Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon niin onnellinen!!! Etenkin Joksujen puolesta (tietysti Kärpästä ja Joostista myös). Mutta että meidän ihanat vävypojat sai kokea tämän!! 💙💚💙💚 Ihanaa!! Ja sääkin tästä paranee ja Suomen luonto on kaunis ja bileet heillä toivottavasti jatkuu jossain kivassa paikassa!!!
Joo, jouluhan se on Nautadomille tullut. 😊
 
vierailija
On ollut niin mieletön päivä, että jos Kärppy ja delegaationsa yhdessä Joostin kanssa nyt lähtivät kotia kohti ja Joksut menevät aamulennolla Sloveniaan niin ei haittaa. Olipa upea viikonloppu ja upeat keikat. 💚
 
vierailija
Mä voin varmistaa että Boitsu kävi halaamassa Kärppyä kesken keikan :D Ja Kärtsän bussinkin näin lähtevän, n. 0:30 menivät Pahaniemen sillan ali kun olin siinä kävelemässä. Keikasta myöhemmin lisää mutta on ne ihania.
 
vierailija
.

Tämän artikkelin mukaan hänellä on 1,4 miljoonaa seuraajaa Instassa.

Ja täältä voitte katsoa paljonko eri maissa on Joostin eri biisejä kuunneltu

Kuuntelijoista on kyse. Ei mistään yhden somealustan seuraajista. Artistille on tärkeintä kuuntelijamäärä. Ei instan seuraajat
 
vierailija
Äh kun en löydä sitä sepustusta, jonka kirjoitin unestani Vauvalle muutamaa viikkoa sitten. Unessa Bojanilla oli keikalla paita melkein kokonaan auki ja lisäksi Kärtsä oli barrikadilla hypettämässä. Ei ehkä ollut barrikadilla hypettämässä Ruississa as such, mutta muuten kyllä oli hypetystä. :)
 
vierailija
Bojan on ainaki ihan lääpällään yhä Jereen. Sen näkee kaikesta. Se on ku pikkupoika sen seurassa. Vähän ujo, ja aika erilainen kuin yleensä. Ei se "maailman mies" mitä on totuttu jo näkemään.
 
vierailija
Tai Jertsu tulee Joksujen minibussilla takasin. Ei voi tietää tai sitten lähtevät aamulla kotiin. Onhan heillä kuitenkin tulossa biisin julkkarit ja levyn viimeistelyä.
Ei Jerppa jätä Joostia mihinkään itsekseen, kun on Suomessa. Jos viettävät aikaa niin tekevät sen kaikki yhdessä niin kauan kun Joost on Suomessa ellei hänellä ole sovittuna jotain omia työjuttuja tänne.
 

Yhteistyössä