Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä toinen linkki myös vahinko-Bojanista, tuo taisi olla sisäänkirjautuneille 😊

 
vierailija
Niitä on niin paljon!

”We already had perfect date.”

Jeren pehmeäksi muuttuva ääni kun puhuu Bojanille.

Bojan höpöttämässä faneille Bulbasaurista ja ”Your name is Käärijä?”

Jeren vahinko-bojan uudessa haastiksessa.

Bojan kehumassa Jeren ripsiä.

Bojanin jakama ”Näytä jos Bojan on kuuma”. Ja tietysti Jeren näyttämä sydän.

”Baby.”

”Jerc.”
Vahinko-Bojan? Ei se liittynyt kyllä Bojaniin kenenkään muun kuin sun päässäsi. Eikä ainakaan Jeren.
 
vierailija
Tässä postauksessa jaettu ihania K/B-leivänmurusia, eli herkullisia pieniä hetkiä matkan varrelta. Onko teillä lemppari "crumbseja" Bojereen liittyen?

Bojanil kaikki hyvin. Piti mennä britteihi moikkaa mut en mä kerenny :( Mut Bojan rakastaa Suomea. Tsp.
 
vierailija
Mitkä on sun lemppari Bojere-crumbit?
Täällä oli jo tosi ihania, mä olen huono muistamaan ilmeisesti yksityiskohtia, kun ei tule montakaan mieleen, vaikka muistan jokaisen mikä on mainittu. Mutta se, kun K Olympian Ccc jälkeen tavoittelee Bojania silittääkseen tätä pään päältä ja Bojanilla on sellainen ihanan lapsekas ilme, nyt muistui mieleen :)
 
vierailija
Täällä oli jo tosi ihania, mä olen huono muistamaan ilmeisesti yksityiskohtia, kun ei tule montakaan mieleen, vaikka muistan jokaisen mikä on mainittu. Mutta se, kun K Olympian Ccc jälkeen tavoittelee Bojania silittääkseen tätä pään päältä ja Bojanilla on sellainen ihanan lapsekas ilme, nyt muistui mieleen
Lisään: lapsekas, mutta siis hyvin tyytyväinen ja onnellinen
 
vierailija
Täällä oli jo tosi ihania, mä olen huono muistamaan ilmeisesti yksityiskohtia, kun ei tule montakaan mieleen, vaikka muistan jokaisen mikä on mainittu. Mutta se, kun K Olympian Ccc jälkeen tavoittelee Bojania silittääkseen tätä pään päältä ja Bojanilla on sellainen ihanan lapsekas ilme, nyt muistui mieleen :)
Tää oli niin ihana hetki 💚💙
B katsoi tosiaan yleisöön niin hauskasti tuon silittelyn jälkeen, ikään kuin ylpeänä saamastaan huomionosoituksesta 😍🥰

Muutenkin täällä on jo sanottu kaikki muistamani jutut. Omia suosikkejani edellä kuvatun lisäksi ovat näytä ❤ ja järkkärin nyökyttely, oven avaaminen K:lle muttei Markille ja tietysti ljubav-arvuuttelu, vaikka se ei pelkkä murunen olekaan 😅💙💚
 
vierailija
Täällä oli jo tosi ihania, mä olen huono muistamaan ilmeisesti yksityiskohtia, kun ei tule montakaan mieleen, vaikka muistan jokaisen mikä on mainittu. Mutta se, kun K Olympian Ccc jälkeen tavoittelee Bojania silittääkseen tätä pään päältä ja Bojanilla on sellainen ihanan lapsekas ilme, nyt muistui mieleen
Muistan tuon! 😊Tarkoititkohan tätä? Ilme on kyllä jotenkin suloinen.

 
vierailija
Tää oli niin ihana hetki
B katsoi tosiaan yleisöön niin hauskasti tuon silittelyn jälkeen, ikään kuin ylpeänä saamastaan huomionosoituksesta

Muutenkin täällä on jo sanottu kaikki muistamani jutut. Omia suosikkejani edellä kuvatun lisäksi ovat näytä ja järkkärin nyökyttely, oven avaaminen K:lle muttei Markille ja tietysti ljubav-arvuuttelu, vaikka se ei pelkkä murunen olekaan

Aika somaa oli myös NT:llä se tilanne, jossa Bojan opetteli CCCn sanoja, ja Jere tuli ihan hänen kylkeensä istumaan ja opastamaan. Niillä oli samanlaiset mustat t-paidat (uskon, että suoraan Jeren vaatekaapista).
 

Yhteistyössä