Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen eri, enkä halua olla trolli, mutta mikä siinä on vaikeaa uskoa, että K lähtee lomalle avokin kanssa todennäköisesti oikein mielellään. Minäkin haluaisin asioiden olevan toisin, mutta minkäs teet.
No vttu sinunkin kommenttiasi. Oliko pakko jatkaa tätä turhaa jankkausta ja jälleen ottaa esiin aihe, josta K on pyytänyt olemaan puhumatta?
 
vierailija
mulle ainakin tää shippaus toi valoo elämään ennen en jaksanut yhtään mitään heti kun liittyi shippaukseen alko elämä näyttää uutta valoa pääsin monien vuosien masennuksen jälkeen elämään uudestaan kiinni
Mulle tämä shippaus on vähän ristiriitainen juttu. Välillä voi näiden kahden yhteyden seuraamisesta tulla kiva ja voimia antava fiilis. Olen kuitenkin ilmeisesti sellainen ihminen, että en voi unohtaa todellisuutta ja se, että se K n tärkein suhde todennäköisesti asustaa samassa huushollissa hänen kanssaan, aiheuttaa mulle sitten pettymystä. Joten minulle shippaus ei oikeastaan taida sopia. Hyvin monelle näyttää kuitenkin tuovan iloa elämään.
 
vierailija
Ihku-videolla bojanin kanssa laulanut löytynyt Twitteristä, ja kirjoittanut 2h sitten:

"What why didnt i see this getting posted thats me"

Eli Discordin kirjoitukset aikasin aamulla tuskin olleet laulajalta. En nyt kirjoita nimeä, kun joku kuitenkin loukkaantuu.
 
vierailija
Mulle tämä shippaus on vähän ristiriitainen juttu. Välillä voi näiden kahden yhteyden seuraamisesta tulla kiva ja voimia antava fiilis. Olen kuitenkin ilmeisesti sellainen ihminen, että en voi unohtaa todellisuutta ja se, että se K n tärkein suhde todennäköisesti asustaa samassa huushollissa hänen kanssaan, aiheuttaa mulle sitten pettymystä. Joten minulle shippaus ei oikeastaan taida sopia. Hyvin monelle näyttää kuitenkin tuovan iloa elämään.
Minusta tässä on vielä paljon ihania skenaarioita jäljellä. Esim.

1) K&B päätyvät kuitenkin yhteen lähitulevaisuudessa esteistä huolimatta.
2) K&B ovat muiden ihmisten kanssa, mutta päätyvät kuitenkin yhteen jossain vaiheessa.
3) K&B eivät päädy koskaan romanttisesti yhteen, mutta saavat sen Bojanin hehkuttaman vuosikymmenten ystävyyden, ja ovat toisilleen spesiaaleja tavoilla, joilla edes romanttiset kumppanit eivät ole.

Minusta nuo kaikki ovat edelleen mahdollisia skenaarioita, kaikki eivät ole ehkä sellaisia kuin toivoisimme, mutta en nyt vetäisi nykytilanteesta hirveästi johtopäätöksiä tulevaisuuteen, kun tulevaisuus on asia, jota edes henkilöt itse eivät näe.
 
vierailija
Se on harmi, ettei tästä aiheesta saa sanoa mitään. Vaikea unohtaa asiaa, joka jatkuvasti tuodaan kuitenkin näkösälle.
Miksi siitä pitäisi sanoa yhtään mitään? Mitä sanottavaa siitä ylipäätään on? Ehkä on gf siellä taustalla olemassa, kaikkihan on mahdollista, mutta mitä lisäarvoa mihinkään tuo tämän asian toistelu? Tämä on nyt ollut tällaista lapsellista juupas-eipäs-jankkausta, jossa ei ole mitään pointtia, ja joka ei johda yhtään mihinkään. Saman asian toistamista vain uudestaan ja uudestaan. Eikä kuulu edes tämän ketjun aiheeseen.

Kaikki nämä satojen viestien jankkaukset vain aiheesta "on tai ei ole". Juuri tämän hetkistä tilannetta tasan kukaan ei voi näillä palstoilla tietää, eikä se kuulu meille. Jollain vanhoilla videoilla ei ole mitään merkitystä tässä hetkessä, ne on ollutta ja mennyttä.

