Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ei ole Damon lähdössä mihinkään keikkabussiin, valoja päälle nyt siellä. Ei hänen elämänsä pyöri Joksujen ympärillä. Ja sitä paitsi Damonin historiassa tuo kuva ei ole millään tavalla erityinen. Se vain pistää nyt silmään, kun siinä on toinen meidän päähenkilöistä.

Damondin mielenterveys ei kestäisi mitään keikkabussia. Hän vaikuttaa ylipäätään aika hauraalta ihmiseltä.
 
vierailija
Päätin, että otan kyllä sen hiton Ljubav-tatskan heti kun terveys antaa myöten. En ole saanut kuukausiin tehtyä oikein mitään, niin sitten kun joskus on taas voimia niin on kyllä vähän tähdellisempääkin tekemistä, mutta toivottavasti tämä onnistuu joskus lähikuukausina. Rahaakaan ei oikein olisi, mutta uskon että kotimaani hintatasolla tällainen pieni simppeli lähtisi alle 50 euron.

Ja olen aika varma, että 90 % minut tuntevista ihmisistä, jotka eivät siis tiedä shippauksesta tai koko hommasta mitään, suhtautuisivat asiaan niin, että no tottakai otit tatskan jossa lukee "rakkaus" serbokroaatiksi, normipäivä.

- Joymuffin
Mitä kaikkea olet kirjoittanut elämäsi aikana ja kuinka paljon? Käyn tässä ketjussa niin harvoin, että pyydän anteeksi, jos olet näistä asioista kertonut täällä jo useasti.😅 Oletko koskaan harkinnut kirjoittavasi kirjaa?
 
vierailija
Ja mitähän mahtaa olla Kulttuuritalon porukka mieltä tällaisista paperiliuskoista? Ihmiset tuntien niistä jää joka tapauksessa iso osa lattioille lojumaan keikan päättymisen jälkeen.
No ei tuollaista oikein voi estääkään, ihan normaaleja tuollaiset lippulappuset keikoilla valitettavasti. Alessandran keikoilla kaikilla oli A4-kokoiset paperit yleisössä.
 
vierailija
En tajua miksi K:ta pitää aina syytellä, että ei välitä B:stä ja juurikin saatiin livessä B puhumassa K:sta ja joituin keskeytämään sen takia, kun Jan laitto leikatut sipulit eteen
Ei ollut tarkoitus syytellä. Noinhan siinä saattaa käydä ja K lla on omat syynsä ja motiivinsa valintoihinsa. Kyllä hän Bojanista välittää, varmaan paljonkin.
 
vierailija
Mitä kaikkea olet kirjoittanut elämäsi aikana ja kuinka paljon? Käyn tässä ketjussa niin harvoin, että pyydän anteeksi, jos olet näistä asioista kertonut täällä jo useasti. Oletko koskaan harkinnut kirjoittavasi kirjaa?
Erittäin paljon, mutta en viitsi hirveästi spesifioida kun sitten minut on helpompi tunnistaa. :) Tai sen verran olen täällä viime aikoinakin paljastanut, että olen kirjoittanut seksipitoisia tarinoita myös aiemmin, jota olen julkaissut omalla nimelläni, mutta enimmäkseen aivan muuta. Paljon runoja ja pari julkaistua biisiä (ei tunnetuilla artisteilla). Loput jääköön pimentoon.

- Joymuffin
 
vierailija
Vauvalla joku soitellut Kultsalle ja varmistanut Joksujen keikka-aikataulut.

Kultsan tämän hetkinen tieto JO keikasta.

Ovet 18.30

Lämppäri 19.30 loppuu n. 20

JO 20.30 loppuu n. 22.15
 
vierailija
Päätin, että otan kyllä sen hiton Ljubav-tatskan heti kun terveys antaa myöten. En ole saanut kuukausiin tehtyä oikein mitään, niin sitten kun joskus on taas voimia niin on kyllä vähän tähdellisempääkin tekemistä, mutta toivottavasti tämä onnistuu joskus lähikuukausina. :) Rahaakaan ei oikein olisi, mutta uskon että kotimaani hintatasolla tällainen pieni simppeli lähtisi alle 50 euron.

