vierailija
Eli ne on takaisin Britaniassa? Se jonkun bongaama lento 20:55 tjsp taisi olla The lento.Krisin stoorissa Jurea, juren kuvia odottaville
Eli ne on takaisin Britaniassa? Se jonkun bongaama lento 20:55 tjsp taisi olla The lento.Krisin stoorissa Jurea, juren kuvia odottaville
Korostit sukupuolta. Et sitä, että henkilö on varattu.Älä viitti vääristellä. Mun mielestä varattua henkilöä on eettisesti väärin shipata kenellekään. Mutta ilmeisesti pettäminen on teille tuttua juttua.
Joo ovat Juren stoorissa vahvistus!Eli ne on takaisin Britaniassa? Se jonkun bongaama lento 20:55 tjsp taisi olla The lento.
Hyvä, että ei enää tarvitse kuvitella että B ja K välillä voisi syntyä parisuhde. Vielä vähän ennen tuon Thaimaan vahinkopostauksen julkaisua monet yrittivät todistella B n vapautuneella käytöksellä sitä, että suhde etenee.Joo se juttu. Se kuva oli mielestäni tarkoin harkittu ulostulo yhdessäolemisesta.
Niin shippaus Bn romuttui. Ja joku poltti hihansa.
Sloveenihan on kaveri viisuista, jonka kanssa oli kiva pitää hauskaa. Molemmilla Klla ja Bllä ihan oma elämä ja omat rakkaat.No duh. Mut K asuu avoliitossa naisen kanssa ja on tiiviissä parisuhteessa. Ei siihen sloveenia tarvita. Hyvä tietää tosiasiat.
Samaa mieltä.No, mä uskon kyllä, että M K on kirjoilla samassa asunnossa kuin K ja että hän myös on gf.
Niin. Itsellä on sama tunne tullut. Ja kun henkilö itse shippaa itseään ja on meiningissä mukana en koe kyllä mitään väärää näissä kuvioissa.Mulla se heidän yhteen toivomisensa ja rakastumisensa luuleminen alkoi ennen kuin tiesin gf:stä. Kun kuulin hänestä mutta siitä, ettei K halua kertoa että häntä on tajusin, että sellaiseen ihmiseen et ole tunnetasolla kovinkaan kiintynyt.
Kun kuulin siitä viis biisin ekaa kertaa vähän sen jälkeen se tuki ajatuksiani tästä; luotto ja usko naisiin oikeasti on mennyt.
Se, että K piilottelee naista saa tämän tunnetasollani tuntumaan hänelle ei-tärkeältä, ei-merkitykselliseltä. Toki järjellä tajuan, että K saattaa luulla ja olettaa itse, että NM on hänelle tärkeä.
Mutta koska teot eivät puhu sen puolesta = henkilö ei sitä ole.
Mitä sinä teoista mitään tiedät?! Jerehän suojelee avovaimoaan kuin kalleinta aarrettaan! Ei halua häntä ilkeiden juorulehtien ja kateellisten fanien kynsiin.Mulla se heidän yhteen toivomisensa ja rakastumisensa luuleminen alkoi ennen kuin tiesin gf:stä. Kun kuulin hänestä mutta siitä, ettei K halua kertoa että häntä on tajusin, että sellaiseen ihmiseen et ole tunnetasolla kovinkaan kiintynyt.
Kun kuulin siitä viis biisin ekaa kertaa vähän sen jälkeen se tuki ajatuksiani tästä; luotto ja usko naisiin oikeasti on mennyt.
Se, että K piilottelee naista saa tämän tunnetasollani tuntumaan hänelle ei-tärkeältä, ei-merkitykselliseltä. Toki järjellä tajuan, että K saattaa luulla ja olettaa itse, että NM on hänelle tärkeä.
Mutta koska teot eivät puhu sen puolesta = henkilö ei sitä ole.
Sitä tässä olen vuoden miettinyt. En todellakaan tajua shippaamista näiden kahden välillä.Kertokaa miten te pystytte shippaamaan parisuhteessa ja avoliitossa asuvaa henkilöä toiselle miehelle? Mun moraali ei taivu edes leikisti tollaseen.
Ja sit käyttäytykää. Öitä.
Tarkoitatko, että K itse ei ole julkistanut onko varattu mutta on itse ruokkinut shippiä?Korostit sukupuolta. Et sitä, että henkilö on varattu.
