Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näin unen, josta syytän eilistä keskustelua.

Ilmeisesti olin stadissa, kun halusin mennä katsomaan yhtä pienempää kirkkoa Helsingissä. Yrittäessä toisen puolen katua päädyin tiilirakennuksen viereen, jossa oli ihan minilava ja BESSin keikka menossa. Ihmisiä oli varmaan alle 50. Harrastevalokuvaajana mulla oli kamera mukana. Päädyin kuvaamaan ja BESS tuli lavalta ottamaan yhteiskuvan mun kanssa ja antoi jonkun erityisen sirun. Olin ihan wtf??

No joo, sitten siihen Kärtsä osuuteen. Mulla ei ole mitään valtakunnan hajua esittikö K siellä jotain musiikkia ja oliko sillä oma keikka, mutta otin söpön hymyilevän kuvan, kun istui lavalla laatikon päällä. K:lla oli omasta mielestä todella epäkärtsämäinen asu. Mustat housut jotka oli semitiukat ja päällä tummansininen kollari, joka sekin oli tiukempi kuin yleensä. Tukka oli vaalea ja taakse kammattu.

Yhtäkkiä K oli yleisössä mikkinsä kanssa. Ilmeisesti laulattamassa porukkaa mutta en vieläkään tiedä mikä biisi oli menossa. K meni todella lähelle jotain random miestä ja lopulta ne suutelivat hellästi. Sain siitä luonnollisesti super hyviä kuvia ja olin ihan ahdistunut onko ok jos jaan ne Tumppuun :D
 
vierailija
Pirkan haastis kesken ja K näpyttää B:n numeron: Bojan, hi! Hei, say hello to this Pirkka-woman ... Lady! Pirkka-lady! Kato tässä on Bojan muuten kesällä saunomassa tossa meidän mökillä kun Ruissin jälkeen... Mun taustakuvana, pelkät simmarit ja ... Hei nyt se heiluttaa sulla, mooooiii Bojan, heihei, sano hei säkin, Marja, vai eikun sori Mari? Joo niin Marika, anteeks! Bojan! Me ollaan tai WE are tietty making intervention here ... Ai mitä? Mitä se Marika ...? Ai interview, no tietysti niin, kyllä mä sen tiesin heheh... Totta kai ... Mut hei! Heippa Bojan, how are you? Heihei! Se heiluttaa, heiluta Marjo! Ihana tyyppi! Sielunveli! Siis Bojanhan tosiaan on Sloveniassa, kun kun ... Sehän siis tietysti ON slovenialainen niin niin on tietysti... Ja meitsi on sit täältä, Vantaalta, mut sen sä kai tiesit mut ööö se on normaalia tiedätkö et se on siellä ja mä ... Oh you must go? Okey Bojan bye! No se on kiireinen kun tulee se Bluza tiedätkö sä sen, ai et? Mä voin laittaa sen ootas ... Ja hei MARI...mitä? Niin juu Marika... tuli mieleen kato, tässä se esiintyy siellä isolla stadionilla, Jokerit, kato, ja nää kuvat on siis ihan mahtavia, kun se se sano nyt ... Ai mut mistäs sä sitä ... Greg! Meinasin sanoa Fred jostain syystä! Hahah Fred! Ei nyt sentään. Joo mut tästä on siis videokin, oota ...tää on 7 minuuttia... Ja tää toinen on... Hetkinen, tässä kato, tää on sieltä bäkkäriltä! Mä näytän tän ensin. Ja nää kuteet, kato se Kurri tai Kirri siis, suunnittelee ne KAIKKI! Mä ajattelin et tekiskö se mullekin ... Hei? Mihin sä Marianna meet??? Mites se ...se haastattelu, Pirkka? Saanko mä silti niitä tuotteita?! Marika! Hei ...
 
