Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun selaa kommentteja alaspäin, niin ainakin kolmeen are you gay/ootko homo kysymykseen tullut are you? vastaus.
Jos se asia, mitä ei ole saanut sanottua, on jotain tuon suuntaista sitten. Ja jokin vapautti sen jo ennen tätä, muutamia päiviä sitten, kun sitä vapautuneisuutta alkoi näkymään?
Oisko vaikka tunnustanut asian tyttöystävälle? Ja tämä ollut fine tiedon kanssa? Siis että k on vaikka bi?
Ja se ois vapauttanut Jereä? Koska jos ihastuminen Bojaniin auttoi Jereä saamaan ulos tai näkyviin omaa herkempää puoltaan (omaa arvailuani), niin toki se on varmasti ollut hänelle todella tärkeää henkisesti saada jatkaa sitä (ja toivoisin, että kasvattaa sitä edelleen) puolta itsessään ja omassa toiminnassaan. Nämä tyhmät, seksuaalisuutta pilkkaavat kuvat ovat vielä sitä kovaa puolta. Voi h*tto, kun pääsis siitä eroon vain.
Mä epäilen, ettei sillä edelleenkään mitään kentolippua Sloveniaan ole. On aikomuksissa mennä, mutta Bojan ei ole vielä tarpeeksi puppyillut kutsumaan, eli houkutellut tulemaan. K ei uskalla ilman sitä mennä 😚
 
vierailija
Olivatpa poikien välit huomenna mitä tahansa, niin silti mua ärsyttäää ja vituttaaaa noi nolot ja tyhmät ja mauttomat postaukset!!!! Sekä ihmiset, jotka tyhminä määkivät, miten kivoja ne olivat! He ilmeisesti tajuavat, että kyseinen kuvasto on lapsellista ja loukkaantuvat, kun joku ei ihastele. Heidän oma lapsellisuutensa tulee liian lähelle kohtaamista.
Monen mielestä toi oli nyt osoitus vain tilanteen kuumuudesta ja odottavat suhteen vain kiihtyvän, mä kyllä ihmettelen todella, että näkisikö Bojankin ne tosi kuumina ja kutsuvina kuvina???
Tulee ikävä sitä ”I love you Bojan. Come to Finland. With me.” -Käärijää. Sellainen on minusta hot,
Outoa pilkantekoa itsestään, en kyllä fiilaa. Vaikea enää kohta toivoa Bojanin jatkavan tuttavuutta tämän äijän kanssa. Bojan on niin ylevä hyvällä tavalla, etten haluaisi häntä vedettävän tällaiseen seksuaalisuuden pilkantekoon mukaan.
Ylevä?
 
vierailija
Mulla on nyt ainakin viikon ajan ollut sellainen fiilis, että K kaikilla noilla jutuillaan pohjustaa sitä, että lopulta tulee kaapista biseksuaalina. Kerää rohkeutta ja pohjustelee näillä jutuilla. Toki tää on nyt ihan täysin mun omassa päässä, enkä siis väitä että K ois bi.
Samoja keloja täällä! Oon myös yleisellä tasolla miettinyt (en siis myöskään väitä, että K ois bi tai jotain muuta, vaan nää vaan tämän herättämiä ajatuksia), miten tavallaan surulliselta tuntuu, että Suomessa ei ole oikeen bi-/panmiehiä tai curious/fluid tai mitä vaan muuta kuin hetero&homo julkisuudessa. En todellakaan tarkoita, että olisi kenenkään vastuu tai velvollisuus kertoa aiheesta julkkiksena tai ei. Lähinnä vaan oon havahtunu vielä enemmän huomaamaan, miten harmilliselta tuntuu, että miesten kohdalla aihe on vielä enemmän tabu, vieras ja vähemmän hyväksytty vs naisten kohdalla. Naisia (-/oletettuja) on julkkiksista lukuisia, jotka ovat kertoneet olevansa kiinnostuneita useammasta sukupuolesta. Miesten kohdalla en harmikseni keksi oikeastaan yhtään (pl. blogia pitänyt uskonnollisella taustalla, hän on varmaan ainut ja ns pienemmän piirin tavoittava).

