Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
HUOMIO: Luin läpi tuon kohukuvan kommentteja, ja siellä joku oli kommentoinut "r u gay", johon K on vastannut "are you?"
Nyt analyysit tulille!
Vaikea sanoa…
Teoriani 1: (huono) tsoukki olisi Are you -illasta, jossa se olisi jostain syystä leimautunut viittaamaan gay-suhteisiin ja K käyttäisi sitä nyt tässä.
Tuntuu vaikealta uskoa, koska olisi outoa paljastaa se näin ja miksi se olisi ollut niin hauskaa?
Teoriani 2: Are you -tsoukki on vain jotain, joka sanotaan ihmiseltä, joka kysyi jotain olla- verbin kanssa sinulta
Teoriani 3: Se nyt vain (tarkoittipa mitä tahansa) sopi tuohon are youna, eikä paljasta aiheesta sen enempää
Tiedä häntä, onko mitään näistä
🤷‍♀️
 
vierailija
Toi S llä alkava superfani on musta aika out of control kommenteissaan. Olis jättänyt edes B:n pois. Olen ikuisesti kiitollinen Tavastia-matskusta hänelle mutta toi kommentointi uh.
 
vierailija
Nooh olisi sen Häärijän voinut jättää pois ja julkaista vain kuvan itsestään housut auki ja Bieberin biisillä. Mutta en nyt itse ota tuota kuvaa muulla kuin huumorilla, ainakaan näin pan-ihmisenä. Ja saimme pitkästä aikaa myös tykkäyksen, jee!
 
vierailija
Olivatpa poikien välit huomenna mitä tahansa, niin silti mua ärsyttäää ja vituttaaaa noi nolot ja tyhmät ja mauttomat postaukset!!!! Sekä ihmiset, jotka tyhminä määkivät, miten kivoja ne olivat! He ilmeisesti tajuavat, että kyseinen kuvasto on lapsellista ja loukkaantuvat, kun joku ei ihastele. Heidän oma lapsellisuutensa tulee liian lähelle kohtaamista.
Monen mielestä toi oli nyt osoitus vain tilanteen kuumuudesta ja odottavat suhteen vain kiihtyvän, mä kyllä ihmettelen todella, että näkisikö Bojankin ne tosi kuumina ja kutsuvina kuvina???
Tulee ikävä sitä ”I love you Bojan. Come to Finland. With me.” -Käärijää. Sellainen on minusta hot, ei tämmöinen.
 
vierailija
Eikö yksi olennaisimmista kysymyksistä tässä ole nyt se, miksi K päätti julkaista tuon kuvan feedissään, eikä pelkkänä storynä. Tuohon se nyt jää näkyville, ja erottuu kyllä aika selkeästi kaikista edeltävistä kuvista. Mikä on tämän ratkaisun tausta? Mitä K haluaa sanoa? Onko se asia, joka energiamamman mukaan on painanut K:n kurkussa möykkynä liittynyt jotenkin tähän, kun tavallaan se mitä K nyt hyvin selkeästi haluaa kommunikoida on m/m-viittaukset? On hyvin tietoinen ratkaisu julkaista kuva feedissä. Voi toki olla, että K sen siitä myöhemmin poistaa, jos vaikka tulee painostusta Warnerilta tms.
Olen oikeastaan aika innoissani tuosta kuvasta, en oikein edes tiedä miksi. Jos K vaikka haluaa tuolla kuvalla kapinoida jotain vastaan (kuten häneen kohdistuvia kohtuuttomia odotuksia ja vaatimuksia), niin I'm all for it. Rohkea veto joka tapauksessa.
 
vierailija
HUOMIO: Luin läpi tuon kohukuvan kommentteja, ja siellä joku oli kommentoinut "r u gay", johon K on vastannut "are you?"
Nyt analyysit tulille!
Pariin muuhunkin samanlaiseen kommenttiin K on näköjään vastannut "are you?" Eli aikaa tuntuu riittävän juuri noiden kysymysten seulomiseen kaikkien ko. postauksen kommenttien joukosta. Mutta miksi? En vaan keksi järkevää syytä K:n nykymenolle. 🤔
 
vierailija
Selasin myös kuvan kommentit, ja ainakin kolmeen ootko gay etc oli vastannu are you? Mietin vaan, miten hällä on aikaa/kiinnostusta yms etsiä ja vastata just niihin? Tosi hyvä juttu siis!! On mitä on ja on se mitä tahansa, niin omalla toiminnallaan heittää kyllä rajoittavia normeja romukoppaan (enkä tällä meinaa niinkään tän päivän kuvaa, vaan miesten välistä bondia, kehumista, flirttiä, ja että uskaltaa leikitellä ja toimia niin, vaikka toivottavasti se ei tulevaisuudessa yleisesti vaatis uskallusta).

