Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei Joymuffin! Tsemppiä sinulle oletko tulossa Suomeen käymään keikoille?
Kiitos! Valitettavasti terveys- ja rahatilanne ei tätä salli. :( Tarkoitus on tulla seuraavan kerran Suomeen kesä-heinäkuun vaihteessa ja samalla katsastaa Kärtsän Backaksen-keikka, johon minulla on lippu, mutta tämänkään suunnitelman toteutumisesta ei ole vielä takeita.

- Joymuffin
 
vierailija
B: Only four nights and we are going. I just can't wait.

Kris: Bojan, you're starting to get on all of our nerves. Is it possible for you to be quiet for a moment.

B: No, it is not. I am so excited. Suomi is my favouriten country, of course after Slovenia, and I'm so looking forward to the gig.

Kris: A gig, you make me laugh. You are looking forward to meet Jere. Are you?

B: Maybe. And spend time with him. Oh, it's the best thing in my life just now.

Kris: In your life, indeed, but how can it be in the case with the rest of us?

B: Don't worry, Häärijä will also join us. Doesn't it sound nice?

Kris: Oh, I forgot Häärijä. I have missed him. He is so lovely.

B: Yes, yes. I knew, I knew.
 
vierailija
Kiitos! Valitettavasti terveys- ja rahatilanne ei tätä salli. Tarkoitus on tulla seuraavan kerran Suomeen kesä-heinäkuun vaihteessa ja samalla katsastaa Kärtsän Backaksen-keikka, johon minulla on lippu, mutta tämänkään suunnitelman toteutumisesta ei ole vielä takeita.

- Joymuffin
Joker Outin keikat onkin ainoa piristys tällä hetkellä. Tämä talvi on ollut ihan hirveä Suomessa. Kesällä tänne on ihana tulla 💚
 
vierailija
Joker Outin keikat onkin ainoa piristys tällä hetkellä. Tämä talvi on ollut ihan hirveä Suomessa. Kesällä tänne on ihana tulla
Minulla tämän fandomin lisäksi aika lailla ainoa piristys on, että täällä kevät on jo hyvässä vauhdissa. Eilen olin näkevinäni valkovuokkoja kukassa. Ja täällä on normaalisti talvea vielä tyyliin koko maaliskuu (Balkan on etelässä, mutta sisämaassa on pitkät ja suht kylmät talvet, kun meillä ei ole Golf-virtaakaan täällä). Niin voi edes lohduttautua siltä, ettei tarvitse mennä takaisin talven keskelle. Toki laiha lohtu, mutta silti. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Minulla tämän fandomin lisäksi aika lailla ainoa piristys on, että täällä kevät on jo hyvässä vauhdissa. Eilen olin näkevinäni valkovuokkoja kukassa. Ja täällä on normaalisti talvea vielä tyyliin koko maaliskuu (Balkan on etelässä, mutta sisämaassa on pitkät ja suht kylmät talvet, kun meillä ei ole Golf-virtaakaan täällä). Niin voi edes lohduttautua siltä, ettei tarvitse mennä takaisin talven keskelle. Toki laiha lohtu, mutta silti.

- Joymuffin
Olisipa täälläkin jo kevät. Vettä sataan, räntää sataa, lunta sataa. Sitten kierto alkaa alusta :) mä tykkään kyllä talvesta jos se on kunnon talvi mutta tämä välikeli on aivan kamalaa. Tai sitten suomalaisena vaan yritän löytää positiivista talvesta kun se aika kestää niin kauan. Sori ohi aiheen
 
vierailija
Niin ja Mango, et varmaan ollut foorumilla paikalla silloin, mutta pääsin minäkin näkemään Joksut kahdesti, Belgradissa marraskuun alussa ja Skopjessa Makedoniassa joulukuun alussa, molempiin pääsi kätevästi suoralla bussilla täältä missä asun. Oli mainiot keikat (vaikka toinen olikin lyhyt) ja molemmissa oli hyvät paikat ja Skopjessa pääsin tapaamaan bändinkin hetkeksi. :) Ihmeellinen onnenkantamoinen, että minulla riitti voimat noihin reissuihin, se tuntuu niin käsittämättömältä nyt.

- Joymuffin
 
vierailija
Siellä taas sekoilua JOn somessa. Kris kehottaa omassa IGssään kuvaamaan ja tägäämään jos paikka sattuisi löytymään "Somewhere around C" kun taas virallisella tilillä jo tarkka osoite aiemmassa storyssa. Ne on jotenkin söpöjä, kun aina välillä somettavat ristiin 🤭🥰
 
vierailija
Tää on myös mun vahva veikkaus. Eli Win95man alkoi seurata ihan koska Kärde puhui joksuista varmaan tosi paljon sen parin tunnin aikana, mitä näkivät ja juttelivat siellä Vantaalla. K kertonut miten mahtavia tyyppejä ovat jne, ja Win95man kiinnostui, koska kuitenkin liittyvät myös viisukuvioihin.
Bojan-potpuri varmasti käynyt kierroksilla 🤭 Mietin myös, että kenties Boitsu sattui soittamaan kesken Windowsin paikallaolemisen tai Kärtsä halusi soittaa Bojanille. ”Boitsu on fiksu, kysytään häneltä mielipidettä kans.”
 