vierailija
Pirkan haastis kesken ja K näpyttää B:n numeron: Bojan, hi! Hei, say hello to this Pirkka-woman ... Lady! Pirkka-lady! Kato tässä on Bojan muuten kesällä saunomassa tossa meidän mökillä kun Ruissin jälkeen... Mun taustakuvana, pelkät simmarit ja ... Hei nyt se heiluttaa sulla, mooooiii Bojan, heihei, sano hei säkin, Marja, vai eikun sori Mari? Joo niin Marika, anteeks! Bojan! Me ollaan tai WE are tietty making intervention here ... Ai mitä? Mitä se Marika ...? Ai interview, no tietysti niin, kyllä mä sen tiesin heheh... Totta kai ... Mut hei! Heippa Bojan, how are you? Heihei! Se heiluttaa, heiluta Marjo! Ihana tyyppi! Sielunveli! Siis Bojanhan tosiaan on Sloveniassa, kun kun ... Sehän siis tietysti ON slovenialainen niin niin on tietysti... Ja meitsi on sit täältä, Vantaalta, mut sen sä kai tiesit mut ööö se on normaalia tiedätkö et se on siellä ja mä ... Oh you must go? Okey Bojan bye! No se on kiireinen kun tulee se Bluza tiedätkö sä sen, ai et? Mä voin laittaa sen ootas ... Ja hei MARI...mitä? Niin juu Marika... tuli mieleen kato, tässä se esiintyy siellä isolla stadionilla, Jokerit, kato, ja nää kuvat on siis ihan mahtavia, kun se se sano nyt ... Ai mut mistäs sä sitä ... Greg! Meinasin sanoa Fred jostain syystä! Hahah Fred! Ei nyt sentään. Joo mut tästä on siis videokin, oota ...tää on 7 minuuttia... Ja tää toinen on... Hetkinen, tässä kato, tää on sieltä bäkkäriltä! Mä näytän tän ensin. Ja nää kuteet, kato se Kurri tai Kirri siis, suunnittelee ne KAIKKI! Mä ajattelin et tekiskö se mullekin ... Hei? Mihin sä Marianna meet??? Mites se ...se haastattelu, Pirkka? Saanko mä silti niitä tuotteita?! Marika! Hei ...
😂 😂 😂 😂
 
vierailija
Pirkan haastis kesken ja K näpyttää B:n numeron: Bojan, hi! Hei, say hello to this Pirkka-woman ... Lady! Pirkka-lady! Kato tässä on Bojan muuten kesällä saunomassa tossa meidän mökillä kun Ruissin jälkeen... Mun taustakuvana, pelkät simmarit ja ... Hei nyt se heiluttaa sulla, mooooiii Bojan, heihei, sano hei säkin, Marja, vai eikun sori Mari? Joo niin Marika, anteeks! Bojan! Me ollaan tai WE are tietty making intervention here ... Ai mitä? Mitä se Marika ...? Ai interview, no tietysti niin, kyllä mä sen tiesin heheh... Totta kai ... Mut hei! Heippa Bojan, how are you? Heihei! Se heiluttaa, heiluta Marjo! Ihana tyyppi! Sielunveli! Siis Bojanhan tosiaan on Sloveniassa, kun kun ... Sehän siis tietysti ON slovenialainen niin niin on tietysti... Ja meitsi on sit täältä, Vantaalta, mut sen sä kai tiesit mut ööö se on normaalia tiedätkö et se on siellä ja mä ... Oh you must go? Okey Bojan bye! No se on kiireinen kun tulee se Bluza tiedätkö sä sen, ai et? Mä voin laittaa sen ootas ... Ja hei MARI...mitä? Niin juu Marika... tuli mieleen kato, tässä se esiintyy siellä isolla stadionilla, Jokerit, kato, ja nää kuvat on siis ihan mahtavia, kun se se sano nyt ... Ai mut mistäs sä sitä ... Greg! Meinasin sanoa Fred jostain syystä! Hahah Fred! Ei nyt sentään. Joo mut tästä on siis videokin, oota ...tää on 7 minuuttia... Ja tää toinen on... Hetkinen, tässä kato, tää on sieltä bäkkäriltä! Mä näytän tän ensin. Ja nää kuteet, kato se Kurri tai Kirri siis, suunnittelee ne KAIKKI! Mä ajattelin et tekiskö se mullekin ... Hei? Mihin sä Marianna meet??? Mites se ...se haastattelu, Pirkka? Saanko mä silti niitä tuotteita?! Marika! Hei ...
😂
 
vierailija
Varoitus Moraali-Marketoille, hyppää seuraava kysymys ohi:

Käytetäänkö ns heterop*rnossa (mies naista) useinki siihen suuntaan ilmaisuja, että u are so ready (sisällöltään). En oo sellaista materiaalia paljoakaan katsonut, niin mietin vain, onko se yleinen ilmaisu sanottavaksi siitä osapuolesta, kenen sisälle mennään. OF sanoja nauta-analysoidessani mietin, että eikö naiskontekstissa vois olla luontevampaa tai yleisempää sanoa jotain u are so wet tms.