Vaan minusta sen onko joku varattu vai ei voi julkistaa vain henkilö itse. Eikä ole tehnyt näin ja itse ruokkinut shippiä.
Mun veikkaus just nyt on että biisi on ehkä jostain julkisuuden paineisiin liittyvää, ihmisten katseisiin, ja tunteeseen että haluaisi vaan repiä kaiken rikki, kadota, tai jotain. Jotain todella ahdistavaa. Joku stylisti ois ehkä valinnut levittää tyyliin verta ja likaa artistien kasvoille niin että se ahdistus ja epämiellyttävyys saataisiin kuvattua, mutta tämä stylisti valitsi tällaisen vaihtoehdon saman esittämiseen. Ainakin tällä selitän asian itselleni, kun biisistä ei vielä tiedetä mitään.Tasan samaa mieltä. Miksi ihmeessä niin on tehty? En tajua.
Enemmän ihmettelen, mitä ihmettä sitten teet shippipalstalla. Luulisi, että hetken ihmetyksen jälkeen olisit sulkenut tän välilehden ja jatkanut matkaasi muualle, et jäänyt kiusaamaan tänne muita.Sitä tässä olen vuoden miettinyt. En todellakaan tajua shippaamista näiden kahden välillä.
Mä kyllä näen sen niin ettei arvosta sen vertaa, että myöntäisi edes täyä olevan. Toki se tukee myös hänen urasuunnitelmaansa, mutta ihminen joka oikeasti rakastaisi kumppaniaan ei kyllä esittäisi, ettei tätä ole, mutta ei oikeasti välitä pitää tätä pois kuvista.Mitä sinä teoista mitään tiedät?! Jerehän suojelee avovaimoaan kuin kalleinta aarrettaan! Ei halua häntä ilkeiden juorulehtien ja kateellisten fanien kynsiin.
K:n kiinnostus B:stä kova pala joillekin?Miksi tuonsuhdejuttu on joillekin niin rakas. Sitä olen miettinyt. Kauhea paine mölistä siitä.
Tai sit toi tyyli selittyy aivan toisin. En pysty mäkään pysymään poissa noista kuvista, upeita.Mun veikkaus just nyt on että biisi on ehkä jostain julkisuuden paineisiin liittyvää, ihmisten katseisiin, ja tunteeseen että haluaisi vaan repiä kaiken rikki, kadota, tai jotain. Jotain todella ahdistavaa. Joku stylisti ois ehkä valinnut levittää tyyliin verta ja likaa artistien kasvoille niin että se ahdistus ja epämiellyttävyys saataisiin kuvattua, mutta tämä stylisti valitsi tällaisen vaihtoehdon saman esittämiseen. Ainakin tällä selitän asian itselleni, kun biisistä ei vielä tiedetä mitään.
Ei kai niitä ole edes otettu vielä? Toi matka tuli väliin.Kris päättänyt ite kuvata Jurea ja mustavalkoisena kun ei Damon saanut vielä aikaseksi julkaista Juren kuvia
Lue se mihin vastasin.Tarkoitatko, että K itse ei ole julkistanut onko varattu mutta on itse ruokkinut shippiä?
Ja sinustako tämä on jokin todiste hänen oikeista tunteistaan? Vai mitä oikein tarkoitat? Minusta se on kaikki päin vastoin todiste siitä, että ei ole kovin avoin oikeista tunteistaan meille. Eikä hänen toki tarvitsekaan olla. Silti jos hän aidosti välittäisi gf:stään, tämä ei olisi vain piiloteltu salaisuus.
Ei ollut mikään vahinkopostaus. Se oli tuntikaupalla julkisessa instassa. Hyvin ehdimme sen tsekkaamaan ja lataamaan. Klla ei ollut mitään kiirettä sitä poistattaa. Ihan harkittu juttu. Hyvä niin.Hyvä, että ei enää tarvitse kuvitella että B ja K välillä voisi syntyä parisuhde. Vielä vähän ennen tuon Thaimaan vahinkopostauksen julkaisua monet yrittivät todistella B n vapautuneella käytöksellä sitä, että suhde etenee.
Eli ettäLue se mihin vastasin.
Tarkoitus oli sanoa, että koen kuin tekstissä oli lopussa.