vierailija
If you know you know.Kenestä yhdestä nyt puhut, menee ihan ohi?
If you know you know.Kenestä yhdestä nyt puhut, menee ihan ohi?
Täällä on nyt puhuttu kahdesta nimimerkillisestä niin ei voi tietää?If you know you know.
Kumpikohan heistä häiriköi ainakin kahta anonyymipalstaa lähes päivittäin, hyökkää muiden kirjoittajien kimppuun ja muutenkin tekee kiusaa?Täällä on nyt puhuttu kahdesta nimimerkillisestä niin ei voi tietää?
Oon aivan samaa mieltä. Palstailu on jäänyt viime kuukausina lähes kokonaan kun en enää jaksa jatkuvaa negatiivisuutta ja ongelmien etsimistä aiheesta joka itselleni tuo päinvastoin valtavasti iloa. Käyn mielummin niillä alustoilla, joissa keskitytään bändiin liittyviin positiivisiin asioihin.Omalta osaltani tässä vuoden aikana on korostunut koko ajan Joker Outin musiikin fanitus. Jaksan vähemmän ja vähemmän lukea utopistisia spekulaatioita bändiläisten terveydentilasta, painosta tms. Tuntuu, että joillakin on tarve melkeinpä mässäillä muiden sairauksilla, todellisilla tai kuvitelluilla, ja joskus tämä mässäilytarve täytetään kehittelemällä bändille sairauksia itse.
Ja ennen kuin joku sanoo, että eihän minun tarvitse välittää jonkun yksittäisestä näkemyksestä, niin täällä asiat eivät tunnu pysyvän "jonkun yksittäisinä näkemyksinä", vaan ne uskotaan mukisematta ja niitä aletaan voivotella sivukaupalla kehitellen samalla uusia spekulaatioita. Ja vaikka tätä ei ilmeisesti saisi joidenkin mielestä sanoa leimaantumatta vainoajaksi, niin erityisesti pidetyn nimimerkin ollessa kyseessä, moni uskoo aivan kaiken.
Päädyin Kultsan keikkojen jälkeen Jodeliin, ja olen huomannut, että siellä Joker Out -kanavalla on yllättävän kivaa keskustelua, joka keskittyy paljolti musiikkiin ja sen fiilistelyyn. Olen viettänyt koko ajan enemmän aikaa siellä, mutta siellä ei valitettavasti jaeta linkkejä samalla tavalla kuin näillä palstoilla.
Kunhan trollaavat tuolla Aito-asialla. Kaikki jotka on eri mieltä on nyt sitten Aitoja jonkun mielestä. Oikean Aidon kyllä erottaa kirjoitustyylistä.Häh, minä olen kyllä se tyyppi joka eilen ilmoittautui Vauvan puolella ensikertalaiseksi...
Todistit edellisen kirjoittajan olevan oikeassa.Hyvä Aito. Kyllä nää sun jutut vielä joskus menee läpi....
Mites olis nyt se subreddit? Voin alkaa setvimään mitä se vaatii. Sitten olisi kaikilla nimimerkit eikä tuo yksi voisi rellestää.
Ei erota, minuakin on luultu Aidoksi.Kunhan trollaavat tuolla Aito-asialla. Kaikki jotka on eri mieltä on nyt sitten Aitoja jonkun mielestä. Oikean Aidon kyllä erottaa kirjoitustyylistä.
Aika usein minusta erottaa. Jotkut epäilee tahallaan muita Aidoksi, koska haluaa vihjata että toinen on vaan trolli.Ei erota, minuakin on luultu Aidoksi.
Olen samaa mieltä. Aiempi viesti kuulosti hiukan siltä, että haluaa määrätä mistä ja miten täällä pitää keskustella. Tämä on kuitenkin shippausketju, johon kuuluu välillä aika polveileva keskustelu. Tietotoimistosta tai Tumpusta löytyy Joksujen linkkejä jos pelkästään niistä on kiinnostunut.Luulisi olevan suht helppoa plärätä palstaa lukematta viestejä jos kerran pelkät linkit kiinnostavat. Ei tarvitse takertua meidän viesteihin, jotka tästä ihmeellisyydestä tykkää. Eikä varsinkaan jankata niistä päiväkausia kun ei hänen korkeuttaan satu sisältö tai kirjoitustyyli miellyttämään.
Vai?
