitellulle yhteiselle lomalla Jeren kanssa. Vatsassa kihelmöi, poskia kuumotti ja kuitenkin piti koko ajan olla niin kuin ei mitään olisikaan. Pakko käydä vessassa huuhtomassa kasvoja kylmällä vedelle ja vetämässä henkeä, ettei vain tule lipsauttaneeksi mitään.
Niin ihana. Tässä jo mietin, miten saisin ujutettua huomisen haastattelun työpäivään.....(hyi minua, toivottavasti pomo ei lue - no, tuskinpa sentään)
Ei ole näkynyt kyllä.Onko tänään tullut Joksujen viikkokirjettä?
Mut joko sitä oikeesti jännittää noi haastikset, tai joku, kun se aina käy kesken haastattelun vessassa. Mut ihana kuulla koko juttu, kun Bojan näyttää Jerestä puhuvan aika paljon, ja siitä et kaikki miettii et mikä homma heillä menossaSama tuli mieleen. Ihana Boitsu.
Kris on Italiassa Ursan kanssa niin ei ehdi kirjoitellaEi ole näkynyt kyllä.
ARE YOU really ammuu?!!Kaikille naudoille. Me and cow always best friend.
Missä muussa haastiksessa on käynyt vessassa kesken? Miks mä en muista yhtään.Mut joko sitä oikeesti jännittää noi haastikset, tai joku, kun se aina käy kesken haastattelun vessassa. Mut ihana kuulla koko juttu, kun Bojan näyttää Jerestä puhuvan aika paljon, ja siitä et kaikki miettii et mikä homma heillä menossa
Vastaan itselleni, mutta jotain nyt tapahtuu, kun Ursan stooriin on tägätty kampaaja ja muotisuunnittelijaOnkohan Kris ja Ursa ottamassa kuvia tuolla Italiassa??? Kameran kuva stoorissa voisi viitata siihen
Viisujen aikaan oli tää toinen, muita en muista nähneeni.Missä muussa haastiksessa on käynyt vessassa kesken? Miks mä en muista yhtään.
Mä oon koko ajan uskonut että oli. Ja mun mielestä se oli ensimmäinen vihje jostain muutoksesta näiden välillä.The best thing that ever happened to me. Oliko K sittenkin ihan tosissaan, kun tuon kirjoitti.
Alessandran livessä oli myös lähdössä vessaan kesken, mutta Ale lopettikin liven siihen.Tatuointihaastis ja joku muukin
Toisaalta myös silloin heti viisujen jälkeen, kun K oli kahdestaan lomalla avokin kanssa, K viestitteli Bojanille niitä you are always number one tyyppisiä juttujaan. Nehän sitten tulkittiin ihan vitsailuksi. Nyt tosin K ei ollut sitten lomalla gf n kanssa, vaan Bojanin.Mä oon koko ajan uskonut että oli. Ja mun mielestä se oli ensimmäinen vihje jostain muutoksesta näiden välillä.
Mä oon alkanut nähdä Bojanin usein hyvin taviksen näköisenä, taikapöly on varmaan mun osalta haihtumassa.Onko Bojan tosiaan ihan tavallisen näköinen sellaisen ihmisen silmin, joka ei näe tuota taikapölyä Bojanin ympärillä.
Mä oon laittanut ne sen piikkiin, että silloin oli vielä viisujen jäljiltä ihan sekaisin ja haastatteluissakin heitti niitä I love you Bojan, come to Finland juttujaan ym. Mutta siitä on nyt 1,5 vuotta aikaa. Ja tää oli mun mielestä vielä astetta merkittävämpi viesti. Ja lisäksi vielä B vastasi tähän.Toisaalta myös silloin heti viisujen jälkeen, kun K oli kahdestaan lomalla avokin kanssa, K viestitteli Bojanille niitä you are always number one tyyppisiä juttujaan. Nehän sitten tulkittiin ihan vitsailuksi. Nyt tosin K ei ollut sitten lomalla gf n kanssa, vaan Bojanin.