vierailija
Harva asia kuuluu tänne enempää kuin Leilan ficit.
- Joymuffin
Harva asia kuuluu tänne enempää kuin Leilan ficit.
- Joymuffin
Eikö hän koe olevansa muusu eikä poika(?). Minusta olisi joka tapauksessa ollut tosi hienoa tanssittaa vanhoissa mekkoon sonnustautunutta poikaa. Sen ikäisenä minulla oli muutamakin hameita käyttävä miespuolinen kaveri ja minusta se oli ihan hiton coolia. Ja samaa mieltä olen useampi vuosikymmen myöhemmin.Olen niin onnellinen siitä, että Simo Frangenin poika laittoi vanhojen tansseihin mekon päällensä. Tämä oli itselleni tosi tärkeä asia.
Katsoin, että mekko oli tosi kaunis pojan päällä. Sopi todella hyvin.Olen niin onnellinen siitä, että Simo Frangenin poika laittoi vanhojen tansseihin mekon päällensä. Tämä oli itselleni tosi tärkeä asia.
Samoihin asioihin on tullut kiinnitettyä uutisissa huomiota! ennenkin huomannut vastaava täällä! Mulle ei sillä hlökohtaisesti ole spesiaalimerkitystä, mutta ilostutti paljon ja tuli lämmin olo lukiessa uutisen! Ja mtv3:n video hänestä ja vanhojentanssiparistaan oli kyllä niin symppis!!! Nämä kaikki lis kyllä uskoa, että älyttömät ja tarpeettomat normit muuttuu asia kerrallaan ja hiljalleen, vaikka välillä gallupit tai muut ihmetyttäisi.Olen niin onnellinen siitä, että Simo Frangenin poika laittoi vanhojen tansseihin mekon päällensä. Tämä oli itselleni tosi tärkeä asia.
Älkää vaan sitten käsittäkö väärin, mä en ainakaan ole shippaamassa Henriä ja Kärtsää, vaikka haluaisin nähdä Teemu, Henri ja Kärtsä yhteistyötä.Ihme tyyppi kun vetää herneen nenään todellakin aiheeseen kuuluvista K/B ficeistä palstalla, mutta ei Henri-kuumistelijoiden kokoontumisajoista. :'D (Ei missään nimessä ollut Henri-kuumistelua vastaan tämä, jatkakaa! Huvitti vain erään prioriteetit.)
Voi raukkaa. Jännä miten noista lapsista tulee noin vanhempiensa kopioita. Mietin vain Väinö Karjalaista tänään Levyraadossa. Fiksu poika, mutta vähän tylsä, kuten isänsäkin. Frans taas on tyhjänvouhottaja kuten äitinsä.Olen niin onnellinen siitä, että Simo Frangenin poika laittoi vanhojen tansseihin mekon päällensä. Tämä oli itselleni tosi tärkeä asia.
Frans ei mielestäni identifioi itseään vielä miksikään. Minusta hän kertoi, että tänään hän voi olla muusu ja ensi viikolla hän kokee olevansa jotakin muuta. Nuori ihminen kyseessä, joten hyvä vaan, jos miettii rauhassa näitä asioita.Eikö hän koe olevansa muusu eikä poika(?). Minusta olisi joka tapauksessa ollut tosi hienoa tanssittaa vanhoissa mekkoon sonnustautunutta poikaa. Sen ikäisenä minulla oli muutamakin hameita käyttävä miespuolinen kaveri ja minusta se oli ihan hiton coolia. Ja samaa mieltä olen useampi vuosikymmen myöhemmin.
Erikoisuudentavoittelijoita. Tuollainen on joissain piireissä hyväksyttävämpää ja hyvällä katsotumpaa, eli ei siis mitään niin ihmeellisen rohkeaa, kuin perinteisistä rooleista kiinni pitäminen.Eikö hän koe olevansa muusu eikä poika(?). Minusta olisi joka tapauksessa ollut tosi hienoa tanssittaa vanhoissa mekkoon sonnustautunutta poikaa. Sen ikäisenä minulla oli muutamakin hameita käyttävä miespuolinen kaveri ja minusta se oli ihan hiton coolia. Ja samaa mieltä olen useampi vuosikymmen myöhemmin.