Ihanat Näin kuvittelin sen heidän toisen Ruissihalin menneen.Fanitaidetta
Little Loiner
Today is international Friendship Day So here are everyone’s favourite broskis brothers best friends maybe something more. I like to think this is what happens every time they are reunited - Jere j…www.tumblr.com
En sanoisi että "määrätä", mutta ajattelin, että joskus voisi olla hyvä miettiä, miksi haluaa viedä keskustelua tiettyyn suuntaan, ja mietinnän tuloksena mahdollisesti todeta, että "ehkäpä kirjoituksissani tosiaan korostuu tämä ja tämä asia" ja kirjoitustapaa voisi sen seurauksena ehkä muokata.Olen samaa mieltä. Aiempi viesti kuulosti hiukan siltä, että haluaa määrätä mistä ja miten täällä pitää keskustella. Tämä on kuitenkin shippausketju, johon kuuluu välillä aika polveileva keskustelu. Tietotoimistosta tai Tumpusta löytyy Joksujen linkkejä jos pelkästään niistä on kiinnostunut.
Tuon voivottelun takia itsekin puutuin asiaan. Mainitsin vain ettei muissa keikkarapsoissa näkynyt mitään aiheesta ja sekin oli väärin. Minusta Bojanista yritetään kokoajan leipoa jotain vähävoimaista ja kykenemätöntä milloin mihinkin. Jos kertoja on oikea otetaan kaikki totena ja mässäilyä jatketaan päiviä ja kymmeniä sivuja kahdella eli palstalla. 🫣Oon aivan samaa mieltä. Palstailu on jäänyt viime kuukausina lähes kokonaan kun en enää jaksa jatkuvaa negatiivisuutta ja ongelmien etsimistä aiheesta joka itselleni tuo päinvastoin valtavasti iloa. Käyn mielummin niillä alustoilla, joissa keskitytään bändiin liittyviin positiivisiin asioihin.
Ei ehkä ole sinun palsta jos pelkkä Jokerien musiikki kiinnostaa. Tämä on shippausketju, jossa on aiheena molemmat K ja Jokerit. Nyt myös oletat, sillä itse en ole keskustellut mitään B:n voinneista kun en ole kiinnostunut aiheesta eikä siten ole mielipidettä suuntaa tai toiseen. Helposti ohittelen viestejä kyseisestä aiheesta. Sen sijaan korvaan särähtää kun perusteena keskustelun ohjaukseen on vain oma preferenssi, joka ei edes ole alkuperäisen aiheen mukainen. Niistä tulee Main Character syndrooma fiilis.En sanoisi että "määrätä", mutta ajattelin, että joskus voisi olla hyvä miettiä, miksi haluaa viedä keskustelua tiettyyn suuntaan, ja mietinnän tuloksena mahdollisesti todeta, että "ehkäpä kirjoituksissani tosiaan korostuu tämä ja tämä asia" ja kirjoitustapaa voisi sen seurauksena ehkä muokata.
Mutta eri asia on tietenkin se, haluaako niin tehdä, jos suurinta nautintoa tuo nimenomaan se terveydentila- ja ongelmaspekulointi.
Ja eihän tämä selkeästikään "minun" palstani ole, joten eipä minulla taida olla tällaisiin keskustelunavauksiin oikeutta. Mutta tulipahan kokeiltua nyt sitten palstalle kirjoittamistakin, juhuu!
Ilmeisesti kun kuse on tarpeeksi tunnetusta ja tykätysrä nickillisestä homma menee siihen että jos vähänkään kyseenalaistat olet väärässä ja joku yksi trolli vaan vaikka kirjoittajia oikeasti olisi useita. Tässäkin taisi tyyleistä päätellen olla monta ihmistä kommentoimassa aiheesta näkemyksiään. Ei mikään yksi Aito. Ja itseasiassa tämän tykätyn nickillisen ensimmäiset rapsat olisi otettu trollina tai ns aitona pelkän kirjoituksen perusteella..Nämä arvailut kirjoittajien henkilöllisyydestä ja kaikkien samaa mieltä olevien niputtaminen yhdeksi henkilöksi ovat myös yksi riesa nykyään. Tuntuu ilmeisen vaikealta uskoa, että useampi ihminen on eri mieltä jostain asiasta kuin kommentoija itse, tai sitten on kyse vaillinaisesta lukutaidosta, jos ei erota kirjoittajien tyylejä toisistaan.
Jos tuon kommentin nyt oikein tulkitsin, eikö siinäkin lähdetty ivaamaan nimimerkillistä kirjoittajaa?
Tämä. Sanasta sanaan samaa mieltä.Ei ehkä ole sinun palsta jos pelkkä Jokerien musiikki kiinnostaa. Tämä on shippausketju, jossa on aiheena molemmat K ja Jokerit. Nyt myös oletat, sillä itse en ole keskustellut mitään B:n voinneista kun en ole kiinnostunut aiheesta eikä siten ole mielipidettä suuntaa tai toiseen. Helposti ohittelen viestejä kyseisestä aiheesta. Sen sijaan korvaan särähtää kun perusteena keskustelun ohjaukseen on vain oma preferenssi, joka ei edes ole alkuperäisen aiheen mukainen. Niistä tulee Main Character syndrooma fiilis.