Miesten kohdalla joustavuuden/uteliaisuuden tutkailustakin oon vasta viime aikoina nähny ihmisten kertovan julkisuudessa. Esim. saksalaistaustainen mies, josta maininnat ei kauaa ollu muualla. Vastaavia on ollu kauan sitten naisilla, esim suomalainen naisnäyttelijä tais +10v tms sitten sanoa, että kokeili tai ois halunnu olla bi mut ei vaan ollu. Vaikka tämä vähän tökeröstikin ilmaistu oli, niin tällaisia alkanut vasta nyt näkymään miesten sanomana)
 
vierailija
Katsoi Bojanin tilaa, missä B on pelkässä aamutakissaan superkuumana ja näyttää "Puhelimen luuri merkin" Kärdelle. Kärde näyttää tässä oman reaktionsa B:n aamutakkikuvaan🔥😄
 
vierailija
Pariin muuhunkin samanlaiseen kommenttiin K on näköjään vastannut "are you?" Eli aikaa tuntuu riittävän juuri noiden kysymysten seulomiseen kaikkien ko. postauksen kommenttien joukosta. Mutta miksi? En vaan keksi järkevää syytä K:n nykymenolle.
ja kun on kerran on noihin on vastannut, on nähnyt ne kaikki Bojan-kommentitkin. Mitähän miettii niistä🤔
 
vierailija
Hyväksytään kuitenkin se että monelle tässä on mutkikkaat omat tunteet pelissä ja ei välttämättä ole mahdollista noin kepeään käsittelyyn.
Minusta näiden kommentoijien pitäisi käsitellä omia mutkikkaita tunteitaan, eikä heijastaa niitä Bojaniin. Me emme oikeasti tiedä, mitä Bojan ajattelee tai tuntee. Ehkä kannattaisi pysähtyä miettimään, että miksi joillakin on niin vahva tarve elää Bojanin kautta ja kuvitella hänen päänsä sisältö.
 
vierailija
Montako vokaalia on sanassa aasi?
 
vierailija
Olivatpa poikien välit huomenna mitä tahansa, niin silti mua ärsyttäää ja vituttaaaa noi nolot ja tyhmät ja mauttomat postaukset!!!! Sekä ihmiset, jotka tyhminä määkivät, miten kivoja ne olivat! He ilmeisesti tajuavat, että kyseinen kuvasto on lapsellista ja loukkaantuvat, kun joku ei ihastele. Heidän oma lapsellisuutensa tulee liian lähelle kohtaamista.
Monen mielestä toi oli nyt osoitus vain tilanteen kuumuudesta ja odottavat suhteen vain kiihtyvän, mä kyllä ihmettelen todella, että näkisikö Bojankin ne tosi kuumina ja kutsuvina kuvina???
Tulee ikävä sitä ”I love you Bojan. Come to Finland. With me.” -Käärijää. Sellainen on minusta hot, ei tämmöinen.
Joo mun mielestä tuollainen on vaan rujoa. Silloin kun ccc julkaistiin joku arvioija sanoi että kappale on baby-Rammsteinia niin tosta kuvasta tulee mieleen mini-Till Lindemann. Ei läheskään niin rivoa mutta kuitenkin selkeästi ihailee buck dich-kuvastoa. Miten tuonkin kuvan voi nähdä kuumana. Bojanilla on varmasti omanlaisensa likainen mieli myös mutta että tuon näkisi tosiaan kutsuvana.. someyleisö nyt tietysti odottaa kieli pitkällä aina vaan rohkeampaa.
 
vierailija
Itseäni harmittaa, että ihastuin siihen umk- ja viisukäärijään, jota ei näytä enää olevan edes olemassa. Minusta sellaiselle hahmolle oli suomessa tilausta. Tästä nykyisestä ei enää vakavasti otettavaa artistia saa. En todellakaan tiedä mihin hän tällä tähtää.
Eli ihastuit mielikuvaan, jota ei ole olemassa. Käärijä on jo ennen viisuja tykännyt roastata ja heittää ronskia läppää. Minusta hän on siitä huolimatta vakavasti otettava artisti. Ihan hyvä vain, jos sellaiset seuraajat lähtevät, jotka eivät hyväksy häntä sellaisena, kuin hän on.
 
