Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aika somaa oli myös NT:llä se tilanne, jossa Bojan opetteli CCCn sanoja, ja Jere tuli ihan hänen kylkeensä istumaan ja opastamaan. Niillä oli samanlaiset mustat t-paidat (uskon, että suoraan Jeren vaatekaapista).
Toi oli kyllä ihana 😍🤩
Sekin oli mainiota, että B kysyi neuvoa siihen "naamataulu vakavana" -kohtaan, vaikka viisi kuvitella, että biisissä on hankalampiakin kohtia 🤭
 
vierailija
En viitsi emolle laittaa kun siellä on taas kunnon melttarit käynnissä, ja tää liittyy enemmän kuitenkin edelliseen keskusteluun täällä. Yksi kääryle on ottanut "are you?!"-tatuoinnin :D
 
vierailija
Mikä tää juttu oli? Joko multa menny ohi täysin tai en vaan muista/osaa yhdistää.
Vuosi sitten kesällä Briteissä, muistaakseni Luken keikalla ja epäillyn "välirikon" aikana, joku fani näytti Bojanille Kärtsä-tatskaansa, josta Bojan otti kuvan Kärtsälle, sai siihen viestiin vastauksen ja käänsi sen vastauksen Kärtsä-englannista ymmärrettävämmäksi. :)
 
vierailija
Vuosi sitten kesällä Briteissä, muistaakseni Luken keikalla ja epäillyn "välirikon" aikana, joku fani näytti Bojanille Kärtsä-tatskaansa, josta Bojan otti kuvan Kärtsälle, sai siihen viestiin vastauksen ja käänsi sen vastauksen Kärtsä-englannista ymmärrettävämmäksi.
Onks tästä ollu Twitterissä vai missä, et oisko mahdollista löytää tätä jostain?
 
vierailija
En viitsi emolle laittaa kun siellä on taas kunnon melttarit käynnissä, ja tää liittyy enemmän kuitenkin edelliseen keskusteluun täällä. Yksi kääryle on ottanut "are you?!"-tatuoinnin
Onpa kamala, anteeksi vaan.
 
vierailija
Kyllä tietää mistä se on, ei vaan laittanut ja toi koko juttu on jonkun muun tekemä niin käsitin ainakin.
Tiedän. Enkä tägännyt ja perustelutkin luki siinä viestissä jonka poistit. "Koko juttu" on kyllä ihan mun omin pikku käsin väserretty. Kaveri linkkasi mulle aliexpressiltä ton paidan, josta tuli välittömästi yksi vantaalainen mieleen.
En aio sun kanssa alkaa vääntämään koska ollaan kyllä jo nähty että siinä ei ole mitään järkeä.
Live, love, Jerppa + Boitsu hamaan tappiin.

T. Kökkis
 
vierailija
Tiedän. Enkä tägännyt ja perustelutkin luki siinä viestissä jonka poistit. "Koko juttu" on kyllä ihan mun omin pikku käsin väserretty. Kaveri linkkasi mulle aliexpressiltä ton paidan, josta tuli välittömästi yksi vantaalainen mieleen.
En aio sun kanssa alkaa vääntämään koska ollaan kyllä jo nähty että siinä ei ole mitään järkeä.
Live, love, Jerppa + Boitsu hamaan tappiin.

T. Kökkis
Juu no en minä nimimerkillinen ole, tässä vaan oli jotain epäilyttävää tässä hommassa.
 

Yhteistyössä