Ja olen aika varma, että 90 % minut tuntevista ihmisistä, jotka eivät siis tiedä shippauksesta tai koko hommasta mitään, suhtautuisivat asiaan niin, että no tottakai otit tatskan jossa lukee "rakkaus" serbokroaatiksi, normipäivä. :D

- Joymuffin
Ja vain siinä itse tietäisit, mikä sen tatskan tarkoitus on, ihana idea 😊
 
vierailija
Noita kynttiläsovelluksia löytyy helposti, kun hakee sovelluskaupasta ”candle” tai ”kynttilä”. Kannattaa vain katsoa, ettei ole sellainen sovellus, jossa saa liekin sammutettua puhaltamalla mikrofoniin, sillä kynttilä saattaa sammua kesken biisin.
Tai sitten voi käyttää tätä.
Tuo on tosi kaunis, sen voi siis suurentaa kännykän näyttöön. Ajattelin laittaa sen valmiustilaan välilehdelle. Siinä ei ainakaan ole mitään häiritseviä mainoksia vaan tausta on täysin musta.
 
vierailija
Tai sitten voi käyttää tätä.
Tuo on tosi kaunis, sen voi siis suurentaa kännykän näyttöön. Ajattelin laittaa sen valmiustilaan välilehdelle. Siinä ei ainakaan ole mitään häiritseviä mainoksia vaan tausta on täysin musta.
Avasin linkin ja heti tuli mainos. :D
 
vierailija
Oon ollut koko päivän menossa ja nyt huomasin et Portion boysin storyssa juhlivat porukalla. Ja Kärtsä on siellä niiiin nättinä😍 Miten se voikin näyttää niin suloiselta, nuorelta ja kauniilta taas🥰
 
vierailija
Heiii faniprojekteihin liittyen, se punaiset paperliuskat -homma selviskin mulle just, kun tuli instassa vastaan stoori, jossa selitettiin asia, eli ne punaiset laput on tarkoitus laittaa puhelimen taskulampun päälle, jotta saadaan punaiset valot. Eli itseasiassa ihan hauska idea noin! Mä luulin aiemmin, että tyyliin heilutellaan jotain paperiliuskoja siellä :D Kyllähän tuohon vois lähteä messiin ehdottomasti, hyvin pieni vaiva.
 
vierailija
Päätin, että otan kyllä sen hiton Ljubav-tatskan heti kun terveys antaa myöten. En ole saanut kuukausiin tehtyä oikein mitään, niin sitten kun joskus on taas voimia niin on kyllä vähän tähdellisempääkin tekemistä, mutta toivottavasti tämä onnistuu joskus lähikuukausina. :) Rahaakaan ei oikein olisi, mutta uskon että kotimaani hintatasolla tällainen pieni simppeli lähtisi alle 50 euron.

Ja olen aika varma, että 90 % minut tuntevista ihmisistä, jotka eivät siis tiedä shippauksesta tai koko hommasta mitään, suhtautuisivat asiaan niin, että no tottakai otit tatskan jossa lukee "rakkaus" serbokroaatiksi, normipäivä. :D

- Joymuffin
Olet ennenkin puhunut terveyshaasteista. Ymmärrän hyvin, itsellänikin on krooninen väsymystä aiheuttava harvinainen neurologinen sairaus. Olen 100% töissä, mutta välillä on melkoista taistelua. Välillä tosi väsyneenä alkaa lipua masennukseen. JO on auttanut, ja Jere tietysti. Olin viime kesänä tosi onneton pitkän aikaa, jotenkin viisukrapula kesti monta viikkoa. Muistan, kun istuin junassa, kuulokkeista Joksut. Sitten alkoi Vem da kres. Mua alkoi itkettää, kun se oli niin kaunis, toivoa antava melodia, tuntui että se jotenkin käänsi viime kesänä mun fiiliksen paremmaksi. Pari päivää siitä tulikin syksyn kiertueen liput myyntiin.

Taas kyyneleet silmissä ku muistelen sitä.
 

Yhteistyössä