Toki kaiken jankkauksen taustalla voi olla ihan pelkkiä trollejakin, joilla homman pointti on vain kaataa omaa pahaa oloa muiden päälle, tosin sekään ei sitä pahaa oloa poista. Valitettavasti.
 
vierailija
Instattomuudessa on muuten se hyvä puoli, että kenenkään "sometauko" tai muu vastaava ei itselleni tunnu missään. Siis toki usein katselen somesisältöjä joista palstoilla puhutaan Instanavigationissa, ja jos palstat hiljenevät kun ei ole keikkoja eikä somea, niin se toki vaikuttaa minuun, mutta noin muuten en murehdi sellaisia tai harmittele, kun joku ei ole kahteen päivään postannut. Ja tämä ei siis ole tarkoitettu miksikään vittuiluksi tai "olen parempi ihminen" tai mitään, roikun kyllä netissä kaikki päivät muutenkin, mutta instattomuudessa on myös hyvät puolensa.
Mulla on insta, mutta koska aloin käyttää sitä vasta näin 50-vuotiaana se ei ole minua mitenkään orjuuttanut. Siis jos kumpikaan ei julkaise sinne mitään, minulle tulee aivan takuulla ikävä, mutta ei se kyllä instasta johdu. Vaan siitä, ettei tule polttoainetta!
Ja siis vaikka tulisi "vieroitusoireitakin" siitä, ettei instan selailu anna mitään heidän kontenttinsa puuttuessa, niin ei se insta nyt niin iso osa mun arkeani ole, ettäkö elämä tai siitä sen puuttumisesta jotenkin kärsisi.
Tilasinkin just taas Netflixin, sieltä voin katsella sit jotain, jos nää on lomalla.
Insta on mulle ennemminkin sellainen, mistä mä katson asiat, etten missaa mitään, mutta siis useimmiten niin päin, että jostain mitä taas on julkaistu jo puhutaan palstalla, ja haluan nähdä, mitä se on.
Jos on päiviä tai jaksoja, että olen esim enemmän töissä ja pois täältä, mä saan kyllä ilmoitukset K:n, B:n, Markin, Jokereitten yms julkaisuista, katson niitä sitten kahvitauolla. (Siis ne ilmoitukset näen silloin). Voi mennä joku postaus ohikin, jos "en tiedä" sen olemassa olosta mitään :D
Mutta livet, kiihkeät keskustelut ja muu ajoittainen ihailu kyllä vaatii sen, että puhelimessa on INSTA! En enää sikäli tulisi toimeen ilman 😊
 
vierailija
Mulla on insta, mutta koska aloin käyttää sitä vasta näin 50-vuotiaana se ei ole minua mitenkään orjuuttanut. Siis jos kumpikaan ei julkaise sinne mitään, minulle tulee aivan takuulla ikävä, mutta ei se kyllä instasta johdu. Vaan siitä, ettei tule polttoainetta!
Ja siis vaikka tulisi "vieroitusoireitakin" siitä, ettei instan selailu anna mitään heidän kontenttinsa puuttuessa, niin ei se insta nyt niin iso osa mun arkeani ole, ettäkö elämä tai siitä sen puuttumisesta jotenkin kärsisi.
Tilasinkin just taas Netflixin, sieltä voin katsella sit jotain, jos nää on lomalla.
Insta on mulle ennemminkin sellainen, mistä mä katson asiat, etten missaa mitään, mutta siis useimmiten niin päin, että jostain mitä taas on julkaistu jo puhutaan palstalla, ja haluan nähdä, mitä se on.
Jos on päiviä tai jaksoja, että olen esim enemmän töissä ja pois täältä, mä saan kyllä ilmoitukset K:n, B:n, Markin, Jokereitten yms julkaisuista, katson niitä sitten kahvitauolla. (Siis ne ilmoitukset näen silloin). Voi mennä joku postaus ohikin, jos "en tiedä" sen olemassa olosta mitään
Mutta livet, kiihkeät keskustelut ja muu ajoittainen ihailu kyllä vaatii sen, että puhelimessa on INSTA! En enää sikäli tulisi toimeen ilman
Sama täällä, insta tuntuu tosi olennaiselta tän shippailun&fanituksen kannalta, mutta ei mua haittaa, jos ei pojilta tule mitään sisältöä sinne hetkeen. Siellä on kuitenkin paljon myös fanitilien tuottamaa sisältöä, toki ei kovin paljon shippiin liittyen, mutta muutoin, kuten Madam Cykalla, tai esim kivaa fan artia on paljon, ja valokuvaajathan julkaisee vanhoista keikoista uusia kuvia vähän väliä, ainakin Dean ja Amy.
 