Mun fiilis näistä kaikista M/M-hetkistä, läppäheitoista ja somesisällöistä on, että jostain ne kumpuaa ja varsinkin kun niiden määrä on lisääntynyt räjähtävästi viime aikoina. Mietin myös, että K on aika läpinäkyvä/antaa tulla mitä päähäm pulpahtaa haastatteluissa, niin voiko nää läpät ja hetket myös liittyä ja kuvata jollain lailla sitä, mitä hällä päässä pyörii ja liikkuu tällä hetkellä. Ikään kuin käsittelisi osaltaan teemoja myös tätä kautta, toki markkinointia yms mukana ja varmaan myös kokeilua, että miten ihmiset reagoi, jos tällä linjalla tai jotain tähän teemaan liittyvää tulisi tavalla tai toisella myöhemmin esille tai esille otetuksi hänen toimesta.
 
vierailija
Vaikea sanoa…
Teoriani 1: (huono) tsoukki olisi Are you -illasta, jossa se olisi jostain syystä leimautunut viittaamaan gay-suhteisiin ja K käyttäisi sitä nyt tässä.
Tuntuu vaikealta uskoa, koska olisi outoa paljastaa se näin ja miksi se olisi ollut niin hauskaa?
Teoriani 2: Are you -tsoukki on vain jotain, joka sanotaan ihmiseltä, joka kysyi jotain olla- verbin kanssa sinulta
Teoriani 3: Se nyt vain (tarkoittipa mitä tahansa) sopi tuohon are youna, eikä paljasta aiheesta sen enempää
Tiedä häntä, onko mitään näistä
Ihan mahdollisia teorioita, MUTTA miksi hän päätti kaikista sadoista kommenteista vastata juuri tuohon kysymykseen?...
 
vierailija
Vaikea sanoa…
Teoriani 1: (huono) tsoukki olisi Are you -illasta, jossa se olisi jostain syystä leimautunut viittaamaan gay-suhteisiin ja K käyttäisi sitä nyt tässä.
Tuntuu vaikealta uskoa, koska olisi outoa paljastaa se näin ja miksi se olisi ollut niin hauskaa?
Teoriani 2: Are you -tsoukki on vain jotain, joka sanotaan ihmiseltä, joka kysyi jotain olla- verbin kanssa sinulta
Teoriani 3: Se nyt vain (tarkoittipa mitä tahansa) sopi tuohon are youna, eikä paljasta aiheesta sen enempää
Tiedä häntä, onko mitään näistä
Kun selaa kommentteja alaspäin, niin ainakin kolmeen are you gay/ootko homo kysymykseen tullut are you? vastaus.
 
vierailija
Outoa pilkantekoa itsestään, en kyllä fiilaa. Vaikea enää kohta toivoa Bojanin jatkavan tuttavuutta tämän äijän kanssa. Bojan on niin ylevä hyvällä tavalla, etten haluaisi häntä vedettävän tällaiseen seksuaalisuuden pilkantekoon mukaan.
 
vierailija
Aluks naureskelin tolle postaukselle, mut kun katsoo kommentteja niin vähän alkaa käydä B sääliksi, jos somehiljaisuuden tarkoituksena oli rauhoittaa shippausta. Ja kuten joku kommentoi ig:ssä, niin tosta tullaan kyllä tekemään fanieditejä B:n kasvoilla.
 
vierailija
K:n stoorisssahan oli pelkästään vaan se kuva hänestä itsestään jossa taustalla oli se boyfriend biisi, mielestäni olisi voinut jättää vain siihen mutta toki hän itse tekee päätökset mitä julkaisee. En vain ihan ymmmärrä mikä tarve oli julkaista tuo kuva häärijän kanssa...
 