Ei täällä muut voi määrätä kuka tänne saa kirjoittaa. Jatka vaan kirjoittamista jatkossakin.En sanoisi että "määrätä", mutta ajattelin, että joskus voisi olla hyvä miettiä, miksi haluaa viedä keskustelua tiettyyn suuntaan, ja mietinnän tuloksena mahdollisesti todeta, että "ehkäpä kirjoituksissani tosiaan korostuu tämä ja tämä asia" ja kirjoitustapaa voisi sen seurauksena ehkä muokata.
Mutta eri asia on tietenkin se, haluaako niin tehdä, jos suurinta nautintoa tuo nimenomaan se terveydentila- ja ongelmaspekulointi.
Ja eihän tämä selkeästikään "minun" palstani ole, joten eipä minulla taida olla tällaisiin keskustelunavauksiin oikeutta. Mutta tulipahan kokeiltua nyt sitten palstalle kirjoittamistakin, juhuu!
Enemmän nämä teidän hyökkäysviestit häiritsee kuin erilaiset mielipiteet ja kokemukset keikasta.Tuon voivottelun takia itsekin puutuin asiaan. Mainitsin vain ettei muissa keikkarapsoissa näkynyt mitään aiheesta ja sekin oli väärin. Minusta Bojanista yritetään kokoajan leipoa jotain vähävoimaista ja kykenemätöntä milloin mihinkin. Jos kertoja on oikea otetaan kaikki totena ja mässäilyä jatketaan päiviä ja kymmeniä sivuja kahdella eli palstalla. 🫣
Enemmän nämä teidän hyökkäysviestit häiritsee kuin erilaiset mielipiteet ja kokemukset keikasta.
[/QUOTE
Minä en hyökännyt. Kommentoin vain huomion, että muissa keikkarapsoissa ei huomioitu mitään siitä mitä tämä nickillinen kertoi. Tämä oli väärin ja kuulemma muut eivät osanneet nähdä totuutta eli kuka ei kestänyt erilaista näkemystä?
Kun lukee vaikka noita eilisiltaisia viestejä, niin enemmän se oli niin päin, että toiset yritti avata mielipidettään ja perustella asiaa ja ne joiden mielestä keskustelua ei olisi saanut kritisoida mitenkään hyökkäsi toisen kirjoittajan persoonaa vastaan.Enemmän nämä teidän hyökkäysviestit häiritsee kuin erilaiset mielipiteet ja kokemukset keikasta.
Nuorimmat teinit tais lähteä uuden viisusesongin mukana BL tai Joost-kelkkaan, heillä on nyt paljon teinejä riesanaan.Jodelissa on muuten JO-fanien keski-ikä noussut edellisestä ikägallupista.
Mä vaan mietin että minkä takia pitää kyseenalaistaa jonkun toisen palstailijan henkilökohtainen mielipide? Ja jatkaa sitä päivätolkulla. Eiköhän me kaikki olla oikeutettuja näkemään ja kokemaan asiat aivan omasta vinkkelistämme. Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten suosittu tai epäsuosittu nimimerkillinen kyseessä. Ei Aidonkaan viesteihin kukaan tarttuisi, jos hän ei itse hyökkäisi ala-arvoisesti muiden kirjoittajien kimppuun ja menisi henkilökohtaisuuksiin. Mun mielestä hänen kanssaan on ollut ajoittain kivaa ja mielenkiintoista keskustella, vaikka olenkin joistain asioista hänen kanssaan täysin eri mieltä (ja joistain ihan 100% samaa).Ilmeisesti kun kuse on tarpeeksi tunnetusta ja tykätysrä nickillisestä homma menee siihen että jos vähänkään kyseenalaistat olet väärässä ja joku yksi trolli vaan vaikka kirjoittajia oikeasti olisi useita. Tässäkin taisi tyyleistä päätellen olla monta ihmistä kommentoimassa aiheesta näkemyksiään. Ei mikään yksi Aito. Ja itseasiassa tämän tykätyn nickillisen ensimmäiset rapsat olisi otettu trollina tai ns aitona pelkän kirjoituksen perusteella..
Ei pidä paikkaansa, kaikki keikkaraportit kiinnostaa oli niissä kenen tahansa nimimerkki tai ei, ei näissä ketjuissa varsinaisia trolleja ole ollut kuin se hevostrolli ja jotkut yksittäiset huo..ttelijst.Ilmeisesti kun kuse on tarpeeksi tunnetusta ja tykätysrä nickillisestä homma menee siihen että jos vähänkään kyseenalaistat olet väärässä ja joku yksi trolli vaan vaikka kirjoittajia oikeasti olisi useita. Tässäkin taisi tyyleistä päätellen olla monta ihmistä kommentoimassa aiheesta näkemyksiään. Ei mikään yksi Aito. Ja itseasiassa tämän tykätyn nickillisen ensimmäiset rapsat olisi otettu trollina tai ns aitona pelkän kirjoituksen perusteella..