vierailija
Minusta näiden kommentoijien pitäisi käsitellä omia mutkikkaita tunteitaan, eikä heijastaa niitä Bojaniin. Me emme oikeasti tiedä, mitä Bojan ajattelee tai tuntee. Ehkä kannattaisi pysähtyä miettimään, että miksi joillakin on niin vahva tarve elää Bojanin kautta ja kuvitella hänen päänsä sisältö.
Toki mutta 2 kk myöhemmin kun tätä on vatvottu joka kulmasta ja jos olet seurannut, täällä on avattu tosi henkkoht asioita ,niin harmittaa vaan että kielletään tuntemasta. Voi kun se menisikin niin.
 
vierailija
Minusta näiden kommentoijien pitäisi käsitellä omia mutkikkaita tunteitaan, eikä heijastaa niitä Bojaniin. Me emme oikeasti tiedä, mitä Bojan ajattelee tai tuntee. Ehkä kannattaisi pysähtyä miettimään, että miksi joillakin on niin vahva tarve elää Bojanin kautta ja kuvitella hänen päänsä sisältö.
Tuo on kyllä erikoista. Liittyy ilmeisesti näihin puppypeilisolujuttuihin.
 
vierailija
Mietin, että miksi kuvassa, joka esittää leikisti miesten välisen seksin toteuttamista, olisi jotakin pahaa. Musiikkivideoissa, somessa ja elokuvissa on paljon raisumpaa kuvastoa, joskin usein heteronormatiivisesta nainen-mies näkökulmasta. Seksi on kuitenkin kaikille sukupuolille ja seksuaalisille suuntauksille, se on hauskaa, sillä saa leikkiä ja siitä saa fantasioida. Myös cis-mies saa leikkiä eri rooleilla välittämättä seksuaalisesta suuntauksesta. Itse en näe kuvassa pilkkaa, vaan roolileikkiä.

Koska kuva on julkaistu julkisella alustalla, jokainen toki tulkitsee kuvan omista lähtökohdistaan. Mä tulkitsen niin, että jokin K:ssa on herättänyt kiinnostuksen kyseiseen aiheeseen. Ja koska K tykkää hämmentää, hän julkaisee kuvan. Tämä valinta sekä hävittänee että tuonee uusia seuraajia. Ehkä K haluaa eroon konservatiivisimmista seuraajista. Ja lastenhan ei lähtökohtaisesti edes kuuluisi olla somessa, joten ei ole K:n tehtävä rajoittaa heidänkään vuoksi julkaisujensa sisältöjä.

Mä näen K:n valinnan julkaista tämä sekä rohkeana kannanottona siihen että miesten välinen seksi tai siitä fantasiointi on aivan ok. Julkaisu myös kertoo siitä, että K ei välitä minkälaisen kuvan muut saavat hänen seksuaalisesta suuntauksestaan - sen pitäisi olla kaikille yhdentekevää.
 
vierailija
Mietin, että miksi kuvassa, joka esittää leikisti miesten välisen seksin toteuttamista, olisi jotakin pahaa. Musiikkivideoissa, somessa ja elokuvissa on paljon raisumpaa kuvastoa, joskin usein heteronormatiivisesta nainen-mies näkökulmasta. Seksi on kuitenkin kaikille sukupuolille ja seksuaalisille suuntauksille, se on hauskaa, sillä saa leikkiä ja siitä saa fantasioida. Myös cis-mies saa leikkiä eri rooleilla välittämättä seksuaalisesta suuntauksesta. Itse en näe kuvassa pilkkaa, vaan roolileikkiä.

Koska kuva on julkaistu julkisella alustalla, jokainen toki tulkitsee kuvan omista lähtökohdistaan. Mä tulkitsen niin, että jokin K:ssa on herättänyt kiinnostuksen kyseiseen aiheeseen. Ja koska K tykkää hämmentää, hän julkaisee kuvan. Tämä valinta sekä hävittänee että tuonee uusia seuraajia. Ehkä K haluaa eroon konservatiivisimmista seuraajista. Ja lastenhan ei lähtökohtaisesti edes kuuluisi olla somessa, joten ei ole K:n tehtävä rajoittaa heidänkään vuoksi julkaisujensa sisältöjä.