Syytän tästä runsasta ficcivalikoimaa, mut tuosta u are so ready -lauseesta tulee mieleen erilainen valmistelu, vs naisilla rakenne antaa usein helpommin periksi/joustaa jssn määrin, joten mietin, onko vastaava lause yleisempi m/m-toiminnassa.

Pohdinta siis liityyy shippilasein siihen, että jos vastaavaa lausetta sanottais helpommin miestenvälisessä, niin kiinnostavaa on, mistä just sellanen lause tuli Klle mieleen:p ja edelleen, kaikki tavallaan ja ei voida tietää! Toivottavasti äänivideot/asmr-materiaali jatkuu!

Tämä siis oletuksella, että OFssa sanottiin "you are so ready" tai jotain ready. Ei ole ainakaan vielä OF mulla, mutta ehkä sorrun myöhemmin!
 
vierailija
Varoitus Moraali-Marketoille, hyppää seuraava kysymys ohi:

Käytetäänkö ns heterop*rnossa (mies naista) useinki siihen suuntaan ilmaisuja, että u are so ready (sisällöltään). En oo sellaista materiaalia paljoakaan katsonut, niin mietin vain, onko se yleinen ilmaisu sanottavaksi siitä osapuolesta, kenen sisälle mennään. OF sanoja nauta-analysoidessani mietin, että eikö naiskontekstissa vois olla luontevampaa tai yleisempää sanoa jotain u are so wet tms.

Syytän tästä runsasta ficcivalikoimaa, mut tuosta u are so ready -lauseesta tulee mieleen erilainen valmistelu, vs naisilla rakenne antaa usein helpommin periksi/joustaa jssn määrin, joten mietin, onko vastaava lause yleisempi m/m-toiminnassa.

Pohdinta siis liityyy shippilasein siihen, että jos vastaavaa lausetta sanottais helpommin miestenvälisessä, niin kiinnostavaa on, mistä just sellanen lause tuli Klle mieleen ja edelleen, kaikki tavallaan ja ei voida tietää! Toivottavasti äänivideot/asmr-materiaali jatkuu!

Tämä siis oletuksella, että OFssa sanottiin "you are so ready" tai jotain ready. Ei ole ainakaan vielä OF mulla, mutta ehkä sorrun myöhemmin!
En osaa vastata muuten kuin, että harrastaahan hetskutkin anaa li juttuja.
 
vierailija
Varoitus Moraali-Marketoille, hyppää seuraava kysymys ohi:

Käytetäänkö ns heterop*rnossa (mies naista) useinki siihen suuntaan ilmaisuja, että u are so ready (sisällöltään). En oo sellaista materiaalia paljoakaan katsonut, niin mietin vain, onko se yleinen ilmaisu sanottavaksi siitä osapuolesta, kenen sisälle mennään. OF sanoja nauta-analysoidessani mietin, että eikö naiskontekstissa vois olla luontevampaa tai yleisempää sanoa jotain u are so wet tms.

Syytän tästä runsasta ficcivalikoimaa, mut tuosta u are so ready -lauseesta tulee mieleen erilainen valmistelu, vs naisilla rakenne antaa usein helpommin periksi/joustaa jssn määrin, joten mietin, onko vastaava lause yleisempi m/m-toiminnassa.

Pohdinta siis liityyy shippilasein siihen, että jos vastaavaa lausetta sanottais helpommin miestenvälisessä, niin kiinnostavaa on, mistä just sellanen lause tuli Klle mieleen:p ja edelleen, kaikki tavallaan ja ei voida tietää! Toivottavasti äänivideot/asmr-materiaali jatkuu!