vierailija
Mutta entäpä jos K halusi tuolla kuvalla tulla kaapista? Jos tästä olisi nyt vedonlyönti käynnissä, niin laittaisin rahani tuolle vaihtoehdolle. Kerroin olisi varmaan aika korkea. Mutta silti mahdollinen vaihtoehto: K ilmoittaa olevansa bi.
Kyseessä on puhdas vitsi -vaihtoehto on edelleen todennäköisin, mutta jättää edelleen auki kysymyksen, miksi feediin eikä pelkkä story...
 
vierailija
Selasin myös kuvan kommentit, ja ainakin kolmeen ootko gay etc oli vastannu are you? Mietin vaan, miten hällä on aikaa/kiinnostusta yms etsiä ja vastata just niihin? Tosi hyvä juttu siis!! On mitä on ja on se mitä tahansa, niin omalla toiminnallaan heittää kyllä rajoittavia normeja romukoppaan (enkä tällä meinaa niinkään tän päivän kuvaa, vaan miesten välistä bondia, kehumista, flirttiä, ja että uskaltaa leikitellä ja toimia niin, vaikka toivottavasti se ei tulevaisuudessa yleisesti vaatis uskallusta).

Mun fiilis näistä kaikista M/M-hetkistä, läppäheitoista ja somesisällöistä on, että jostain ne kumpuaa ja varsinkin kun niiden määrä on lisääntynyt räjähtävästi viime aikoina. Mietin myös, että K on aika läpinäkyvä/antaa tulla mitä päähäm pulpahtaa haastatteluissa, niin voiko nää läpät ja hetket myös liittyä ja kuvata jollain lailla sitä, mitä hällä päässä pyörii ja liikkuu tällä hetkellä. Ikään kuin käsittelisi osaltaan teemoja myös tätä kautta, toki markkinointia yms mukana ja varmaan myös kokeilua, että miten ihmiset reagoi, jos tällä linjalla tai jotain tähän teemaan liittyvää tulisi tavalla tai toisella myöhemmin esille tai esille otetuksi hänen toimesta.
minä näen tämän myös hyvänä asiana. Ei mikään muutu jos kaikki menevät normien ja kuviteltujen rajojen raameissa. Itse vähemmistöön kuuluvana pidän käärijän hämmentävästä tyylistä. Ja pidän häntä rohkeana kun uskaltaa erottautua!
 
vierailija
Olisikohan tää nyt vaan Jn omituista huumoria ilman mitään piiloviestejä. Itse en oikein tuollaista arvosta. Mä en jotenkin osaa ajatella, että J jaksaisi miettiä mitään salattuja merkkejä. Mutta aika lujaa taas tuntuu menevän.

Mutta jos Tarot tietäjämme olet paikalla, niin kyllä mua kiinnostaisi se Malediiveillä tapahtunut. Nykyhetkeä osalta kannatan vielä odottelua.

Vaikka jotain kyllä tässä on tapahtunut somen perusteella. Olisiko J oppinut ensinnäkin piilottamaan tyttöystävänsä tai saanut sanottua, että ei halua että hän vilahtelee tarinoissa. Onhan siinä voinut olla, että tuo shippaus on mennyt myös tyttöystävän tunteisiin ja halunnut tällä tavalla tuoda itseään esiin, jotta homma laimenisi.

Enid

Ja Sipriina, kiitos
Joo voin kyllä tehdä luennan Malediivi ajoista tällä välillä jos teitä kiinnostaa lukea. Laittakaa klippejä tänne jos löytyy. Kuten tossa aiemmin jo sanoin, minäkän en näe (ainakaan vielä) syytä tehdä tunnekatsaus luentaa vaan laitan touhut vitsailun piikkiin. 🔮
 
vierailija
Mutta entäpä jos K halusi tuolla kuvalla tulla kaapista? Jos tästä olisi nyt vedonlyönti käynnissä, niin laittaisin rahani tuolle vaihtoehdolle. Kerroin olisi varmaan aika korkea. Mutta silti mahdollinen vaihtoehto: K ilmoittaa olevansa bi.
Kyseessä on puhdas vitsi -vaihtoehto on edelleen todennäköisin, mutta jättää edelleen auki kysymyksen, miksi feediin eikä pelkkä story...
Mites se gf mahtuis tähän kaapista ulos- teoriaan?
 

Yhteistyössä