vierailija
Niin ja Mango, et varmaan ollut foorumilla paikalla silloin, mutta pääsin minäkin näkemään Joksut kahdesti, Belgradissa marraskuun alussa ja Skopjessa Makedoniassa joulukuun alussa, molempiin pääsi kätevästi suoralla bussilla täältä missä asun. Oli mainiot keikat (vaikka toinen olikin lyhyt) ja molemmissa oli hyvät paikat ja Skopjessa pääsin tapaamaan bändinkin hetkeksi. :) Ihmeellinen onnenkantamoinen, että minulla riitti voimat noihin reissuihin, se tuntuu niin käsittämättömältä nyt.

- Joymuffin
Voi miten ihanaa 🤩❤ Miten pääsit bändinkin tapaamaan, oli varmasti upeaa!
Joskus sitä jaksaa kummallisia juttuja 🥰


Mulla oli liput The Pikkujouluihin Logomoon, Käärijä, Erika ja Kuumaa, mutta kaveri ei päässyt ja jätin väliin, kun K aloitti vasta joskus puolilta öin. Harmittaa, kun en ole häntä nähnyt muuta kuin Joksujen keikalla Logomossa syyskuussa. 😥

Mango
 
vierailija
Voi miten ihanaa Miten pääsit bändinkin tapaamaan, oli varmasti upeaa!
Joskus sitä jaksaa kummallisia juttuja


Mulla oli liput The Pikkujouluihin Logomoon, Käärijä, Erika ja Kuumaa, mutta kaveri ei päässyt ja jätin väliin, kun K aloitti vasta joskus puolilta öin. Harmittaa, kun en ole häntä nähnyt muuta kuin Joksujen keikalla Logomossa syyskuussa.

Mango
Joo, heillä oli kyllä kunnon Suomi-brainrotit silloin. :) Belgradissa huiskuttelin itseväkerrettyä Suomen-lippua, mitä Bojan kommentoi lavalta ja joku kuvasi tästä suht suositun videoklipin, joka levisi IG:ssä ja Tumpussa (vaikka ei se nyt oikeasti ollut niin jännä tilann, paitsi minulle.

Skopjessa oli viisuaiheinen paneelikeskustelu ennen keikkaa (jossa toki Kärtsäkin mainittiin), ja sen jälkeen pieni ja hyvin pikainen fanitapaaminen, jossa Bojan sanoi minulle jotain "kiitos" ja Krisin pää kääntyi sen sanan kohdalla välittömästi, että eikä, täälläkin on suomalaisia. :D

Jos olet ollut shippipalstoilta pois kuukausia, olet missannut vaikka mitä, mutta hämmentävin lienee tämä maalaus vuodelta 1932. https://sammlung-online.kuma.art/node/3120

Toivottavasti pääset näkemään Kärtsänkin tänä vuonna!

- Joymuffin
 
vierailija
En tiedä, onko K-teoria Jokereiden tärkeästä ilmoituksesta jo läpikaluttu vauvalla, mutta tässä mun perusteet K special guestina kiertueen alkupuolen keikoilla:

- K on joka tapauksessa tulossa ainakin Hkin (&Viron?) keikalle, ehkä parille muullekin. Heidän aikomuksena oli jättää se yllätykseksi (tai ehkä oli jo puhuttu etukäteen, että voivat ilmoittaa sen, jos tarvivat boostia lipunmyyntiin). Kun ekaa keikkaa lukuunottamatta lippuja on keikoille jäljellä, niin päättivät ilmoittaa asiasta sovittuna Kn kanssa.

- postaus vaikutti siltä, että joku, joka on innoissaan Suomeen tulosta ja - tärkeästä - ilmoituksesta, kirjoitti sen;)
 
vierailija
Joo, heillä oli kyllä kunnon Suomi-brainrotit silloin. :) Belgradissa huiskuttelin itseväkerrettyä Suomen-lippua, mitä Bojan kommentoi lavalta ja joku kuvasi tästä suht suositun videoklipin, joka levisi IG:ssä ja Tumpussa (vaikka ei se nyt oikeasti ollut niin jännä tilann, paitsi minulle.

Skopjessa oli viisuaiheinen paneelikeskustelu ennen keikkaa (jossa toki Kärtsäkin mainittiin), ja sen jälkeen pieni ja hyvin pikainen fanitapaaminen, jossa Bojan sanoi minulle jotain "kiitos" ja Krisin pää kääntyi sen sanan kohdalla välittömästi, että eikä, täälläkin on suomalaisia. :D

Jos olet ollut shippipalstoilta pois kuukausia, olet missannut vaikka mitä, mutta hämmentävin lienee tämä maalaus vuodelta 1932. https://sammlung-online.kuma.art/node/3120

Toivottavasti pääset näkemään Kärtsänkin tänä vuonna!

