Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olet ennenkin puhunut terveyshaasteista. Ymmärrän hyvin, itsellänikin on krooninen väsymystä aiheuttava harvinainen neurologinen sairaus. Olen 100% töissä, mutta välillä on melkoista taistelua. Välillä tosi väsyneenä alkaa lipua masennukseen. JO on auttanut, ja Jere tietysti. Olin viime kesänä tosi onneton pitkän aikaa, jotenkin viisukrapula kesti monta viikkoa. Muistan, kun istuin junassa, kuulokkeista Joksut. Sitten alkoi Vem da kres. Mua alkoi itkettää, kun se oli niin kaunis, toivoa antava melodia, tuntui että se jotenkin käänsi viime kesänä mun fiiliksen paremmaksi. Pari päivää siitä tulikin syksyn kiertueen liput myyntiin.

Taas kyyneleet silmissä ku muistelen sitä.
Tää oli Mangolta.
 
vierailija
Olet ennenkin puhunut terveyshaasteista. Ymmärrän hyvin, itsellänikin on krooninen väsymystä aiheuttava harvinainen neurologinen sairaus. Olen 100% töissä, mutta välillä on melkoista taistelua. Välillä tosi väsyneenä alkaa lipua masennukseen. JO on auttanut, ja Jere tietysti. Olin viime kesänä tosi onneton pitkän aikaa, jotenkin viisukrapula kesti monta viikkoa. Muistan, kun istuin junassa, kuulokkeista Joksut. Sitten alkoi Vem da kres. Mua alkoi itkettää, kun se oli niin kaunis, toivoa antava melodia, tuntui että se jotenkin käänsi viime kesänä mun fiiliksen paremmaksi. Pari päivää siitä tulikin syksyn kiertueen liput myyntiin.

Taas kyyneleet silmissä ku muistelen sitä.
❤
 
vierailija
Olet ennenkin puhunut terveyshaasteista. Ymmärrän hyvin, itsellänikin on krooninen väsymystä aiheuttava harvinainen neurologinen sairaus. Olen 100% töissä, mutta välillä on melkoista taistelua. Välillä tosi väsyneenä alkaa lipua masennukseen. JO on auttanut, ja Jere tietysti. Olin viime kesänä tosi onneton pitkän aikaa, jotenkin viisukrapula kesti monta viikkoa. Muistan, kun istuin junassa, kuulokkeista Joksut. Sitten alkoi Vem da kres. Mua alkoi itkettää, kun se oli niin kaunis, toivoa antava melodia, tuntui että se jotenkin käänsi viime kesänä mun fiiliksen paremmaksi. Pari päivää siitä tulikin syksyn kiertueen liput myyntiin.

Taas kyyneleet silmissä ku muistelen sitä.
halauksia terveyshaasteisiin<3 En osaa just tällä hetkellä sanoin muotoilla, se miten moninaisia ne voi olla, ja aihe koskettaa itseä. Kiitos kun kirjoitit sanoja ei löydy just nyt<3
 
vierailija
Heiii faniprojekteihin liittyen, se punaiset paperliuskat -homma selviskin mulle just, kun tuli instassa vastaan stoori, jossa selitettiin asia, eli ne punaiset laput on tarkoitus laittaa puhelimen taskulampun päälle, jotta saadaan punaiset valot. Eli itseasiassa ihan hauska idea noin! Mä luulin aiemmin, että tyyliin heilutellaan jotain paperiliuskoja siellä Kyllähän tuohon vois lähteä messiin ehdottomasti, hyvin pieni vaiva.
Toi ois hauska idea jonkun hitaamman biisin aikana, mutta mä haluan tanssia Demonin aikana, niin en ehkä pysty osallistumaan. :D
 
vierailija
Olet ennenkin puhunut terveyshaasteista. Ymmärrän hyvin, itsellänikin on krooninen väsymystä aiheuttava harvinainen neurologinen sairaus. Olen 100% töissä, mutta välillä on melkoista taistelua. Välillä tosi väsyneenä alkaa lipua masennukseen. JO on auttanut, ja Jere tietysti. Olin viime kesänä tosi onneton pitkän aikaa, jotenkin viisukrapula kesti monta viikkoa. Muistan, kun istuin junassa, kuulokkeista Joksut. Sitten alkoi Vem da kres. Mua alkoi itkettää, kun se oli niin kaunis, toivoa antava melodia, tuntui että se jotenkin käänsi viime kesänä mun fiiliksen paremmaksi. Pari päivää siitä tulikin syksyn kiertueen liput myyntiin.

Taas kyyneleet silmissä ku muistelen sitä.
Tämä kaikki on kyllä ollut valtava lohtu kaiken paskan keskellä. Itsellä sairaudet vaikuttavat elämään käytännössä joka sekunti, ja suurin osa elämästä vain lipuu ohitse. Tänä vuonna olen kerran käynyt kaverin kanssa kahvilla ja lopun ajasta vain tappanut aikaa, se käy todella puuduttavaksi. Useampi sairauksistani voi vaikuttaa myös tatskojen paranemiseen, mutta fu ck around and find out jne. :p

Minulle Vem da gres on surullinen biisi, vaikka siinä jotain lohdullista onkin. Sitä on tullut itkettyä useaan kertaan.