Jep, mutta silloin olisi korrektimpaa nimittää häntä tällä hetkellä muulla nimellä kuin poika.Frans ei mielestäni identifioi itseään vielä miksikään. Minusta hän kertoi, että tänään hän voi olla muusu ja ensi viikolla hän kokee olevansa jotakin muuta. Nuori ihminen kyseessä, joten hyvä vaan, jos miettii rauhassa näitä asioita.
Tämä oli kyllä jopa tämän palstan röllien yleiseen tasoon verrattuna harvinaisen heikko yritys, sellainen 5-:n arvoinen suoritus. Toivottavasti paha olosi helpottaa pian.Erikoisuudentavoittelijoita. Tuollainen on joissain piireissä hyväksyttävämpää ja hyvällä katsotumpaa, eli ei siis mitään niin ihmeellisen rohkeaa, kuin perinteisistä rooleista kiinni pitäminen.
Aina voi myös uhriutua, että on hyvällä asialla, jos se oma toiminta herättää muissa naureskelua.
Muut tietävät, että hän on poika niin on ihan ok kutsua häntä myös pojaksi.Eikö hän koe olevansa muusu eikä poika(?). Minusta olisi joka tapauksessa ollut tosi hienoa tanssittaa vanhoissa mekkoon sonnustautunutta poikaa. Sen ikäisenä minulla oli muutamakin hameita käyttävä miespuolinen kaveri ja minusta se oli ihan hiton coolia. Ja samaa mieltä olen useampi vuosikymmen myöhemmin.
Mä kirjoitin hänen olevan poika, koska hän nimittää itseään toisinaan pojaksi. En oikein itsekään tiedä, että mikä tässä tilanteessa olisi sitten sopivaa.Jep, mutta silloin olisi korrektimpaa nimittää häntä tällä hetkellä muulla nimellä kuin poika.
Ihan todella kummallinen asenne. Eikö ihminen saa vaan olla mitä on, kukaan ei ole myöskään uhriutunut tässä keississä.Erikoisuudentavoittelijoita. Tuollainen on joissain piireissä hyväksyttävämpää ja hyvällä katsotumpaa, eli ei siis mitään niin ihmeellisen rohkeaa, kuin perinteisistä rooleista kiinni pitäminen.
Aina voi myös uhriutua, että on hyvällä asialla, jos se oma toiminta herättää muissa naureskelua.
Juuri näin. Todella itsekästä laittaa tänne pitkiä seksitekstejä. Niille on omat paikkansa. Minificit sopii.Minificit. Ei mitkään täyspitkät seksisepitykset.
Samaa mieltäBn viime aikaisisti haastatteluista (Jerc, unelmatreffit, hiritys ja hymy ja lämmin K-potpuri: KJ tarjonnut itseään mukaan bussiin, yö yhdessä ja peru kaikki muut menot heidän takia)
Musta hänen reaktioissan ja tavassa kertoa ja varsinkin itse tuoda välejään ilmi ja näkyväksi on jotain samaa kuin viisujen aikaisessa muutoksessa. Alkupuolella viisuja B punasteli ja hämmentyi K-kysymyksistä ja ei ainakaan itse lisännyt vettä myllyyn vaan päinvastoin asiaselittely miksi ollaan ystäviä. Sit viisujen loppupuolella läimittiin takamukselle, kiedottiin lippu ympärille ja otettiin määrätietoisen polleasti Ksta kiinni ja kainaloon. Se seuralaisestaan ylpeä prom-king oli aika hauska ja osuva kuvaus.
Musta tässä muutoksessa on jotain samaa. Kesällä ja Nordic Tourin alussa (ylen haastattelun suoraan ekan illan alussa) korostettiin ystävä-välejä ja oltiin muista viittauksista varautuneita (kädet rintakehän eteen kun vaikutti että K lähtisi kertomaan laveamminkin aiheesta there's somethinh between us, I feel it, js Bllä tuli kiire täydentää friends jämäkästi. Muu elekieli sen jälkeen toki kertoi enemmän kuin sanat).
Sen sijaan nyt on taaa havaittavissa 'omistavampia' tapoja suhtautua toiseen, tällä kertaa fyysisten 'omistustenosoitusten' sijaan ne on puheen tasolla.