Mä näen K:n valinnan julkaista tämä sekä rohkeana kannanottona siihen että miesten välinen seksi tai siitä fantasiointi on aivan ok. Julkaisu myös kertoo siitä, että K ei välitä minkälaisen kuvan muut saavat hänen seksuaalisesta suuntauksestaan - sen pitäisi olla kaikille yhdentekevää.
Samaa mieltä kanssasi. Hyvä Kärde, anna palaa. Kaikki h*mo kaverini minun lisäkseni ovat tykästyneet Käärijän uusin postauksiin.
 
vierailija
Mietin, että miksi kuvassa, joka esittää leikisti miesten välisen seksin toteuttamista, olisi jotakin pahaa. Musiikkivideoissa, somessa ja elokuvissa on paljon raisumpaa kuvastoa, joskin usein heteronormatiivisesta nainen-mies näkökulmasta. Seksi on kuitenkin kaikille sukupuolille ja seksuaalisille suuntauksille, se on hauskaa, sillä saa leikkiä ja siitä saa fantasioida. Myös cis-mies saa leikkiä eri rooleilla välittämättä seksuaalisesta suuntauksesta. Itse en näe kuvassa pilkkaa, vaan roolileikkiä.

Koska kuva on julkaistu julkisella alustalla, jokainen toki tulkitsee kuvan omista lähtökohdistaan. Mä tulkitsen niin, että jokin K:ssa on herättänyt kiinnostuksen kyseiseen aiheeseen. Ja koska K tykkää hämmentää, hän julkaisee kuvan. Tämä valinta sekä hävittänee että tuonee uusia seuraajia. Ehkä K haluaa eroon konservatiivisimmista seuraajista. Ja lastenhan ei lähtökohtaisesti edes kuuluisi olla somessa, joten ei ole K:n tehtävä rajoittaa heidänkään vuoksi julkaisujensa sisältöjä.

Mä näen K:n valinnan julkaista tämä sekä rohkeana kannanottona siihen että miesten välinen seksi tai siitä fantasiointi on aivan ok. Julkaisu myös kertoo siitä, että K ei välitä minkälaisen kuvan muut saavat hänen seksuaalisesta suuntauksestaan - sen pitäisi olla kaikille yhdentekevää.
Sanoit tässä oikeastaan juuri sen mitä aioin juuri kirjoittaa.
 
vierailija
Yksi niistä kommenteista, joihin K on vastannut are you on tällainen: "This is not cool photo what are you trying to do? Pretend you are gay?"
Jotain erikoista on siinä, että K on vastannut juuri näihin kommentteihin... Tavallaan miksi vaivautuisi kahlaamaan läpi satoja kommentteja ja vastaamaan, jos kyseessä ihan vitsillä laitettu postaus. Joo, ainakin K on aivan mestarillisen kova hämmentäjä.
Mutta mä melkein jo odotan sitä bi-ilmoitusta. Ja ihan hyvillä mielin ottaisin sellaisen ilmoituksen vastaan.
 
vierailija
Mietin, että miksi kuvassa, joka esittää leikisti miesten välisen seksin toteuttamista, olisi jotakin pahaa. Musiikkivideoissa, somessa ja elokuvissa on paljon raisumpaa kuvastoa, joskin usein heteronormatiivisesta nainen-mies näkökulmasta. Seksi on kuitenkin kaikille sukupuolille ja seksuaalisille suuntauksille, se on hauskaa, sillä saa leikkiä ja siitä saa fantasioida. Myös cis-mies saa leikkiä eri rooleilla välittämättä seksuaalisesta suuntauksesta. Itse en näe kuvassa pilkkaa, vaan roolileikkiä.

