Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pikkuisen surettaa ruusujen somehiljaisuus...siis hyvin on ollut vähäistä yhtään mitään.
Aloitin omistautuneen shippaamisen ehkä vähän myöhässä. Millaista se kanssakäynti oli ennen tätä hiljaisuutta, voiko joku kuvailla?

Sipriina
Mulla on muuten sama juttu. Seurasin kyllä molempia viisuista asti, ja someviestintäänsä, mutta en näitä keskusteluja. Enkä todellakaan tällä intensiteetillä, hehe. Koska täältä ja vauvalta ja noista kaikista linkeistähän se kollektiivinen hurmos löyty viimeistään sitten Tavastian aikaan. Nykyään tää on vähän tällasta hippusten keräämistä. :D
 
vierailija
Pikkuisen surettaa ruusujen somehiljaisuus...siis hyvin on ollut vähäistä yhtään mitään.
Aloitin omistautuneen shippaamisen ehkä vähän myöhässä. Millaista se kanssakäynti oli ennen tätä hiljaisuutta, voiko joku kuvailla?

Sipriina
No olihan se viisujen ja Tavastian välinen aika varsinkin k:n puolelta monta miss you -stooria, baby-kommenttia Bojanin postaulseen yms. Ja b laitteli niitä vihjaavia koiranpentuvideoitq🙈
 
vierailija
Musta on alkanut tuntua, että hiljaisuus tuleekin J:n puolelta, vaikka alkuun olin itsekin sitä mieltä että se oli B:n toiveesta. Olen alkanut myös pelätä, että J:lle on käymässä kuten Roope Salminen varoitteli kolme käännekohtaa haastattelussa, eli kuuluisuus alkaa nousta päähän. Toivon olevani väärässä.
 
vierailija
Musta on alkanut tuntua, että hiljaisuus tuleekin J:n puolelta, vaikka alkuun olin itsekin sitä mieltä että se oli B:n toiveesta. Olen alkanut myös pelätä, että J:lle on käymässä kuten Roope Salminen varoitteli kolme käännekohtaa haastattelussa, eli kuuluisuus alkaa nousta päähän. Toivon olevani väärässä.
Mä näkisin enemmänkin, että se julkisuus tuli tosi äkkiä ja tosi lujaa, ja ei oikein tiedä mitä tehdä sen kanssa. Eikä sillä varsinaisesti oo ollut aikaa pysähtyä miettimään. Hyvinhän se on tähän asti luovinut. Vai mihin viittaat tuolla, että nousisi päähän?
 
vierailija
Musta on alkanut tuntua, että hiljaisuus tuleekin J:n puolelta, vaikka alkuun olin itsekin sitä mieltä että se oli B:n toiveesta. Olen alkanut myös pelätä, että J:lle on käymässä kuten Roope Salminen varoitteli kolme käännekohtaa haastattelussa, eli kuuluisuus alkaa nousta päähän. Toivon olevani väärässä.
En ainakaan itse ole huomannut tällaisesta merkkejä. Mä näen että K elää nyt äärimmäisen kiireistä ja kuluttavaa keikkaelämää, mutta silti hän jaksaa tavata faneja ja olla ystävällinen. Hänet tavanneet ovat kertoneet Jeren olevan kiltti ja ystävällinen. K:n lavapreesens ei ole muuttunut mielestäni ollenkaan. Jos pelkkään someen perustaa väitteen, niin on muistettava että se ei kerro mitään todellisuudesta, ja sielläkin on mielestäni estotonta menoa ollut alusta asti.

Joitakin rajoja esim. ihmisten ja median tapaamisen suhteen täytyykin asettaa oman jaksamisen vuoksi jossakin vaiheessa. Se kertoo kuitenkin terveestä järjestä eikä k-päisyydestä.
 
vierailija
Musta on alkanut tuntua, että hiljaisuus tuleekin J:n puolelta, vaikka alkuun olin itsekin sitä mieltä että se oli B:n toiveesta. Olen alkanut myös pelätä, että J:lle on käymässä kuten Roope Salminen varoitteli kolme käännekohtaa haastattelussa, eli kuuluisuus alkaa nousta päähän. Toivon olevani väärässä.
Yllättävät epäilykset, täysin nurin menevät laidasta laitaan seilaavat mielipiteet ja ajatukset kuuluvat ikävä kyllä tämän taudin kuvaan. Oireina ovat lisäksi lähes maaniseksi yltyvä onnentunne ja sitten heti perään todella syvä depressio koko jutusta. Ja nämä siis saattavat vaihdella monta kertaa päivässä.
Itse yritän välillä päästä sellaiseen zen-tilaan ja ottaa vaan vastaan kaiken, mitä tulee 😉 Kun siis en oikeasti mistään mitään tiedä enkä mihinkään pysty vaikuttamaan.
Ja siis tähän sairauteen ei ole löydetty toistaiseksi parannuskeinoa, odottelen jonkinlaista ihmeparannusta.
 
vierailija
Tumblrissa juoruttiin että Bojan olisi käskenyt jonkun fanin kertoa Jerelle, että ikävöi häntä. Ja Jere puolestaan puhelee lavalla kuinka ihana Bojan on, ja ettei kutsua Sloveniaan ole vielä tullut.

