Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joker out subsien tiktokissa uusia käännöksiä discord-videoista. Onkohan tuo joku tuleva biisi mitä Bojan laulaa vai onko jotain improvisointia vaan.
Eikö toi musiikki oo Everybody’s waiting? Ja sanat ei oikein mitenkään kuulosta siltä, että voisi olla oikeita. Noi kaikki discord-videot taitaa olla kuvattu silloin joulukuussa kun ne oli äänittämässä EW:tä studiolla, mutta julkaistu vasta nyt ettei paljastu mitään biisistä etukäteen.
 
vierailija
Ei niistä kyllä vielä 24 h ollut tullut täyteen, että poistettu varmaan. Vähän kyllä kieltämättä ihmettelin miksi moisia ylipäätään postasivat stooreihin, että eikö se K nyt ole tarpeeksi painokkaasti saanut ilmaistua kantaansa.
 
vierailija
Joker out subsien tiktokissa uusia käännöksiä discord-videoista. Onkohan tuo joku tuleva biisi mitä Bojan laulaa vai onko jotain improvisointia vaan.
Että mua ottaa pähän että ne kääntää noita discordeja vaan Tiktokiin, ja sitten jotain kusen polttaman vanhoja ja ihan turhia, kuten vierailuita jossain sketsiohjelmissa, saadaan you tubeen.
 
vierailija
Nyt mua alkoi jännittää että millaiset vaatteet Jokereilla on tällä kiertueella! NT oli niin mahtava 💖
Onko mitään veikkauksia? Mietin että olisko Karlo Kirri suunnitellut jotain uutta 🤔 olisivat voineet noutaa samalla kun kävivät Sloveniassa kuvaamassa videon.
 
vierailija
vierailija
Sanoin ihastukselleni chatissa, että joku kehui hiuksiani kauniiksi ruokakaupassa. Hän sanoi, että oli leikkauttanut hiuksensa (ja laittoi kuvan) ja harmitteli, että vaikka useampi ihminen oli kehunut niitä, kukaan ei ole nimittänyt niitä nimenomaan kauniiksi.

Sanoin rehellisesti, koska hän ei pidä mielistelystä, että tykkään uudesta leikkauksesta, mutta minäkään en osaisi luontevasti sanoa sitä nimenomaan kauniiksi, pitää varmaan pureskella tätä lisää, "vaikka olenkin miettinyt nyt viime aikoina paljon sitä, miksi joitain miehiä sanotaan kauniiksi ja useimpia ei". Ja siis jännä miten epäluontevalta minusta tuntuisi kutsua ko. miestä johon olen ihastunut kauniiksi, vaikka hän oli nimenomaan toivonut tällaista.

Ja kuinka moni muu mies ehkä toivoisi, että heitä kutsuttaisiin näin?
 

Yhteistyössä