Koska kuva on julkaistu julkisella alustalla, jokainen toki tulkitsee kuvan omista lähtökohdistaan. Mä tulkitsen niin, että jokin K:ssa on herättänyt kiinnostuksen kyseiseen aiheeseen. Ja koska K tykkää hämmentää, hän julkaisee kuvan. Tämä valinta sekä hävittänee että tuonee uusia seuraajia. Ehkä K haluaa eroon konservatiivisimmista seuraajista. Ja lastenhan ei lähtökohtaisesti edes kuuluisi olla somessa, joten ei ole K:n tehtävä rajoittaa heidänkään vuoksi julkaisujensa sisältöjä.

Mä näen K:n valinnan julkaista tämä sekä rohkeana kannanottona siihen että miesten välinen seksi tai siitä fantasiointi on aivan ok. Julkaisu myös kertoo siitä, että K ei välitä minkälaisen kuvan muut saavat hänen seksuaalisesta suuntauksestaan - sen pitäisi olla kaikille yhdentekevää.
Itse pidän enemmän henkilöistä ja kuvastosta, jossa seksi jätetään lähinnä sinne omaan makuuhuoneeseen tai sitten alustalle, jossa sitä seuraava voi olettaakin sitä näkevänsä. En arvosta somessa myöskään miehille itseään tyrkyttäviä naisten kuvia, monet ovat aivan järkyttäviä tisseineen siellä, ei mitään arvokkuutta.
Käärijän kohdalla tarkoitan seksillä jonka soisi jäävän katsojan oman mielikuvituksen varaan juuri tuollaisia tänään julkaistuja kuvia.
Mutra siis tämä on oma mielipiteeni, ja se, mitä minä arvostan seurattavissa tai fanitettavissa muusikoissa. Esim Jokereilla pysyy mielestäni hyvä, kypsä ja aikuinen maku yllä koko ajan. Huumoriakaan täysin unohtamatta.
 
vierailija
Mietin, että miksi kuvassa, joka esittää leikisti miesten välisen seksin toteuttamista, olisi jotakin pahaa. Musiikkivideoissa, somessa ja elokuvissa on paljon raisumpaa kuvastoa, joskin usein heteronormatiivisesta nainen-mies näkökulmasta. Seksi on kuitenkin kaikille sukupuolille ja seksuaalisille suuntauksille, se on hauskaa, sillä saa leikkiä ja siitä saa fantasioida. Myös cis-mies saa leikkiä eri rooleilla välittämättä seksuaalisesta suuntauksesta. Itse en näe kuvassa pilkkaa, vaan roolileikkiä.

Koska kuva on julkaistu julkisella alustalla, jokainen toki tulkitsee kuvan omista lähtökohdistaan. Mä tulkitsen niin, että jokin K:ssa on herättänyt kiinnostuksen kyseiseen aiheeseen. Ja koska K tykkää hämmentää, hän julkaisee kuvan. Tämä valinta sekä hävittänee että tuonee uusia seuraajia. Ehkä K haluaa eroon konservatiivisimmista seuraajista. Ja lastenhan ei lähtökohtaisesti edes kuuluisi olla somessa, joten ei ole K:n tehtävä rajoittaa heidänkään vuoksi julkaisujensa sisältöjä.

Mä näen K:n valinnan julkaista tämä sekä rohkeana kannanottona siihen että miesten välinen seksi tai siitä fantasiointi on aivan ok. Julkaisu myös kertoo siitä, että K ei välitä minkälaisen kuvan muut saavat hänen seksuaalisesta suuntauksestaan - sen pitäisi olla kaikille yhdentekevää.
Tämä oli kyllä hyvä analyysi asiasta. Allekirjoitan.
 
vierailija
Minusta näiden kommentoijien pitäisi käsitellä omia mutkikkaita tunteitaan, eikä heijastaa niitä Bojaniin. Me emme oikeasti tiedä, mitä Bojan ajattelee tai tuntee. Ehkä kannattaisi pysähtyä miettimään, että miksi joillakin on niin vahva tarve elää Bojanin kautta ja kuvitella hänen päänsä sisältö.
Nimenomaan! Sataprosenttisesti samaa mieltä. K ei ole vastuussa siitä, että täällä on osa kietonut oman tunne-elämänsä näin tiukasti tähän shippiin.
 

Yhteistyössä