Tästä tulee mieleen klassinen miscommunication- tapaus. Mitä jos, MITÄ JOS kummatkin, K&B LUULEVAT että toinen on niin kiireinen tällä hetkellä tai ovat jääneet odottamaan toisen merkkiä tai luulevat ettei toisella ole ikävä. Eikä kumpikaan uskalla tehdä asialle mitään. 😱🤯🥲 VAIKKA KUMPIKIN KÄRVISTELEE TAHOLLAAN.
 
vierailija
Tumblrissa juoruttiin että Bojan olisi käskenyt jonkun fanin kertoa Jerelle, että ikävöi häntä. Ja Jere puolestaan puhelee lavalla kuinka ihana Bojan on, ja ettei kutsua Sloveniaan ole vielä tullut.

Tästä tulee mieleen klassinen miscommunication- tapaus. Mitä jos, MITÄ JOS kummatkin, K&B LUULEVAT että toinen on niin kiireinen tällä hetkellä tai ovat jääneet odottamaan toisen merkkiä tai luulevat ettei toisella ole ikävä. Eikä kumpikaan uskalla tehdä asialle mitään. 🥲 VAIKKA KUMPIKIN KÄRVISTELEE TAHOLLAAN.
SIIS tätä mä JUST mietin, että herranjestas teillä on toistenne puhelinnumerot, somet ja kaikki!! Laittakaa nyt ihmeessä yhteykset päälle :'(
 
vierailija
Tumblrissa juoruttiin että Bojan olisi käskenyt jonkun fanin kertoa Jerelle, että ikävöi häntä. Ja Jere puolestaan puhelee lavalla kuinka ihana Bojan on, ja ettei kutsua Sloveniaan ole vielä tullut.

Tästä tulee mieleen klassinen miscommunication- tapaus. Mitä jos, MITÄ JOS kummatkin, K&B LUULEVAT että toinen on niin kiireinen tällä hetkellä tai ovat jääneet odottamaan toisen merkkiä tai luulevat ettei toisella ole ikävä. Eikä kumpikaan uskalla tehdä asialle mitään. 🥲 VAIKKA KUMPIKIN KÄRVISTELEE TAHOLLAAN.
Yhteydet on varmasti auki, mutta ehkä kumpikaan ei uskalla ilmaista syvemmin tuntemuksiaan, koska ajattelee ettei toinen ehkä tunne samoin. Tämä on jotenkin kauhean suloinen ja inhimillinen ajatus.
 
vierailija
Vaikea uskoa, ettei kaksi tunteitaan työkseen sanoittavaa ihmistö, jotka ovat kuitenkin puhuneet ystävyydestään koko maailmalle, osaisi ilmaista ikävää, ei sitä romanttisesti tarvitse tehdä... Ja kun Jerekin on sitä ikäväänsä julkisestikin huudellut aiemmin.
 
vierailija
Riittääkö teille pelkkä Jeren&Bojanin fanitus vai fiilistelettekö siinä samalla jotakin muuta Jokeria, Gregoria tai Kärtsän ryhmään kuuluvaa? Itse olen alkanut suoraan sanottuna kuolaamaan Nacen perään. Hävettää kertoa ikäni. En tiedä, onko tällainen soveliasta ikäiselleni? Oireileeko alkavat vaihdevuodet näin vai miksi olen seonnut? Nuorena naureskelimme kavereiden kanssa sille ajatukselle, että meille tulisi joskus 5kympin villitys ja lähtisimme silloin yökerhoon leopardimekossa ja kultaisissa korkokengissä. No nyt tuo on todellisuutta. Liput muuten Logomon keikoille sekä syyskuulle että pikkujouluihin.
mulle käy vaikka kaikki fanitan kaikkia tasavertaisesti pitää etsii joku ketä fanittaa ennemmän XD
 
vierailija
Mun mielestä Gregor on aika hot.
Mut bändistä ehkä eniten Nace, sitten Kris, Jan, Jure.
Bojan on aivan omaa luokkaansa.
Jeren crewssa ei oikein ole ketään kiinnostavaa. Yhdestä sen tuplaajasta tulee mulle aina mieleen yks ex josta ei mitään hyviä muistoja, niin se toki vaikuttaa myös.

Mango
 

Yhteistyössä