- Joymuffin
Tervetuloa Mango takaisin! Mulle tuli Joymuffinin viestistä mieleen, oletko tietoinen K & Jokerien tietotoimistoketjusta plussalla, jonne on koottu monia pääkohtia viime kuukausilta (esim haastatteluja) ja myös molempien musapäivityksiä erikseen.


Yksi mielenkiintoinen maininta oli Kn "en tiiä onko tyttökaveria, poikakaveria, tai mitään" tms, ja poikakaveri-kohdassa tuli pieni hymy, ainakin tän shipparin silmiin. Linkki ko. haastatteluun sivun 17 alussa.

Siellä ei välttämättä aina näköjään ole mainittu tarkkaa kohtaa (tää 17. sivun eka viesti muistaakseni mun) mutta yleisesti helpompi tsekata sieltä jos ei kahlaa ketjuja läpi jos haluaa lyhyen vilkaisun viime kuukausista!
 
vierailija
Joo, heillä oli kyllä kunnon Suomi-brainrotit silloin. Belgradissa huiskuttelin itseväkerrettyä Suomen-lippua, mitä Bojan kommentoi lavalta ja joku kuvasi tästä suht suositun videoklipin, joka levisi IG:ssä ja Tumpussa (vaikka ei se nyt oikeasti ollut niin jännä tilann, paitsi minulle.

Skopjessa oli viisuaiheinen paneelikeskustelu ennen keikkaa (jossa toki Kärtsäkin mainittiin), ja sen jälkeen pieni ja hyvin pikainen fanitapaaminen, jossa Bojan sanoi minulle jotain "kiitos" ja Krisin pää kääntyi sen sanan kohdalla välittömästi, että eikä, täälläkin on suomalaisia.

Jos olet ollut shippipalstoilta pois kuukausia, olet missannut vaikka mitä, mutta hämmentävin lienee tämä maalaus vuodelta 1932. https://sammlung-online.kuma.art/node/3120

Toivottavasti pääset näkemään Kärtsänkin tänä vuonna!

- Joymuffin
En pääse yli maalauksesta 😂 miten voi olla
 
vierailija
Onko kukaan harkinnut printata tätä ja nettiosoitetta laittaa siihen ja jättää jollekkin Jokerikeikalle faniviemisenä?
Yksi kaveri on ehkä menossa sinne tiistain fanitapaamiseen ja hän lupasi minulle aiemmin, että näyttää sen maalauksen Bojanille jos tulee tilaisuus. Pitääkin muistuttaa häntä. :) Toki Bojania tavatessa voi iskeä täydellinen aivojen tilttaus ja kaikki aiempi tieto pyyhkiytyy sieltä.
 
vierailija
Joo, heillä oli kyllä kunnon Suomi-brainrotit silloin. :) Belgradissa huiskuttelin itseväkerrettyä Suomen-lippua, mitä Bojan kommentoi lavalta ja joku kuvasi tästä suht suositun videoklipin, joka levisi IG:ssä ja Tumpussa (vaikka ei se nyt oikeasti ollut niin jännä tilann, paitsi minulle.

Skopjessa oli viisuaiheinen paneelikeskustelu ennen keikkaa (jossa toki Kärtsäkin mainittiin), ja sen jälkeen pieni ja hyvin pikainen fanitapaaminen, jossa Bojan sanoi minulle jotain "kiitos" ja Krisin pää kääntyi sen sanan kohdalla välittömästi, että eikä, täälläkin on suomalaisia. :D

Jos olet ollut shippipalstoilta pois kuukausia, olet missannut vaikka mitä, mutta hämmentävin lienee tämä maalaus vuodelta 1932. https://sammlung-online.kuma.art/node/3120

Toivottavasti pääset näkemään Kärtsänkin tänä vuonna!


- Joymuffin
Oijoi ei olisi pitänyt olla pois 😭😭😭 Ajattelin, että olisi itselle parasta vierottautua, ja viime syksynä oli se tapailumies, mutta ei se ollut hyvä. Mutta Bojere toi takaisin uskon rakkauteen ja uskalsin yrittää ❤

Toivon että pääsen Kärpyn keikalle ❤

Olen muuten nähnyt sen klipin 🤩

Hei mitä ihmettä, onko tuo maalaus aito? 😮 Bojere on match made in heaven. Kunpa he tajuaisivat sen itsekin.

Mango
 
vierailija
Uskon heidän nähneen sen kyllä, mutta olisi toki hyvä varmistaa asia. :D
Koska tuo näyttää ihan sellaisellta jutulta, jonka luulisi ainakin jommankumman (tai molempien) repostaavan. Siis ainakin tämän hetken tilanteessa, ehkei vielä siihen aikaan, kun tuo ilmeni..Mutta sitä eivät ainakaan ole tehneet, koska sellaiset mayhemit kyllä muistaisin 😅
 

Yhteistyössä