vierailija
En ole, en käytä alkoholia. Psykopaatti on mielipide, eikä hetkauta minua koska tiedän, etten ole.Hienoa, samalla logiikalla voin siis sanoa faktaksi, että olet psykopaatti ja kännissä.
En ole, en käytä alkoholia. Psykopaatti on mielipide, eikä hetkauta minua koska tiedän, etten ole.Hienoa, samalla logiikalla voin siis sanoa faktaksi, että olet psykopaatti ja kännissä.
Ei niitä kenenkään pakko ole lukea kokonaan, sen kun hyppäät yli. Leilan ficit todellakin kuuluu tänne.Ei noin pitkät ja ronskit. Nuo kuuluvat omalle foorumilleen, ao3:een. Kännissä olijaksi sanominen ei ole herjaamista, vaan faktaa.
Heiii...onko täällä siis muitakin Henri-kuumistelijoita, ymmärsinkö oikein?Odotan sitä kunhan tämän sidekickistä saadaan jotain yhteistä materiaalia K kanssa niin sekin on sitten vapaata riistaa kuumisteluun näillä palstoilla. Ja huom. palstalaisille eikä Klle.
Ei kuulu noin pitkät ja seksinovellit. Niiden paikka on ao3 ja hän voi linkittää sinne niin kuin muutkin pitempiä ficcejä kirjoittavat tekevät.Ei niitä kenenkään pakko ole lukea kokonaan, sen kun hyppäät yli. Leilan ficit todellakin kuuluu tänne.
On. Olen vain odotellut ikään kuin virallista lupaa kuumisteluun. Se on sitten eri asia saanko tuotettua mitään palstalle vai jääkö ne vain mun pään sisälle.Heiii...onko täällä siis muitakin Henri-kuumistelijoita, ymmärsinkö oikein?
Leila! Miten ihanaa että olet vielä olemassa!!! t. fanityttöHaha tää on poni-invaasion aikainen protestificci poneille jonka retusoin nykypäivään UMK täpinöissä
Ja Aito, ennen kuin aloitat, on korkattu perjantaipullo, todellakin
L (Ekaa kertaa ikuisuuteen)
Oliko siinä jotain, että K:lta tulisi toinenkin uusi biisi, Pirunkieli? Toisaalta siinä myös väitettiin että K ja Erika avaisi shown, mikä sitten taas osoittautui vääräksi. No, huomennahan se nähdäänSkippaa vaan suoraan yli, yleensä näkee jo pari riviä luettuaan et viittiikö jatkaa lukemista.
Vetääkö Käärijä huomenna muuta kun Ruoskan ja CCC? Mikä se vuoto oli?
Jee ihanaa kohdata kohtalotoveri!! Oon kuumistellut sitä mielessäni videon julkaisusta lähtienOn. Olen vain odotellut ikään kuin virallista lupaa kuumisteluun. Se on sitten eri asia saanko tuotettua mitään palstalle vai jääkö ne vain mun pään sisälle.
Muistatko tai tiedätkö muuten että oliko sen insta yksityinen vielä silloin joskus kun umk artistit julkaistiin? Ihan kun muistelisin että kävin silloin stalkkaa.. siis tarkastamassa ja olisi ollut? Nyt näkyi olevan julkinen. No odotellaan josko tulisi jotain yhteistä K kanssa niin ei olisi niin offtopicia.Jee ihanaa kohdata kohtalotoveri!! Oon kuumistellut sitä mielessäni videon julkaisusta lähtien
Mutta ei toki kuulu tälle palstalle, ellei joku yhteys löytyisi...
Tässä neljäsVai siis kuinka monta Henri kuumistelijaa täällä on?
Todellakin kuuluu. Anna palaa Leila, lisää vaan ficcejä! Niitä tänne onkin kaivattu!Ei kuulu tänne. Joka haluaa, voisi lukea sieltä, missä muutkin ficit on. Miksi pitää tänne tuoda?
Koska ficit kuuluvat tänne. Niin ja kuumistelut myös.Ei kuulu tänne. Joka haluaa, voisi lukea sieltä, missä muutkin ficit on. Miksi pitää tänne tuoda?
Älä nyt taas aloitaHuh, huh. Leila. En usko, että olet täällä, vaikka haluaisin. Todista?
Koska ficit kuuluvat tänne. Niin ja kuumistelut myös.
Joo oli se yksityinen silloin, laittoi julkiseksi vasta ihan äskettäin. Hauskaa miten meitä on täällä näin monta Mutta kohta joku varmaan hermostuu, kun ei kuulu aiheeseen.Muistatko tai tiedätkö muuten että oliko sen insta yksityinen vielä silloin joskus kun umk artistit julkaistiin? Ihan kun muistelisin että kävin silloin stalkkaa.. siis tarkastamassa ja olisi ollut? Nyt näkyi olevan julkinen. No odotellaan josko tulisi jotain yhteistä K kanssa niin ei olisi niin offtopicia.
Todellakin kuuluvatKoska ficit kuuluvat tänne. Niin ja kuumistelut myös.
Minificit. Ei mitkään täyspitkät seksisepitykset.Koska ficit kuuluvat tänne. Niin ja kuumistelut myös.