vierailija
Mulle tämä shippaus on vähän ristiriitainen juttu. Välillä voi näiden kahden yhteyden seuraamisesta tulla kiva ja voimia antava fiilis. Olen kuitenkin ilmeisesti sellainen ihminen, että en voi unohtaa todellisuutta ja se, että se K n tärkein suhde todennäköisesti asustaa samassa huushollissa hänen kanssaan, aiheuttaa mulle sitten pettymystä. Joten minulle shippaus ei oikeastaan taida sopia. Hyvin monelle näyttää kuitenkin tuovan iloa elämään.
Mullekin aiheuttaa, mutta oon helposti ylipuhuttavissa näköjään ja kun se ei muita haittaa, niin mäkin unohdan asian. Mua se tietysti haittaa, että en tiedä, voiko siitä koitua ongelmia, jos kun shippi päättyy jotenkin violently, mutta en usko. Unohdan nimittäin luultavasti aika pian surra sitäkään 😆
Vanhenemisessa on hyviäkin puolia, ei muista enää mikä harmittikaan 😅
 
vierailija
Minusta tässä on vielä paljon ihania skenaarioita jäljellä. Esim.

1) K&B päätyvät kuitenkin yhteen lähitulevaisuudessa esteistä huolimatta.
2) K&B ovat muiden ihmisten kanssa, mutta päätyvät kuitenkin yhteen jossain vaiheessa.
3) K&B eivät päädy koskaan romanttisesti yhteen, mutta saavat sen Bojanin hehkuttaman vuosikymmenten ystävyyden, ja ovat toisilleen spesiaaleja tavoilla, joilla edes romanttiset kumppanit eivät ole.

Minusta nuo kaikki ovat edelleen mahdollisia skenaarioita, kaikki eivät ole ehkä sellaisia kuin toivoisimme, mutta en nyt vetäisi nykytilanteesta hirveästi johtopäätöksiä tulevaisuuteen, kun tulevaisuus on asia, jota edes henkilöt itse eivät näe.
🦋
JA vielä on JOULU
 
vierailija
Miksi siitä pitäisi sanoa yhtään mitään? Mitä sanottavaa siitä ylipäätään on? Ehkä on gf siellä taustalla olemassa, kaikkihan on mahdollista, mutta mitä lisäarvoa mihinkään tuo tämän asian toistelu? Tämä on nyt ollut tällaista lapsellista juupas-eipäs-jankkausta, jossa ei ole mitään pointtia, ja joka ei johda yhtään mihinkään. Saman asian toistamista vain uudestaan ja uudestaan. Eikä kuulu edes tämän ketjun aiheeseen.

Kaikki nämä satojen viestien jankkaukset vain aiheesta "on tai ei ole". Juuri tämän hetkistä tilannetta tasan kukaan ei voi näillä palstoilla tietää, eikä se kuulu meille. Jollain vanhoilla videoilla ei ole mitään merkitystä tässä hetkessä, ne on ollutta ja mennyttä.

Toki kaiken jankkauksen taustalla voi olla ihan pelkkiä trollejakin, joilla homman pointti on vain kaataa omaa pahaa oloa muiden päälle, tosin sekään ei sitä pahaa oloa poista. Valitettavasti.
Mä ainakin toivon, että K:n gayish vibes merkitsevät K&B-suhteen etenemistä, ja turhat göffarit voidaan vähitellen häivytellä pois tieltä...
 

Yhteistyössä