Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se on Leila just näin, että on jo liian vanha häpeämään yhtään mitään

Mulla on välillä käynyt mielessä, kun kaikenlaista tarinaa ja runouttakin ketjuissa on, että täällähän periaatteessa voisi olla vaikka maan äiti, rouva H.
Koska kukaan ei tiedä, keitä me olemme.
Täällä voi olla ketä tahansa.

Ps. vauvalla on ihanaa, miten LadySlo kertoo slovenialaisesta kulttuurista ja muista jutuista. (Gregoriksi häntä epäilty ;D )

pps. Miten vaikea voi olla laskea sanan tupenrapinat kirjaimia.

Mango
Minä tein sen leikkimielisen kyselyn, että onko LadySlo Gregor. En aio kertoa, että millä nimimerkillä täällä kirjoittelen.😂
 
vierailija
Olen ensimmäisenä lukemassa. Koska haluan todellakin tietää MIKSI! Omat aivoitukset eivät ole tuottaneet yhtään järkevää syytä.
itseasiassa tästä ketjusta saisi hyvin materiaalia tällaiseen tutkimukseen. Moni on hyvin henkilökohtaisesti avautunut täällä elämästään ja kertonut syitä sille, että miksi K ja B säväyttää.💚🧡 (B:n&K:n värit)
 
vierailija
Sen tutkimuksen varsinaisen otsikon pitäisi olla "Are you?" ja tuo olisi sitten se selventävä osuus otsikosta. (Tai mitä ne viralliset termit nyt noille ovatkaan.)

- Joymuffin
Are you, yksityishenkilö, puutarha, ruusut ja kukkapaita. Siinä joitakin asioita, jotka nykyään ja varmaan jatkossakin yhdistän automaattisesti ihan johonkin muuhun kuin pitäisi 😄
 
vierailija
Olen ensimmäisenä lukemassa. Koska haluan todellakin tietää MIKSI! Omat aivoitukset eivät ole tuottaneet yhtään järkevää syytä.
Juuri näin, miksi??

Itsekin naureskelen jatkuvasti omalle hölmöydelle ja teen jotain ok järkevää kunnes vahingossa katson jonkun tällaisen ihan peruskoosteen...

https://youtu.be/2soWYA7QQzU

.. ja sillä hetkellä:
Pää räjähtää, verenpaine laskee, nuorennun 15 vuotta, paino tippuu 5kg, olen niin täynnä rakkautta että olen valmis naimaan seuraavan vastaantulijan sukupuolesta riippumatta, naamani pysyy virneessä ja varpaat kippurassa loppupäivän, tanssin chachachaata ja samalla kiljun ja laulan oopperana Nessun dormaa, ymmärrän yhtäkkiä elämän tarkoituksen ja uskon taas universumin johdatukseen.

Kaikista hulluinta on että voin katsoa sen vartin päästä uudestaan ja olla ihan samalla lailla seitsemännessä taivaassa.

Valitettavasti mikään kissanpentusöpöstelyvideo, pussailuvideo, K tai B yksinään tms. ei anna mulle samanlaisia kiksejä, ei MITKÄÄN MUUT videot.. tarvitsen vaan päivittäisen dopamiiniannokseni K ja B🤣🤣🤣
en halua kömpiä enää takaisin vanhaan kuoreeni..

Addikti-Leila💖
 
vierailija
Sen tutkimuksen varsinaisen otsikon pitäisi olla "Are you?" ja tuo olisi sitten se selventävä osuus otsikosta. (Tai mitä ne viralliset termit nyt noille ovatkaan.)

- Joymuffin
Totta, niin pitäisi.

Ja Mangolta tuli tuo väikkäriehdotus.

Se väikkäri käännettäisiin todennäköisesti mitä pikimmin mahdollisimman monelle kielelle, koska ympäri maailmaa shippausta tunnutaan harrastavan.

Mango
 
vierailija
Tuo videokooste on niin ihana. Piti omasta Wapista tarkistaa tuo, miten päin omat ja muiden viestit menevät, mutta Jere siis lähetteli sydämiä vaikka miten paljon Bojanille. Ihanaa <3 Vitsi mä rakastan heitä. Onneksi nyt B taas lauloi CCC. Nyt pitää saada J tekemään jotain samanlaista B.lle.

M
 
vierailija
Juuri näin, miksi??