Tämä siis oletuksella, että OFssa sanottiin "you are so ready" tai jotain ready. Ei ole ainakaan vielä OF mulla, mutta ehkä sorrun myöhemmin!
Juu käytetään, ja kaikenlaisia muitakin ilmaisuja ja kaikkiin reikiin p*nnaan
 
vierailija
Kärtsä joutunut katsomaan paljon homopor noa taustatutkimuksen takia. Pitäähän sitä nyt tietää mitä itse on tekemässä. Ihan vain akateemisesti katsonut ja kirjannut muistiinpanoja (no pun intended). :D
 
vierailija
Kärtsä joutunut katsomaan paljon homopor noa taustatutkimuksen takia. Pitäähän sitä nyt tietää mitä itse on tekemässä. Ihan vain akateemisesti katsonut ja kirjannut muistiinpanoja (no pun intended).
Tämä juttu inspiroi minificin, josta tuli lievästi rivo, sori siitä. :) Pitää varmaan laittaa alkuun kaiken maailman höpötystä suomeksi, kun englanninkielinen teksti menee täällä nykyään niin huonosti automaattisesta moderaatiosta läpi. Kaunis ilma tänään sun muuta, ei ole satanut yhtään. Riittäisiköhän jo.


J: Ga y p*rn is so weird.

B: Uh, okay? You’ve been watching?

J: Yes, I have to do this for my OF. Backside work.

B: I think you mean background research.

J: Yes.

B: What is weird about it?

J: They have big muscles and very big d*cks and they do things …this is not weird?

[Jere sent a video]

B: Mmm. Don’t worry, based on what I’ve heard, this is quite normal.

J: Okay. What about this one?

[Jere sent a video]

B: Not that I would know or anything, but supposedly many people enjoy this kind of stuff.

J: Wow. Good that you know so many g ay people, Bojan. You have so good information.

B: Uh, yeah. I have good sources. What is your favorite type of ga y p*rn, Jere? That you enjoy watching solely for the sake of your background research?

J: There is this thing called “tw ink”. You know what that is?

B: I… may have heard, yes.

J: Pretty young boys. Not so much muscle, but very pretty. Maybe I want that in my OF.

B: What would you do to pretty young boys on your OF?

J: What is that sound, Bojan? Your …zipper?

B: It’s just the sound of me acquiring inside information.

J: Yes.


Loppuun vielä jotain suomenkielistä höpötystä moderaation takia. Katsotaan meneekö läpi seulasta, jos suomea riittää mukana tarpeeksi. :)

- Joymuffin-AASI
 
vierailija
Varoitus Moraali-Marketoille, hyppää seuraava kysymys ohi:

Käytetäänkö ns heterop*rnossa (mies naista) useinki siihen suuntaan ilmaisuja, että u are so ready (sisällöltään). En oo sellaista materiaalia paljoakaan katsonut, niin mietin vain, onko se yleinen ilmaisu sanottavaksi siitä osapuolesta, kenen sisälle mennään. OF sanoja nauta-analysoidessani mietin, että eikö naiskontekstissa vois olla luontevampaa tai yleisempää sanoa jotain u are so wet tms.

Syytän tästä runsasta ficcivalikoimaa, mut tuosta u are so ready -lauseesta tulee mieleen erilainen valmistelu, vs naisilla rakenne antaa usein helpommin periksi/joustaa jssn määrin, joten mietin, onko vastaava lause yleisempi m/m-toiminnassa.

Pohdinta siis liityyy shippilasein siihen, että jos vastaavaa lausetta sanottais helpommin miestenvälisessä, niin kiinnostavaa on, mistä just sellanen lause tuli Klle mieleen ja edelleen, kaikki tavallaan ja ei voida tietää! Toivottavasti äänivideot/asmr-materiaali jatkuu!

Tämä siis oletuksella, että OFssa sanottiin "you are so ready" tai jotain ready. Ei ole ainakaan vielä OF mulla, mutta ehkä sorrun myöhemmin!
Höpöpohdintaa nyt. Wet on ready ja harvemmin se parta kostuu persereikää lipomalla.
 
vierailija
Tämä juttu inspiroi minificin, josta tuli lievästi rivo, sori siitä. Pitää varmaan laittaa alkuun kaiken maailman höpötystä suomeksi, kun englanninkielinen teksti menee täällä nykyään niin huonosti automaattisesta moderaatiosta läpi. Kaunis ilma tänään sun muuta, ei ole satanut yhtään. Riittäisiköhän jo.


