Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Door times are as per your requirements; however, please note our standard door time for concerts is 7.00pm with an 11.00pm curfew. The venue is licensed for late night events and holds a 04.00am licence, later finishes can be arranged should you require them."

Löysin tämmöisen infon keikkapaikasta voisiko tää olla syy siihen et Joksuilla oli kiire
 
vierailija
Mun viesti meni moderointiin mut löysin jonkun infon tosta paikasta ja siinä oli just puhetta jostain keikka-aikatauluista tyyliin normiovet aina 7pm ja ja keikan pitäis olla loppunut 11pm mennessä joten tää voi olla syy siihen et Joksuilla oli kiire koska aika tarkat aikataulut annettu ja voiskohan tuo olla paikka et mitään fanitapaamisisa pihalla ei pysty järjestään tai siellä ei ole sellasta kohtaa missä fanit voisivat olla
 
vierailija
En katsonut eilistä liveä, mutta minulla on esim. Kultsa 1:stä tallenteiden perusteella aika erilainen kuva kuin monella, vaikka en ainoa olekaan. En ymmärrä sen tarkoituksenmukaisuutta, että eriävät mielipiteet leimataan trollaamiseksi ja mollaamiseksi.

Se jos sinä et näe jossain livessä tai tallenteella jotain, ei tarkoita, ettei se voisi siellä olla. Eikä tietysti tarkoita, että se automaattisesti on siellä, mutta näkemyksiä on erilaisia.
Mua vähän ärsyttää tämä myös. Olen tullut siihen tulokseen, että osa täällä kirjoittavista ihmisistä on extra herkkiä kaikelle. Herkkyys voi olla voimavara, mutta se voi tehdä elämästä myös hankalaa, jos kaiken ottaa aina trollailuna tai ankeutuksena. Esimiehenä olen töissä huomannut, että kaikki eivät pysty ottamaan kehityskeskusteluissa pienintäkään kritiikkiä vastaan. Silkkihansikkain pitäisi kohdella, ettei kukaan vaan pahoita mieltään. Olikohan ihmiset ennen näin herkkiä ja kykenemättömiä ottamaan palautetta vastaan.
 
vierailija
Mua vähän ärsyttää tämä myös. Olen tullut siihen tulokseen, että osa täällä kirjoittavista ihmisistä on extra herkkiä kaikelle. Herkkyys voi olla voimavara, mutta se voi tehdä elämästä myös hankalaa, jos kaiken ottaa aina trollailuna tai ankeutuksena. Esimiehenä olen töissä huomannut, että kaikki eivät pysty ottamaan kehityskeskusteluissa pienintäkään kritiikkiä vastaan. Silkkihansikkain pitäisi kohdella, ettei kukaan vaan pahoita mieltään. Olikohan ihmiset ennen näin herkkiä ja kykenemättömiä ottamaan palautetta vastaan.
Itse en kutsuisi tuota herkkyydeksi, se on traumareaktio ja suurin osa ihmisistä lienee ollut traumatisoituneita kyllä ihan läpi ihmiskunnan historian. En usko kyllä tämän keskustelun liittyvän palstaan, mutta olisi tietysti mukava jos ihmiset ymmärtäisivät, etteivät heidän traumareaktionsa ja muut tunteensa ole esim. faktoja. Tämä aihe on kovin tunnepitoinen.
 
vierailija
Mitä jos mentäisiin eteenpäin ja jätettäisiin esihenkilötyö ja trauma-analyysit sinne työpaikoille tai ainakin tän ketjun ulkopuolelle. Tähän shippiin niillä ei ole mitään yhteyttä. Olkaa hyvä, siinä oli teille palautetta. Nyt voitte näyttää kaikille erityisherkille mallia, miten palaute otetaan vastaan ja korjataan toimintaa sen perusteella, ilman että menee tunteisiin.

Esimiestyöhön vielä ilmainen vinkki. Kannattaa hankkia työnohjausta jos huomaa, että on vaikea sietää ihmisten erilaisuutta. Tai sitten miettiä, onko ylipäänsä oikeassa tehtävässä.
 
vierailija
Mitä jos mentäisiin eteenpäin ja jätettäisiin esihenkilötyö ja trauma-analyysit sinne työpaikoille tai ainakin tän ketjun ulkopuolelle. Tähän shippiin niillä ei ole mitään yhteyttä. Olkaa hyvä, siinä oli teille palautetta. Nyt voitte näyttää kaikille erityisherkille mallia, miten palaute otetaan vastaan ja korjataan toimintaa sen perusteella, ilman että menee tunteisiin.

Esimiestyöhön vielä ilmainen vinkki. Kannattaa hankkia työnohjausta jos huomaa, että on vaikea sietää ihmisten erilaisuutta. Tai sitten miettiä, onko ylipäänsä oikeassa tehtävässä.
Menikö tunteisiin?
 
vierailija
Itse en kutsuisi tuota herkkyydeksi, se on traumareaktio ja suurin osa ihmisistä lienee ollut traumatisoituneita kyllä ihan läpi ihmiskunnan historian. En usko kyllä tämän keskustelun liittyvän palstaan, mutta olisi tietysti mukava jos ihmiset ymmärtäisivät, etteivät heidän traumareaktionsa ja muut tunteensa ole esim. faktoja. Tämä aihe on kovin tunnepitoinen.
Mutta miksi “tämä aihe on kovin tunnepitoinen”? Kyseessä on meille kaikille vieras ihminen, josta näemme vain julkisen puolen. Miettisin tarkasti, miksi vieraan ihmisen muu kuin täydellinen kehuminen tai ihastelu tuntuu henkilökohtaiselta loukkaukselta. Kukaan ihminen ei ole täydellinen tai käyttäydy aina täydellisesti.
 
vierailija
Mitä jos mentäisiin eteenpäin ja jätettäisiin esihenkilötyö ja trauma-analyysit sinne työpaikoille tai ainakin tän ketjun ulkopuolelle. Tähän shippiin niillä ei ole mitään yhteyttä. Olkaa hyvä, siinä oli teille palautetta. Nyt voitte näyttää kaikille erityisherkille mallia, miten palaute otetaan vastaan ja korjataan toimintaa sen perusteella, ilman että menee tunteisiin.

Esimiestyöhön vielä ilmainen vinkki. Kannattaa hankkia työnohjausta jos huomaa, että on vaikea sietää ihmisten erilaisuutta. Tai sitten miettiä, onko ylipäänsä oikeassa tehtävässä.
No tässähän sen taas näki, sulla meni tunteisiin taas aivan kaikki.
 

Yhteistyössä