Mulla on insta, mutta koska aloin käyttää sitä vasta näin 50-vuotiaana se ei ole minua mitenkään orjuuttanut. Siis jos kumpikaan ei julkaise sinne mitään, minulle tulee aivan takuulla ikävä, mutta ei se kyllä instasta johdu. Vaan siitä, ettei tule polttoainetta!
Ja siis vaikka tulisi "vieroitusoireitakin" siitä, ettei instan selailu anna mitään heidän kontenttinsa puuttuessa, niin ei se insta nyt niin iso osa mun arkeani ole, ettäkö elämä tai siitä sen puuttumisesta jotenkin kärsisi.
Tilasinkin just taas Netflixin, sieltä voin katsella sit jotain, jos nää on lomalla.
Insta on mulle ennemminkin sellainen, mistä mä katson asiat, etten missaa mitään, mutta siis useimmiten niin päin, että jostain mitä taas on julkaistu jo puhutaan palstalla, ja haluan nähdä, mitä se on.
Jos on päiviä tai jaksoja, että olen esim enemmän töissä ja pois täältä, mä saan kyllä ilmoitukset K:n, B:n, Markin, Jokereitten yms julkaisuista, katson niitä sitten kahvitauolla. (Siis ne ilmoitukset näen silloin). Voi mennä joku postaus ohikin, jos "en tiedä" sen olemassa olosta mitään
Mutta livet, kiihkeät keskustelut ja muu ajoittainen ihailu kyllä vaatii sen, että puhelimessa on INSTA! En enää sikäli tulisi toimeen ilman