Itsekin naureskelen jatkuvasti omalle hölmöydelle ja teen jotain ok järkevää kunnes vahingossa katson jonkun tällaisen ihan peruskoosteen...

https://youtu.be/2soWYA7QQzU

.. ja sillä hetkellä:
Pää räjähtää, verenpaine laskee, nuorennun 15 vuotta, paino tippuu 5kg, olen niin täynnä rakkautta että olen valmis naimaan seuraavan vastaantulijan sukupuolesta riippumatta, naamani pysyy virneessä ja varpaat kippurassa loppupäivän, tanssin chachachaata ja samalla kiljun ja laulan oopperana Nessun dormaa, ymmärrän yhtäkkiä elämän tarkoituksen ja uskon taas universumin johdatukseen.

Kaikista hulluinta on että voin katsoa sen vartin päästä uudestaan ja olla ihan samalla lailla seitsemännessä taivaassa.

Valitettavasti mikään kissanpentusöpöstelyvideo, pussailuvideo, K tai B yksinään tms. ei anna mulle samanlaisia kiksejä, ei MITKÄÄN MUUT videot.. tarvitsen vaan päivittäisen dopamiiniannokseni K ja B
en halua kömpiä enää takaisin vanhaan kuoreeni..

Addikti-Leila
😂😂😂 Voi hyvä luoja, samaistun!
 
vierailija
vierailija
Täällä vielä yksi akateemisesti koulutettu vaativaa asiantuntijatyötä tekevä 40+ v. ilmoittautuu joukkoon, tarkemmin en tohdi eritellä mitä teen. Satunnaisesti tänne kommentoin, ja ennen kaikkea tämä palsta tarjoaa ihanaa vertaistukea tässä ihmettelyssä, että miksi mulle nyt kävi näin ja hurahdin tällaiseen. Kuvittelin että tää menis ohi muutamassa viikossa, ja oon yrittänyt tietoisestikin vieroittautua moneen otteeseen, mutta heikoin tuloksin. Kai meissä kaikissa on pinnan alla se joku irrationaalinen puoli, jota pitää myös välillä ruokkia. Ei ihminen voi elää pelkästään järjen kautta, mutta nyt tuntuu, että omalla kohdalla on menty ryminällä toiseen äärilaitaan, niin että sitä järkeä ei ole enää ollenkaan. Varmaan tämä sitten jotain tarkoitusta palvelee ja tuli tarpeeseen, kun on liian pitkään elänyt rationaalisen kontrolloitua elämää.
Tää vois olla mun luurista, joskaan ei ole. Kyllä myös tämän järki vai tunteet -vaiheilijan kohdalla kyse on vastareaktiosta siihen, että rationaalisuudella ja turvallisuushakuisuudella on ollut liian suuri painotus elämässä.

Joku toinen kommentoi sitä, että jossain vaiheessa fanitus hiipuu luonnollisesti. Sama kokemus mulla (yksi aiempi shippaus takana), joten ehkä nyt olis hyvä vaan seilata tässä tunneaallokossa niin kauan kunnes tulee ranta vastaan 😄

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Ikävä kyllä ranta tulee tosiaan joskus vastaan, mulla yksi vahva kokemus taustalla aiemmin ja vaikka kuinka yritän, en saa tiristettyä tunnetta irti enää siitä aiheesta. Kauan se kestikin, vuosia ja jälkijättöisesti palveli sen hetkisessä elämäntilanteessa. Vannoin että no more mutta tietyllä tavalla olen vielä syvemmin tässä kiinni, koska nyt myös laiva kuljettaa. Aiemmin oli kyse vain yksittäisestä artistista ja hänen merkityksestään. Tässä on tuplasti tavaraa ja nuo kemiat heidän välillään. I'm doomed.

T. Yksi vakkari
 
vierailija
Ikävä kyllä ranta tulee tosiaan joskus vastaan, mulla yksi vahva kokemus taustalla aiemmin ja vaikka kuinka yritän, en saa tiristettyä tunnetta irti enää siitä aiheesta. Kauan se kestikin, vuosia ja jälkijättöisesti palveli sen hetkisessä elämäntilanteessa. Vannoin että no more mutta tietyllä tavalla olen vielä syvemmin tässä kiinni, koska nyt myös laiva kuljettaa. Aiemmin oli kyse vain yksittäisestä artistista ja hänen merkityksestään. Tässä on tuplasti tavaraa ja nuo kemiat heidän välillään. I'm doomed.