J: Ga y p*rn is so weird.

B: Uh, okay? You’ve been watching?

J: Yes, I have to do this for my OF. Backside work.

B: I think you mean background research.

J: Yes.

B: What is weird about it?

J: They have big muscles and very big d*cks and they do things …this is not weird?

[Jere sent a video]

B: Mmm. Don’t worry, based on what I’ve heard, this is quite normal.

J: Okay. What about this one?

[Jere sent a video]

B: Not that I would know or anything, but supposedly many people enjoy this kind of stuff.

J: Wow. Good that you know so many g ay people, Bojan. You have so good information.

B: Uh, yeah. I have good sources. What is your favorite type of ga y p*rn, Jere? That you enjoy watching solely for the sake of your background research?

J: There is this thing called “tw ink”. You know what that is?

B: I… may have heard, yes.

J: Pretty young boys. Not so much muscle, but very pretty. Maybe I want that in my OF.

B: What would you do to pretty young boys on your OF?

J: What is that sound, Bojan? Your …zipper?

B: It’s just the sound of me acquiring inside information.

J: Yes.


Loppuun vielä jotain suomenkielistä höpötystä moderaation takia. Katsotaan meneekö läpi seulasta, jos suomea riittää mukana tarpeeksi.

- Joymuffin-AASI
Haha, backside work 😂
 
vierailija
Ohita viesti ja aihe jos olet Marketta. Nyt ehdit viel ohittaa.
Aiheesta kukkaruukkuun ja muuhun, onkohan täällä eilisyön keskustelijoita paikalla? Joku mainitsi jotakin siihen suuntaan että on nainen mutta on halunnut miehen elimen yms. Jos jollain halu vastata kysymykseen, niin oletteko ikinä tutkailleet aihetta sträppärin kautta? Tätä sukupuoliaihetta on täällä välillä sivuttu ja useampiakin s*ksiaiheita ja m/m-aiheita, mutta strapon-aiheesta en ole nähnyt kirjoittelua. Jos joku muukin haluaa vastata, jolla on kokemusta, niin olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia millä tahansa tasolla, miten aihe otettu vastaan ja kenen aloitteesta tai mitä vaan mitä haluaa kertoa!
 
vierailija
Tämä juttu inspiroi minificin, josta tuli lievästi rivo, sori siitä. Pitää varmaan laittaa alkuun kaiken maailman höpötystä suomeksi, kun englanninkielinen teksti menee täällä nykyään niin huonosti automaattisesta moderaatiosta läpi. Kaunis ilma tänään sun muuta, ei ole satanut yhtään. Riittäisiköhän jo.


J: Ga y p*rn is so weird.

B: Uh, okay? You’ve been watching?

J: Yes, I have to do this for my OF. Backside work.

B: I think you mean background research.

J: Yes.

B: What is weird about it?

J: They have big muscles and very big d*cks and they do things …this is not weird?

[Jere sent a video]

B: Mmm. Don’t worry, based on what I’ve heard, this is quite normal.

J: Okay. What about this one?

[Jere sent a video]

B: Not that I would know or anything, but supposedly many people enjoy this kind of stuff.

J: Wow. Good that you know so many g ay people, Bojan. You have so good information.

B: Uh, yeah. I have good sources. What is your favorite type of ga y p*rn, Jere? That you enjoy watching solely for the sake of your background research?

J: There is this thing called “tw ink”. You know what that is?

B: I… may have heard, yes.

J: Pretty young boys. Not so much muscle, but very pretty. Maybe I want that in my OF.

B: What would you do to pretty young boys on your OF?

J: What is that sound, Bojan? Your …zipper?

B: It’s just the sound of me acquiring inside information.

J: Yes.


Loppuun vielä jotain suomenkielistä höpötystä moderaation takia. Katsotaan meneekö läpi seulasta, jos suomea riittää mukana tarpeeksi.

- Joymuffin-AASI
😅🔥
 

Yhteistyössä