En minä edelleenkään ole mikään trolli. Kyllä.sen kuvan tosiaan näin. Se vaan oli niin epäselbä etten tallentanut.3; mietin osittain läpällä ja osittain en tänään illalla, että jos B oiskin Suomessa, niin se vois olla läppämerkki siitä, että heillä tosiaan on jotain enemmän, kun kaipaavat vielä viikon kiehnäämisen jälkeen nähdä toisiaan. Voihan olla siis käytännön syyt, maksetut lennot yms ja varmasti onkin. Nyt heitän läpällä seuraavan, että jos B on Suomessa pidempään tai tulee Eurotourille, niin jotain tässä kyllä on!
Joku trolli oli jollekin palstalle kirjoittanut, että "jos se kävelee kuin ankka, kuulostaa ankalta ja näyttää ankalta, niin todennäköisesti se on ankka." Tää oli musta varsin osuva Kyrpoksen lomaan
Siis minkä kuvan?En minä edelleenkään ole mikään trolli. Kyllä.sen kuvan tosiaan näin. Se vaan oli niin epäselbä etten tallentanut.
Minä ainakin oon koko ajan uskonut tähän, ei mitään tarvetta kenenkään päässä keksiä tälläistä varsinkaan, jos siitä kuvasta ei oikein edes selkoa saanut.En minä edelleenkään ole mikään trolli. Kyllä.sen kuvan tosiaan näin. Se vaan oli niin epäselbä etten tallentanut.
Kyproksen kuvasta puhutaan mistä saatiin aikaiseksi riita jo aiemmin.Siis minkä kuvan?
Aivan varmasti on. Olisihan se aika hassua että viikon yhteisen loman jälkeen B laitettas tylysti hotelliin.Onkohan Bojan yöpynyt siellä K n uudessa kämpässä.
Ei tarvitse jatkaa, itse uskon pusu voinut tapahtua vaatteet ainakin olisi voinut sopia.Ei pliis enää tuota kuvajankkausta!!
Jeren gf kokannut siellä ruuat.Aivan varmasti on. Olisihan se aika hassua että viikon yhteisen loman jälkeen B laitettas tylysti hotelliin.
Todennäköisesti näinhän se menee.Jeren gf kokannut siellä ruuat.
Tosi shippaajat näkevät mitä haluavat nähdä, vaikka todellisuus olisi muuta.Väitetty kuva, jota kukaan ei ole pystynyt linkkaamaan tänne, jossa ehkä Bojere suutelee Kyproksella, mutta kuva on kuulemma myös niin epäselvä, ettei siitä saa varmuutta asiasta.
Mä näin kanssa tämän kuvan ja mun mielestä B suutelee siinä jotakin miestä, joka ei ole K. Tällä miehellä on pitkät ja kihartuvat hiukset, mitkä on ponnarilla.Ei tarvitse jatkaa, itse uskon pusu voinut tapahtua vaatteet ainakin olisi voinut sopia.
Häh? Nimen omaan tuota ei täällä uskottu.Tosi shippaajat näkevät mitä haluavat nähdä, vaikka todellisuus olisi muuta.
Enpä taida uskoa nyt.Mä näin kanssa tämän kuvan ja mun mielestä B suutelee siinä jotakin miestä, joka ei ole K. Tällä miehellä on pitkät ja kihartuvat hiukset, mitkä on ponnarilla.
Minä uskoin, älä puhu kaikkien puolesta.Häh? Nimen omaan tuota ei täällä uskottu.
Onko siitäkään mitään varsinaista todistettaBOJAN ON SUOMESSA!!!? Kinastelu seis, meillä on tärkeämpää tässä ny!
Se on Sadie, eikä mikään mies. Pitkät kihartuvat hiukset.Enpä taida uskoa nyt.
Höpö höpöSe on Sadie, eikä mikään mies. Pitkät kihartuvat hiukset.
On. Tämän kuvan alla on linkki, josta pääset alkuperäiseen kuvaan fanin kanssa. Kuva otettu eiliseltä 30 seconds to mars-keikalta Suomessa.Onko siitäkään mitään varsinaista todistetta
Mene nyt surullinen ankeuttaja sinne kompostiin.Se on Sadie, eikä mikään mies. Pitkät kihartuvat hiukset.