T. Yksi vakkari
VUOSIA?? Ei helvetti elättelin jo keväällä toiveita että juhannukseen mennessä oon kuivilla...mutta taitaa mennä vielä joulunpyhät samoissa merkeissä, ja hyvä jos ei vuoden 2024 joulu saman tien. Kiitos varoituksesta.
 
vierailija
VUOSIA?? Ei helvetti elättelin jo keväällä toiveita että juhannukseen mennessä oon kuivilla...mutta taitaa mennä vielä joulunpyhät samoissa merkeissä, ja hyvä jos ei vuoden 2024 joulu saman tien. Kiitos varoituksesta.
Sama reaktio 😂! Fanittanut olen toki ennenkin, mutta tämä shippaus (ja näin intensiivinen) on aivan uusi kokemus. Herran jumala, jos tätä vuosia kestää, niin sydän kyllä pettää. Tuntuu, että on sykkeet koko ajan tapissa 💓
 
vierailija
Riittääkö teille pelkkä Jeren&Bojanin fanitus vai fiilistelettekö siinä samalla jotakin muuta Jokeria, Gregoria tai Kärtsän ryhmään kuuluvaa? Itse olen alkanut suoraan sanottuna kuolaamaan Nacen perään. Hävettää kertoa ikäni. En tiedä, onko tällainen soveliasta ikäiselleni?🙈 Oireileeko alkavat vaihdevuodet näin vai miksi olen seonnut? Nuorena naureskelimme kavereiden kanssa sille ajatukselle, että meille tulisi joskus 5kympin villitys ja lähtisimme silloin yökerhoon leopardimekossa ja kultaisissa korkokengissä. No nyt tuo on todellisuutta.😂 Liput muuten Logomon keikoille sekä syyskuulle että pikkujouluihin.
 
vierailija
Riittääkö teille pelkkä Jeren&Bojanin fanitus vai fiilistelettekö siinä samalla jotakin muuta Jokeria, Gregoria tai Kärtsän ryhmään kuuluvaa? Itse olen alkanut suoraan sanottuna kuolaamaan Nacen perään. Hävettää kertoa ikäni. En tiedä, onko tällainen soveliasta ikäiselleni? Oireileeko alkavat vaihdevuodet näin vai miksi olen seonnut? Nuorena naureskelimme kavereiden kanssa sille ajatukselle, että meille tulisi joskus 5kympin villitys ja lähtisimme silloin yökerhoon leopardimekossa ja kultaisissa korkokengissä. No nyt tuo on todellisuutta. Liput muuten Logomon keikoille sekä syyskuulle että pikkujouluihin.
Mä tykkään myös Janista ja Nacesta, mut K ja B on kyl ihan omassa luokassaan :D
 
vierailija
Sama reaktio ! Fanittanut olen toki ennenkin, mutta tämä shippaus (ja näin intensiivinen) on aivan uusi kokemus. Herran jumala, jos tätä vuosia kestää, niin sydän kyllä pettää. Tuntuu, että on sykkeet koko ajan tapissa
Haha, olkaatten siis varoitetut! 🤣😅🤣😅 mua välillä harmittaa että se vanha fanitus kuoli niin tyystin ja tuntuu nyt kaukaiselta mutta teidän reaktio kertoo että ehkä se on ihan ok vuosien jälkeen 😅
 
vierailija
Pikkuisen surettaa ruusujen somehiljaisuus...siis hyvin on ollut vähäistä yhtään mitään.
Aloitin omistautuneen shippaamisen ehkä vähän myöhässä. Millaista se kanssakäynti oli ennen tätä hiljaisuutta, voiko joku kuvailla?

Sipriina
 
vierailija
VUOSIA?? Ei helvetti elättelin jo keväällä toiveita että juhannukseen mennessä oon kuivilla...mutta taitaa mennä vielä joulunpyhät samoissa merkeissä, ja hyvä jos ei vuoden 2024 joulu saman tien. Kiitos varoituksesta.
Siis joo ei hitto, mä olin just ajatellu että jouluun mennessä viimeistään oon kuivilla. Mutta nyt kysymys voi olla pikemminkin minkä vuoden jouluun... Voi tätä elämää, voi meitä! t. Ammattiauttajan tarpeessa
 

Yhteistyössä