Jos syksyllä oli kova kiire täydentää ystäviähän tässä ollaan, niin nyt kerrotaan laveasti miten yhdessä vietetty yö lähensi heitä entisestään ja miten heillä on oikeastaan ollut jo täydelliset treffit.
Samalla kun myös somessa näkyy reviirinmerkkausta.Bn viime aikaisisti haastatteluista (Jerc, unelmatreffit, hiritys ja hymy ja lämmin K-potpuri: KJ tarjonnut itseään mukaan bussiin, yö yhdessä ja peru kaikki muut menot heidän takia)
Musta hänen reaktioissan ja tavassa kertoa ja varsinkin itse tuoda välejään ilmi ja näkyväksi on jotain samaa kuin viisujen aikaisessa muutoksessa. Alkupuolella viisuja B punasteli ja hämmentyi K-kysymyksistä ja ei ainakaan itse lisännyt vettä myllyyn vaan päinvastoin asiaselittely miksi ollaan ystäviä. Sit viisujen loppupuolella läimittiin takamukselle, kiedottiin lippu ympärille ja otettiin määrätietoisen polleasti Ksta kiinni ja kainaloon. Se seuralaisestaan ylpeä prom-king oli aika hauska ja osuva kuvaus.
Musta tässä muutoksessa on jotain samaa. Kesällä ja Nordic Tourin alussa (ylen haastattelun suoraan ekan illan alussa) korostettiin ystävä-välejä ja oltiin muista viittauksista varautuneita (kädet rintakehän eteen kun vaikutti että K lähtisi kertomaan laveamminkin aiheesta there's somethinh between us, I feel it, js Bllä tuli kiire täydentää friends jämäkästi. Muu elekieli sen jälkeen toki kertoi enemmän kuin sanat).
Sen sijaan nyt on taaa havaittavissa 'omistavampia' tapoja suhtautua toiseen, tällä kertaa fyysisten 'omistustenosoitusten' sijaan ne on puheen tasolla.
Jos syksyllä oli kova kiire täydentää ystäviähän tässä ollaan, niin nyt kerrotaan laveasti miten yhdessä vietetty yö lähensi heitä entisestään ja miten heillä on oikeastaan ollut jo täydelliset treffit.
Mikael Gabrielin IG :ssä tai Tiktokissa oli pätkä harjoituksista missä KOlisin odottanut että Kärppy olisi vilahdellut siellä sun täällä umk tiimoilta mutta aika vähän on näkynyt.
Ei ole mitään itsekästä, tämä valittaminen on, aina on Leilan tekstit kuuluneet tänne ja kiva oli hänestäkin kuulla pitkästä aikaaJuuri näin. Todella itsekästä laittaa tänne pitkiä seksitekstejä. Niille on omat paikkansa. Minificit sopii.
Joo, siis inhoan tuota prom king -termiä negatiivisessa tarkoituksessa, koska itse tykkään sanavalmiista, ohjat ottavista ja vahvoista miehistä, mutta jos se tarkoittaa tässä samoja asioita ilman negaa, niin samaa mieltä! Ihana Bojan, siis tykkään kaikista Bojanin ”olomuodoista”, mutta tämä ”prom kingin” ohjaileva ja vahva hahmo hänen vähemmän nähdyistä puolistaan on yksi mielenkiintoisimmista!Bn viime aikaisisti haastatteluista (Jerc, unelmatreffit, hiritys ja hymy ja lämmin K-potpuri: KJ tarjonnut itseään mukaan bussiin, yö yhdessä ja peru kaikki muut menot heidän takia)
Hei joo! Tämä oli hyvä lisäys!Samalla kun myös somessa näkyy reviirinmerkkausta.
Eivät kuulu enää. . . Kesän alussa ei tiedetty ao3:sta, nyt jokainen kirjuri kirjoittaa ficcinsä sinne. Miksi yhdellä olisi jokin eri vapaus spämmätä ylipitkiä ficcejä sisältäen seksikuvauksia tänne palstalle?Ei ole mitään itsekästä, tämä valittaminen on, aina on Leilan tekstit kuuluneet tänne ja kiva oli hänestäkin kuulla pitkästä aikaa