- Joymuffin
 
vierailija
halauksia terveyshaasteisiin<3 En osaa just tällä hetkellä sanoin muotoilla, se miten moninaisia ne voi olla, ja aihe koskettaa itseä. Kiitos kun kirjoitit sanoja ei löydy just nyt<3
Terveyshaasteet on syvältä. Musiikki on auttanut paljon. Jotenkin K+JO on ollut ihan hirveän merkityksellisiä mulle. Ja monelle muullekin.
Tietty se rakkaus, mitä he levittää ympärilleen. Ja ne biisit. Ja kaikki stoorit ja muut. Vähän jopa hävettää tää fanitus, olen 41v ja fanitan JO+K pahemmin kuin mun lapset fanittaa mitään. Mutta olen ehkä heittäytyjämpi kuin he, he ovat rauhallisempia. Voi toki olla, että heistä kuoriutuu samanlaisia 🥰
On tää välillä niin raastavaa kokea kaikki tunteet niin suurina, että toivon että mun lapset ei ihan näin suurina tunne mitään.

Nää nyt ei tänne kuulu, shippiketjuun, mutta Luke Black on ollut mulle kanssa valtavan tärkeä, etenkin Samo mi se spava mutta muutenkin.
Siihen kiteytyy jotenkin niin paljon.

Mango

PS. Tein minificcin pitkästä aikaa, nyt suomeksi. Laitan sen MangoSpritz-nimellä AO3. Myöhemmin myös englanniksi.
 
vierailija
Vaikka en ole itse tulossa tapaamisiin (mm. sosiaalisten tilanteiden pelkoa, keikalle matkustaminen itsessään on jo tarpeeksi jännää), niin musta on ihanaa että jotkut teistä tapaavat 🥰
Ymmärrän sinua tosi hyvin. Lauantain keikalle olen menossa tyttäreni kanssa ja sunnuntain keikalle annoin liput toiselle tyttärelle kavereineen, mutta ihanaa, että osa uskaltaa tavata toisiaan, haluaisin itsekin, mutta...
 
vierailija
Luin tosi kauniin ja surullisen ficin, mutta sitä ei voi linkata tänne, kun se ei olisi kuulemma Bojere-ficci, vaikka se on. (Ja jos joku muu sattui lukemaan saman, niin kyllä, se on.) MRS = 3
 
vierailija
Luin tosi kauniin ja surullisen ficin, mutta sitä ei voi linkata tänne, kun se ei olisi kuulemma Bojere-ficci, vaikka se on. (Ja jos joku muu sattui lukemaan saman, niin kyllä, se on.) MRS = 3
Linkkaa vaan, lukisin sen myös! Tänne mahtuu kyllä, ja sivumaininnat on musta tosi eri kuin jonkin aiheen jatkuva esille tuonti! Tai mainitse vaikka sen nimi jos haluat, jos linkkaus ei tunnu hyvältä:)
 
vierailija
Terveyshaasteet on syvältä. Musiikki on auttanut paljon. Jotenkin K+JO on ollut ihan hirveän merkityksellisiä mulle. Ja monelle muullekin.
Tietty se rakkaus, mitä he levittää ympärilleen. Ja ne biisit. Ja kaikki stoorit ja muut. Vähän jopa hävettää tää fanitus, olen 41v ja fanitan JO+K pahemmin kuin mun lapset fanittaa mitään. Mutta olen ehkä heittäytyjämpi kuin he, he ovat rauhallisempia. Voi toki olla, että heistä kuoriutuu samanlaisia 🥰
On tää välillä niin raastavaa kokea kaikki tunteet niin suurina, että toivon että mun lapset ei ihan näin suurina tunne mitään.

Nää nyt ei tänne kuulu, shippiketjuun, mutta Luke Black on ollut mulle kanssa valtavan tärkeä, etenkin Samo mi se spava mutta muutenkin.
Siihen kiteytyy jotenkin niin paljon.

Mango

PS. Tein minificcin pitkästä aikaa, nyt suomeksi. Laitan sen MangoSpritz-nimellä AO3. Myöhemmin myös englanniksi.
<3

Käyn lukemassa, kivaa kun kirjoitit! :)

Tästä on täällä ollut puhetta tai ainakin sivuttu, mutta musta tää shippaus on tavallaan mielikuvituksen leikkiä! Toki huomaan, että kaipaan tosielämän linkkejä osittain, mutta on tää paljolti mielikuvituksen voimaa ja juhlaa myös! Tavallaan aikuisten mielikuvituksen leikkiä, ja tarkoitan tätä tosi laajalla tavalla, kuka mitenkin ja kelle se tarkoittaa mitäkin juttuja!

Ihanaa ja hämmentävää, kun aikuisenakin voi upota näin fanitukseen!
 

Yhteistyössä