Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minusta näyttää kyllä vielä eriltä K:n kanssa, enkai voi olla ainoa, joka näin näkee? Tai miksi shipattaisiin sitten?
Et ole ainoa. Itselläni erittäin vahva tunteiden ja niihin liittyvien ilmeiden lukutaito jo ihan työni puolesta. Harmi, kun kaikki materiaalit on käyty läpi ja ne jo tunnistaa, mutta tunnistaisin joka tapauksessa B olemuksesta, jos Kärppy on lähellä tai tulossa.
Siis tulossa tapaamiseen :D
Bojan muuttuu aika paljonkin itse asiassa ja uskaltaa olla sen sisäisen lapsensa kanssa Kärpyn seurassa.
 
vierailija
Minkähänlaiset ”juhlat” pojat pitää Bluzan julkaisun kunniaksi? Tai miten viettää iltaa? Mä en kestä jos tää matka ja yhdessäolo on vielä tarkoituksella valittu näin, että Bojan saa olla Jeren seurassa, kun Bluza julkaistaan.
Kun kuulin sen sanat ekaa kertaa, mitä ne tarkoitti, niin kyllä meni sellaiset kylmät väreet, että ei voi olla totta, Bojan on kirjoittanut laulun Jerestä, ja vielä niin, että on rakastunut häneen…
Hail hail vaan sille naudalle, joka näki, että Bojan päättäväisesti ohjailee tilannetta suunnitelmansa mukaan *shippilasit päälle* Näyttää kyllä nimittäin ihan siltä 💕
 
vierailija
Oma veikkaus: K hämmentää, koska on platonisella tavalla ihastunut ja on sellainen että tykkää hämmentää. B taas ei hämmennä mitään, ei ainakaan alkuaikojen jälkeen jolloin ehkä olis voinutkin olla oikeaa ihastusta. Hyviä ystäviä ovat nyt.
Jere on ollut kiinnostunut ja Bojan ihastunut. Veikkaan et muussa tilanteessa ois hyvinkin Jere voinut mennä pidemmälle. Bojan on jotenkin ollut varovainen ja vähän jopa ujo kaikissa tapaamisissa Viisujen jälkeen.
 
vierailija
Minkähänlaiset ”juhlat” pojat pitää Bluzan julkaisun kunniaksi? Tai miten viettää iltaa? Mä en kestä jos tää matka ja yhdessäolo on vielä tarkoituksella valittu näin, että Bojan saa olla Jeren seurassa, kun Bluza julkaistaan.
Kun kuulin sen sanat ekaa kertaa, mitä ne tarkoitti, niin kyllä meni sellaiset kylmät väreet, että ei voi olla totta, Bojan on kirjoittanut laulun Jerestä, ja vielä niin, että on rakastunut häneen…
Hail hail vaan sille naudalle, joka näki, että Bojan päättäväisesti ohjailee tilannetta suunnitelmansa mukaan *shippilasit päälle* Näyttää kyllä nimittäin ihan siltä
.No, Kris kirjoitti sitä kappaletta myös. Mutta kenelle? 😄
 
vierailija
Minkähänlaiset ”juhlat” pojat pitää Bluzan julkaisun kunniaksi? Tai miten viettää iltaa? Mä en kestä jos tää matka ja yhdessäolo on vielä tarkoituksella valittu näin, että Bojan saa olla Jeren seurassa, kun Bluza julkaistaan.
Kun kuulin sen sanat ekaa kertaa, mitä ne tarkoitti, niin kyllä meni sellaiset kylmät väreet, että ei voi olla totta, Bojan on kirjoittanut laulun Jerestä, ja vielä niin, että on rakastunut häneen…
Hail hail vaan sille naudalle, joka näki, että Bojan päättäväisesti ohjailee tilannetta suunnitelmansa mukaan *shippilasit päälle* Näyttää kyllä nimittäin ihan siltä
Määrätietoinen ja omistushaluinen Boitsu tietää mitä tahtoo.
 

Yhteistyössä